Nimi Minessan siskolle
Hei! Etsiskelen nimeä meidän toiselle tyttärelle. Isosiskonsa on Minessa Sofia, ja toiselle tytölle olisi etsinnässä samantapainen (ei liian) nimi.
Ehdotuksia on tällä hetkellä muutama, tykkäämme mieheni kanssa molemmat nimestä Mea/Meea, mutta tätäkin enemmän pidän Mionasta, mieheni taas ei.
Eli hakusessa M-alkava tytön nimi tai muu Minessan kanssa sointuva, ei mikään täysin tavallinen Martta tms. ja myöskin toinen nimi hakusessa!
Kiitos paljon jos ehdotat!
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:28"]Mimma
[/quote]
Kiitos ehdotuksesta! Ei kuitenkaan minun makuuni :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:23"]Melena
[/quote]
Veriripuli xD
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:23"]Onpaq harvinaisen ruma nimi. Ette taida olla suomalaisia kun tuommosia nimiä annatte lapselle. [/quote] Ei pitäisi sua liikuttaa. Anna olla.
[/quote]Ei niin, kunhan vaan kerroin mielipiteeni. Se on katsos sitä keskustelua.
[/quote]
Okei sä ootkin näitä ihmisiä, jotka sanoo mitä vaan aiheen vierestäkin piittaamatta muista koska "se on osa keskustelua." Poistun takavasemmalle.
[/quote]
Ja toista saa loukata ihan vaan ilkeilyn ilosta, koska "minulla on oikeus sanoa mielipiteeni".
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:31"]Melodia, Aralia, Anisa, Anissa, Terhen (=utu)
Mionasta en pidä ollenkaan, tulee mieleen joku kissan nauku.
[/quote]
Kiitos paljon ehdotuksista! Melodia, Aralia ja Terhen ovat liian vieraita minulle, Anisa ja Anissa taas ovat liian lähellä mieheni äidin nimeä (Anita)
Miehelläni oli sama mielipide Mionasta, kuulema kuulostaa kissan maukumiselle :D Omasta mielestäni se on todella kaunis nimi!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:32"]Mitra
Mirene
Mirella
[/quote]
Mitra - ei minun makuuni
Mirene - tämä on oikein kaunis, mutta liian lähellä Mirellaa, joka on siis hyvä ystäväni. Kiitos ehdotuksista!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:34"]Odessa
[/quote]
Tämä on tosi ihana, harkintaan! Suuret kiitokset ehdotuksesta :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:35"]Larissa
[/quote]
Ei minun makuuni, kiitos kumminkin!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:40"]Misella
[/quote]
Tämä on hyvä tai Minea
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:27"]Marina.
[/quote]
Ei minun makuuni, kiitos kuitenkin!