Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisiin seksipartnereihin törmääminen

Vierailija
30.08.2015 |

Haluaisin kuulla miten te käyttäydytte kun törmäätte entiseen yhden illan hoitoon, panokaveriin tai varsinaiseen exään esim baarissa. Itselleni tulee aina kyseisessä tilanteessa kiusallinen olo. Kun yhden illan tuttu näkee minut niin huomaan että miesporukassa alkaa heti jumalaton kuiskuttelu joka jatkuu naurunremakalla. Entisen panokaverinkin kavereilla on aina helvetillinen virne päällä kun tapaan heitä. Enkä ole maannut kuin alle kymmenen miehen kanssa....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungissa törmäilyiltä ei voi välttyä eikä välttely ole mielestäni tarpeenkaan. Ei se nyt niin kauhea asia ole jos törmää entiseen seksikumppaniin, sillä seksi on luonnollinen osa ihmisen elämää emmekä ole enää aikoihin eläneet ainakaan Suomessa sellaisessa tiukassa moraalikäsityksessä, että seksi olisi sallitua vain papin aamenen sanoneille pariskunnille. 

Vierailija
22/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan. En tiedä miten kuuluisi reagoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kiusallista. Asun Hämeenlinnassa ja olen alkanut seurustella ennen joulua.

Kaikkialla törmään entisiin seksipartnereihin. Miesystävä on ihmeissään, kun vastaan tulevat miehet virnuilevat hänelle merkitsevästi ja iskevät silmää tai näyttävät peukkua pstyssä.

Vierailija
24/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan kiusallista. Asun Hämeenlinnassa ja olen alkanut seurustella ennen joulua.

Kaikkialla törmään entisiin seksipartnereihin. Miesystävä on ihmeissään, kun vastaan tulevat miehet virnuilevat hänelle merkitsevästi ja iskevät silmää tai näyttävät peukkua pstyssä.

Kauheaa! Siksi en harrastakaan niitä samalla paikkakunnalla asuvien kanssa. Lähden Gambiaan.

Vierailija
25/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran exän kanssa konsertissa ja väliajalla puhuimme sen kavereiden kanssa. Näissä kavereissa oli myös nainen, joka tuijotti minua koko ajan. Ihan kuin haluaisi kysyä, että kukas sinä olet tmv. Taisi olla exän viimeisin p kaveri.

Siis tuijotti, näin hän reagoi tapaamiseen.

Vierailija
26/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei tullut yhtään kiusallinen olo, kun niihin  törmäsi jatkuvasti, Onneksi eivät ole tulleet vastaan nykyisyydessä. En tiedä mitä jos  tulisi, kai se olisi kiusallista. No enpä tuollaisia juttuja ole aikoihin kokeillut, joten ei tartte pelätä, että tulisi vastaan, nuorena tuli kännissä kaikkea tyhmää tehtyä.

Vierailija
27/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ollut, en kyllä enää tuntisi,  aikaakulunut vuosikymmeniä.