Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
DREAMER15 - laita pyyntö ryhmistä niin lisään! :)
Lähetin pyynnön päästä ryhmään. :)
Voitais ottaa aluksi sellainen linja häiriköinnin takia, että hyväksytään vain kiertolistalta tuttuja nimimerkkejä. Nyt on tullut "tuntematon" pyyntö jo.
minä laitoin nyt myös pyyntöä tulemaan! :) en tiedä näkyykö pyynnössä nimimerkki mutta kirjoitin viestissä olevani se jolla liian alkeelliset atk-taidot ryhmän luomiseen! :D
iso kiitos kielokukka ryhmän luonnista!! :)
Minäkin laitoin liittymispyyntöä :)
Bembu, NONNO, Mirriäinen, Sylvi, Nanninen - teidät on lisätty! :)
Laitan kaikki adminiksi. Lisätkää tuttuja kiertolistalta.
Minäkin laitoin liittymispyynnön tähän suljettuun ryhmään! :)
Dreamerssi lisäsin sinut!
Ne jotka alapeukuttaa tuota hyväksymislinjaa niin voi tulla esittämään vaihtoehtoisen tavan, millä häiriköt poistetaan! Olkaa hyvät vaan.
Sen verran huudahdan minäkin tähän väliin, että kiitos Dimou <3 Vuoden rajapyykki suorastaan kolkuttelee nurkalla niinku pahanenki kiusanhenki näyttäen mulle kieltä, "Lällällää, täältä mä tuun!", eikä mulla oo mitään keinoa näyttää takasin.
Toivon, että teillekkin siellä kohta jo plussa paukahtaisi. Kaikkea hyvää. <3 Nyt hiljenen minäkin taas, tästä avoimesta on tullut epämukava paikka kirjoittaa, sillä koskaan en voi tietää milloin täällä tulee samanlainen kiusanhenki vastaan. Syvimpiä tuntojaan ei muutenkaan ihan koko kansan kuultavaksi aina halua jakaa, mutta kaikkea hyvää jokaiselle :) Plussaonnea, voimia, viisautta ja tsemppiä!
Noorav, ya11/14
Kielokukka kirjoitti:
Dreamerssi lisäsin sinut!
Ne jotka alapeukuttaa tuota hyväksymislinjaa niin voi tulla esittämään vaihtoehtoisen tavan, millä häiriköt poistetaan! Olkaa hyvät vaan.
Teette ihan oikein, mutta alapeukutin sitä, ettei ryhmään pääse uusia jäseniä jos vain ne tutut nimimerkit hyväksytään. Sillä tavalla ryhmä jää pieneksi ja se kuolee aika äkkiä pois jos tärppejä alkaa sadella...
Saisiko ne ilkeilijät poistettua suljetusta ryhmästä jos sinne eksyvät? Silloin uusilla (asiallisilla) yrittäjillä on mahis päästä ryhmään mukaan.
Tulisin mielelläni myös mukaan uuteen ryhmään. Oon kuitenkin täällä vasta ihan vähän aikaa kirjotellu, seuraillut ja kuumeillut, eikä mua ole lisätty vielä listaan. Eli en ole tervetullut ryhmäänne?
:( -Blair
Blair lisäsin sut, tervetuloa!
Kummastunut - kirjoitinkin että ehdotan, että aluksi tämä linja, ja sitten voimme tietenkin hyväksyä uusia, jotka voivat esim tässä keskustelussa tai pyynnön vapaassa kentässä esitellä itsensä. Näin vältämme häiriköt.
Ja Blair & muut - uusina pidän henkilöitä, jotka eivät ole koskaa tänne ketjuun kirjoittaneet.
Aamulämpö oli vielä koholla tänäänkin, 36.6, aivan ihanaa :) Tänään on dpo 3.
Odottelen tässä että tuleeko mitään oireita, keksittyjä tai oikeita :D
Tänään on kp 20/29-30. Näin yöllä tietenkin raskausunia, kuinkas muuten :D
Minäkin haluan suljettuun ryhmään, laitan hakemuksen! Mutta koen tuollaiset vaikeammin löydettävät paikat kyllä melko monimutkaiseksi että en tiedä muistaako sitä sitten enää oikein kirjoitella, harmi.
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Minäkin tosi mielelläni siirtyisin suljettuun ryhmään. Tosi negatiivinen sävy tänne tullut :( En voi käsittää mitä tahansa ulkopuoliset saavat siitä että tulevat tänne pahottamaan meidän mielet :( eipä taida kommentoijilla olla omaa elämää...
Täällä todennäköisesti ovis ollut ja mennyt. Testaan perjantaina ja katsotaan näkyykö mitään.