Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksi on salasuhteessa?

Ajatuksissa
20.03.2022 |

Te, joilla on kokemusta salasuhteista: miltä seksi tuntuu ”vieraan” kanssa? Onko se sitä alkujaan kaivattua, sukat pyörimään laittavaa himoa, joka pitkässä suhteessa väljähtyy? Onko rohkeampaa ja kokeilevampaa, estottomampaa? Saatteko aina orgasmin vai tuleeko syyllisyys pettämisestä, joka estää laukeamisen? Ja vielä: missä ja milloin harrastatte seksiä?

Itse vasta haaveilen…..

N

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kinkkinen tilanne, sinäänsä suhde on ok nyksän kanssa (vuoden nuorempi), mutta salaa oon kehittäny vähän jonkinnäköstä juttua toisen (4v nuoremman) kanssa, muttei olla tehty mitään... Oudolla tavalla oikeen poskia välillä kuumottaa ja tulee vesi kielelle, oon meinannu jo antaa luvan tehä pahojani, mutten vielä oo tehnyt.. Pelkästä ajatuksestakin vois saada jo voimaa elämään ihan uudella tasolla. Onko muilla ollut sellaista "tajunnan räjäyttävää" säpinää? Miten annoitte itellenne luvan ja miten vakisuhteen kävi? En haluis kellekkään aiheuttaa pahaa mieltä kuitenkaan, mutta tuntuu että on ainoa keino :// ite olen ihan hyvillä fiiliksillä asian kanssa jos vain lähtis toimimaan

Vierailija
62/108 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on tullut palattua kerta toisensa jälkeen.

Olen täysin samaa mieltä lukuisien kirjoittajien kanssa.

Kun arki murheineen ei ole luomassa painolastia voi keskittyä nauttimaan täysillä.

Ja sen myötä jaksaa arkea jälleen pätkän eteenpäin.

Raadollista mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset syttyvät kielletystä hedelmästä.. ikävä kyllä. Salasuhteessa se jännitys on aivan keskeinen osa nautintoa. Se sytyttää etenkin silloin, jos kotona olevan puolison kanssa seksielämä on huonoa, tai sitä ei ole.

Vierailija
64/108 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksielämä on huonoa tai sitä ei ole?

Sanoisin että lukuiset arjen patoumat, murheet ja paineet aiheuttavat sen.

> Ihmiset syttyvät kielletystä hedelmästä.. ikävä kyllä.

> Salasuhteessa se jännitys on aivan keskeinen osa nautintoa.

> Se sytyttää etenkin silloin, jos kotona olevan puolison kanssa seksielämä on huonoa,

> tai sitä ei ole.

Vierailija
65/108 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin elänyt koko elänäni salasuhteita 20 vuotta. Eri pituisia pätkiä. Alkuun ihanaa ja sitten se arki jälleen koitti ja oli vaihdon aika. Minua se musersi ja menetin omanarvon tunteeni. Lopulta jäin kiinni. Onneksi. Se helpotti. Kerroin vaimolleni ja nyt kaikki on hyvin. Harrastamme nykyään yhdessä parinvaihtoa. Vaimo on kuulemma tasoissa...

Vierailija
66/108 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin elänyt koko elänäni salasuhteita 20 vuotta. Eri pituisia pätkiä. Alkuun ihanaa ja sitten se arki jälleen koitti ja oli vaihdon aika. Minua se musersi ja menetin omanarvon tunteeni. Lopulta jäin kiinni. Onneksi. Se helpotti. Kerroin vaimolleni ja nyt kaikki on hyvin. Harrastamme nykyään yhdessä parinvaihtoa. Vaimo on kuulemma tasoissa...

Parinvaihto voisi toimiessaan olla hyvä keino päästä kokemaan arjesta irtautumista.

Siinä vaan tarvii kahden parin kemioiden sopia ristiin tasapainoisesti jotta kaikki pääsisivät nauttimaan eikä kukaan jäisi paitsi. 

Vierailija
67/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinvaihto voisi toimiessaan olla hyvä keino päästä kokemaan arjesta irtautumista.

Siinä vaan tarvii kahden parin kemioiden sopia ristiin tasapainoisesti jotta kaikki pääsisivät nauttimaan eikä kukaan jäisi paitsi. 

Siksi salasuhteet toimivat paremmin..

Vierailija
68/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika kylmä omaa kumppania kohtaan jos pystyy salasuhteisiin. Itselläni olis liian herkkä omatunto. Parinvaihtoa voisin kokeilla, mutta silloinkin yksi kolmas riittäisi kokeiluun. Huh 4 samassa sängyssä...

Vierailija
69/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietasta,paljaalla,julkisilla paikoilla..

Vierailija
70/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pettää ei saa. Pitää pystyä kertomaan että tilanne se ja se. Joko muutosta , tulosta tai ero. On kaksi vaihtoehtoa, mutta petokseen ei kannata alistua. Se ei ole häävi homma kun alkaa itsetunto kolkuttamaan viimeistään kuolin vuoteella. Ja ajatelkaa näin että mitäpä jos se miehenne/naisenne kuvittelee ja elää sitä elämää niinkuin te olisitte kaikki kaikessa sille`? Ajatelkaa tuo omalle kohdalle miltä tuntuisi, ja toimikaa sitten. Jos kestätte.

Vierailija
71/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla aika kylmä omaa kumppania kohtaan jos pystyy salasuhteisiin. Itselläni olis liian herkkä omatunto. Parinvaihtoa voisin kokeilla, mutta silloinkin yksi kolmas riittäisi kokeiluun. Huh 4 samassa sängyssä...

Ei parinvaihdossa ole välttämätöntä olla samassa huoneessa.

Voi olla eri huoneissa tai jopa eri rakennuksissa.

Vierailija
72/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpon mukaan aivan ihanaa. Jokaisen tulee toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri kuten itse haluaa. Ei muulla ole mitään merkitystä.

Vierailija
73/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä toisen tarvitse edes välttämättä tietää siitä. Sexpokin niin valistaa ja terpaeuttinsa niin toimii. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri itselleen toimivalla tavalla.

Vierailija
74/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju25 kirjoitti:

Mulla on kinkkinen tilanne, sinäänsä suhde on ok nyksän kanssa (vuoden nuorempi), mutta salaa oon kehittäny vähän jonkinnäköstä juttua toisen (4v nuoremman) kanssa, muttei olla tehty mitään... Oudolla tavalla oikeen poskia välillä kuumottaa ja tulee vesi kielelle, oon meinannu jo antaa luvan tehä pahojani, mutten vielä oo tehnyt.. Pelkästä ajatuksestakin vois saada jo voimaa elämään ihan uudella tasolla. Onko muilla ollut sellaista "tajunnan räjäyttävää" säpinää? Miten annoitte itellenne luvan ja miten vakisuhteen kävi? En haluis kellekkään aiheuttaa pahaa mieltä kuitenkaan, mutta tuntuu että on ainoa keino :// ite olen ihan hyvillä fiiliksillä asian kanssa jos vain lähtis toimimaan

Anna mennä vaan. Kerran täällä vain eletään. Sexpokin sen tietää. Nauti seksuaalisuudestasi juuri sellaisena kuin se on.

Vierailija
75/108 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ryhmäseksiä jos samassa sängyssä.

Vierailija
76/108 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteessa seksi on mahtavaa. Juurikin sen vuoksi, että siinä ei ole sitä arkea. Kumpikin osapuoli on paljon estottomampia, intohimoisia ja toteutetaan sellaisia fantasioita, joita ei oman kumppanin kanssa toteuteta. Salarakkaan kanssa on eräänlaisessa flow-tilassa, ei paljoa mietitä asentoja, koska vaan toteutetaan. 

Kun seksi on vain seksiä ei siitä tule niin syyllinen olo ja kusipääfiilis mutta miten ihmeessä selviätte sen morkkiksen kanssa. Exän kans seksielämä lässähti ja alkoi olla vaan peiton alla peruskauraa. Tottakai siinä sitten lipsahti vahingossa tutun kaverinaisen kanssa intohimoiseen seksisessioon kun tämä ei yhtään häpeillyt näyttää himoaan. Kävi rohkeasti munaan kiinni ja ratsasti kunnolla. Ei sitä voinut vastustaa. Järkyttävä morkkis tuon jälkeen iski ja kesti monta viikkoa vaikka toisaalta ei keltään voi seksiä kieltää ja jos on pitkä kuiva kausi takana niin ennen pitkää toinen hakee sitä himoa ja halua muualta. Itse en kuitenkaan seksittömään suhteeseen ala. Olen myös pannut muutamaa varattua naista ketkä juuri hakivat kosketusta ja lämpöä kun ei sitä kotona saanut.

Mies31

Vierailija
77/108 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi salasuhteessa on juurikin estottomampaa, kiimaista, huumaavaa ja ihanan tuhmaa. Itse olen 28v varattu nainen, jolla on suhde 45v aviossa olevaan mieheen. Olemme molemmat yrittäjiä ja puolisomme normaalissa palkkatöissä olevia, joten iltapäivisin järjestämme aikaa toisillemme. Järjestely on toiminut jo muutaman vuoden. Ne ihanat pikkutuhmat viestit, jota laitamme toisillemme niin tekevät seksin odottamisesta välillä vielä vaikeampaa. Nähdessämme seksi on jotain tajunnan räjäyttävää, miehelle on todella tärkeää antaa minulle aina ensin orgasmi, jonka jälkeen siirrymme varsinaiseen seksiin.

Missä tapasitte ja mistä tuo homma lähti alunperin?? Onko meinannut paljastua?_

Vierailija
78/108 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakasta perseseksiä!!

Vierailija
79/108 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. Toisilla on kunnioitus omaa kumppania kohtaan ja herkkä omatunto. Osa ajattelee itsekkäämmin minä ja minun oma nautintoni mikä menee aina etusijalle. Pettämällä huijaat kumppaniasi sekä itseäsi. Himoissa ei aina tule miettineeksi asiaa pidemmälle. Sekä usein sitä kolmatta joka on pettämisessä salarakkaasi hänen mahdollista puolisoa, jotka ovat pettämisvyyhdissä kaikki mukana. Jos rohkeus riittää pettämiseen, muttei puhumiseen. On peiliin katsomisen paikka. Olen itse entinen pettäjä. Yhä samassa avioliitossa, mutta nyt rehellisin kortein avoimessa suhteessa. Epäilen että Sexpo suosittaisi ketään pettämään. Vai onko tuo oikeasti totta?

Vierailija
80/108 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran käyt niin käyt toisenkin kerran. Eli omatunto, onko sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi