Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se mitä luulin hyväksi äänieristykseksi olikin vain hiljaiset naapurit

Vierailija
20.03.2022 |

Nyt kun naapureiksi on vaihtunut seinän takana nainen jolla käy usein vieraita, ja yläkertaan lapsiperhe, tajusin että olin vain ollut onnekas siihen asti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ilmat lämpenee äänetkin kuuluu paremmin.

Vierailija
2/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei kerrostaloissa ole mitään äänieristeitä. Wanhoissa kivitaloissa voi olla paksut seinät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman olen halunnut kertoa riekkuville naapureille, joille mun elämisestä ei ole kuulunut mitään. Olen arvellut heidän luulevan, että talossa on hyvät äänieristeet, vaikka kyse on ollut siitä, ettei mun elämästä kovin paljon ääntä lähde.

Vierailija
4/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli johtuu trendistä ettei ole verhoja, mattoja ja ihan vain muutama kovapintainen huonekalu.

Vierailija
5/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman olen halunnut kertoa riekkuville naapureille, joille mun elämisestä ei ole kuulunut mitään. Olen arvellut heidän luulevan, että talossa on hyvät äänieristeet, vaikka kyse on ollut siitä, ettei mun elämästä kovin paljon ääntä lähde.

Niin, mitä ääntä lähtisi katkeran velatädin asunnosta, kun harrastukset ovat neulominen ja kirjaston kirjat.

Vierailija
6/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n entiset hiljaiset naapurit ovat siis kuulleet kaiken mitä hänen elämässä on tapahtunut.

Vierailija
7/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ilmat lämpenee äänetkin kuuluu paremmin.

Ei pidä paikkaansa. Lumi hiljentää ulkoa tulevaa ääntä ja kesällä pidetään ikkunoita auki jolloin taustamelu estää naapurien äänien kantautumisen

Vierailija
8/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkertaani myös muutti naapuri, joka selvästikin myös kuvitteli, että hiljaisuus johtuu hyvästä äänieristyksestä.

Aloin itsekin pitämään vähän enemmän meteliä ajoittain, niin viesti meni perille...

Vierailija
9/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimalistinen sisustustyyli lisää kaikuefektiä myös omassa asunnossa, ei vain naapurilla.

Vierailija
10/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, itse olen ollut kovaääninen, kunnes huomasin että puhekin kuuluu xD

Vierailija
11/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n entiset hiljaiset naapurit ovat siis kuulleet kaiken mitä hänen elämässä on tapahtunut.

Miksi kuvittelet että minun elämäni olisi sen äänekkäämpää kuin noiden entisen naapurieni? Olen päivät töissä, illat katson telkkaria kohtuullisella äänenvoimakkuudella tai luen kirjaa sohvalla. En pidä bileitä ja vieraita käy muutenkin vain pari kertaa vuodessa.

ap

Vierailija
12/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkertaani myös muutti naapuri, joka selvästikin myös kuvitteli, että hiljaisuus johtuu hyvästä äänieristyksestä.

Aloin itsekin pitämään vähän enemmän meteliä ajoittain, niin viesti meni perille...

Miten voisin "vastapalvelukseksi" häiritä yläkerran naapuriani, joka on varsinainen alkuihminen kaikesta melusta päätellen: ovet paiskotaan kiinni, askellus kuin norsulla, kalusteita raahataan putkin lattia, ja liukuovia heitellään voimalla klani-pam, klank-pam.

Ei ole lämpöpattereita, joita paukutella. Kokeilin tökkiä imurin suulakkeella kattoa, mutta maali kärsii. Joskus olen kostona heittänyt kylppärinoven voimalla kiinni, mutta silloin meinasi taulut pudota seinältä.

Eli: Parhaat vinkit naapurin opetukseen, kiitos!

Vierailija
13/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tapahtunut itsellenikin, luulin että on ollut hyvä äänieristys, ja harrastanut täysin rinnoin tosi äänekästä sek..iä, niin että vielä p..rnoa pyörinyt taustalla. Kunnes myös eräänä päivänä tajusin todellisuuden juurikin kun naapuriin muutti uudet, äänekkäämmät ihmiset 🙈

Vierailija
14/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun alakerran asunnossa asukkaat ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin sinä aikana kun olen itse täällä asunut, melkein voi sanoa, että joka vuosi on tullut uusi asukas. Välillä siellä on ollut niin hiljaista, että olisi voinut luulla, että asunto on tyhjillään (ei kuitenkaan ole ollut), välillä taas ääntä on tullut niin, että yöunetkin ovat monesti häiriintyneet.

Vierailija
15/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on melkein sama juttu. Muutama satunnaisjuoppo kumminkin pitää silloin tällöin ääntä, että varmasti kaikki tajuavat miten huonot äänieristykset täällä on. Muuten on kyllä hiljaista kuin huopatossutehtaalla.

Vierailija
16/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeepppsss ois ihanaa kun olisi äänieristys kunnossa.

T. En muista koska olisin viimeksi nukkunut kiitos naapurien äänien sekä vieressä menevä autotien liikenteen äänien.

Vierailija
17/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä ääntä lähtisi katkeran velatädin asunnosta, kun harrastukset ovat neulominen ja kirjaston kirjat.

Huti. En ole sen paremmin katkera kuin velakaan. Joskus neulon, muttei sitä voi harrastukseksi sanoa. Kirjastossa en käy, luen e-kirjoja.

Vierailija
18/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh juu. Noin se menee. Hyvä että todellisuus kuitenkin paljastui.

Vierailija
19/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä naapuriin! Nauretaan teidän ihanalle installe, missä olevinaan unelmasuhde, kun oikeasti tiedetään, että riitelette rahasta, lastenhoidosta ja omasta ajasta joka viikko.

Huudosta katsokaas erottuu sanatkin meille asti. 👹

Vierailija
20/22 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli naapurissa:

Ni​sti

Kännibileet

Työtön alkkis

Mus​tala​inen

Siinä on tämä seudun naapuriprofiili ja ketkä metelöi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä