Entisiin seksipartnereihin törmääminen
Haluaisin kuulla miten te käyttäydytte kun törmäätte entiseen yhden illan hoitoon, panokaveriin tai varsinaiseen exään esim baarissa. Itselleni tulee aina kyseisessä tilanteessa kiusallinen olo. Kun yhden illan tuttu näkee minut niin huomaan että miesporukassa alkaa heti jumalaton kuiskuttelu joka jatkuu naurunremakalla. Entisen panokaverinkin kavereilla on aina helvetillinen virne päällä kun tapaan heitä. Enkä ole maannut kuin alle kymmenen miehen kanssa....
Kommentit (27)
No onhan se melko noloa etenkin kun on liikkeellä poikakaverin kanssa. Vanhat panot naljailevat nykyiselle ja antavat nuolemis vinkkejä jne.
Kertovat vaan että , sinulta saa kaikki jotka muistavat vain pyytää :) ! Olet kiertopalkinto , arvailevat kenelle seuraavaksi pyllistät =D
Riippuu siitä kuka niistä sattuu vastaan tulemaan, osan kanssa jutellaan ja flirttaillaan, osaa tervehdin... Ei minua nolota heitä kohdata.
Jos entinen seksipartneri ehdottaisi kierrosta vanhojen aikojen muistoksi niin suostuisitteko?
Kerran näin erään entisen hoidon baarissa kauempaa. Hän näki minut ja säntäsi kaverinsa kanssa tanssilattialle, luuli varmaan että saa eksytettyä minut. Ei saanut, mutta viesti tuli niin selväksi että enpä lähtenyt moikkaamaan. t.mies
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 18:26"]
Jos entinen seksipartneri ehdottaisi kierrosta vanhojen aikojen muistoksi niin suostuisitteko?
[/quote]
Yök. Exät on exiä ihan syystä. Tosin mun existä on jo niin minta vuoskymmentä että tuskin edes tunnistaisin.
Onhan sitä vuosien aikana tullut lähdettyä baarista (vakiopaikka aikoinaan) eri miesten mukaan. Muutaman kerran osunut paikalle samaan aikaan uudestaan menneen yhden illan jutun kanssa. Ei ole ollut kiusallista. Joko vaihdettu muutama sana, tai sitten vaan nyökätty toisillemme. Riippuen tilanteesta. Ei kuiskuttelua, tai sormella osoittelua saati nauramista. Ja jos olen ollut miehen kanssa paikalla, tai se mies naisen, niin silloin vielä hienovaraisempi "moikkaaminen tai vastaava". Ei ongelmia.
Aikuisiahan tässä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 18:26"]Jos entinen seksipartneri ehdottaisi kierrosta vanhojen aikojen muistoksi niin suostuisitteko?
[/quote]
Riippuu taas kuka niistä ehdottelija olisi, varmaan 75% kanssa voisin ottaa uusinta kierroksen mutta osa ei sytyttäisi enää ollenkaan...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 18:19"]
Kertovat vaan että , sinulta saa kaikki jotka muistavat vain pyytää :) ! Olet kiertopalkinto , arvailevat kenelle seuraavaksi pyllistät =D
[/quote]
Tiedotetaan tytöt kaikille hoitojen seksitaidot, KOKO, kestävyys, hygienia jne. ja annetaan kokonaisarvosana. Ettei siskot iske käsiään ihan paskaan.
Riippuen tyypistä joko olen niin etten tunne tai jutellaan kuulumiset
Hei haloo AP, kymmenen on aika minimimäärä. Useimmat äijät on köyrineet KYMMENIEN kanssa, joukossa myös huoria, ja silti kehtaavat ihan pokkana olla ja arvostella naisia todella törkeästi. Nyt vaan huhut liikkeelle minimunista ja olemattomista seksitaidoista :) Kosto elää!
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelen etten tunnista
Sama plus toivon että maahan avautuisi musta aukko joka nielaisisi minut niiltä sijoiltaan. En tosiaan halua minkäänlaista muistutusta niistä ajoista, koska en oikeasti ole koskaan ollut sellainen ihminen millaiseksi humalapäissäni herkästi muutuin.
Kuvottaa pelkkä ajatuskin.
Kymmenen siitä baarista? No jaa saattaahan se olla iso baari. Henkilökohtaisesti tiedän naisen joka oli ollut jokaisen kanssa siitä baarista. No se oli aika pieni baari. Oli sillä naisella silti jos ihan kaikki lasketaan niin useita kymmeniä panoja yhdestä baarista.
En ole törmännyt heihin mutta en usko että olisi mikään ongelma vaikka niin tapahtuisi. Tunnen muutamia nuoria naisia jotka panisivat/ovat panneet melkein koko kylää sen enempää miettimättä mutta jälkeenpäin nolottaa. Muistan erään joka entisen hoidon huomatessaan piiloutui kyykkimällä autoni takana. Huvitti.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuka niistä sattuu vastaan tulemaan, osan kanssa jutellaan ja flirttaillaan, osaa tervehdin... Ei minua nolota heitä kohdata.
Juuri näin. Samalla tavalla he ovat olleet hommassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuka kysyy.
Mä moikkaan iloisesti ja vaihdan pari sanaa jos on joku mukava tyyppi kyseessä. Jos on joku idiootti roskaämpäri niin sukellan esim. pöydän alle. Ihan fiiliksen mukaan.