Olisitko huolinut miehen
Kommentit (26)
En. Ensinnäkin en olisi jaksanut miestä, joka haluaisi määritellä minunkin elämäni. Mitäköhän muita päätöksiä hän olisi tehnyt jo ennen parisuhdetta? Kykeneekö hän yleensäkään keskustelemaan mistään asioista, vai onko hänen kaikki asiat päätetty jo ennen kuin mitään on edes tapahtunut?
T. kolmen lapsen äiti
Itse toivoin jo nuorena saavani vähintään kaksi lasta, joten jos asia olisi ollut miehelle ehdoton, niin meistä ei olisi tullut paria.
Miksi? Rahan takia? Jaksamisen takia? Periaatteen takia? Minkä periaatteen? Miksi edes yksi? Mitäs jos tulee kaksoset? Mitäs jos lapsi kuolee vauvana tai pienenä, onko lapsiluku sitten siinä? Onko mies joku ikäloppu?
Miksi mies haluaisi vain yhden lapsen?
Kyllä minulle yksi lapsi olisi ollut ihan riittävä määrä, vaikka ehdottomuudesta en välitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Taloustilanteen ja ns periaatteen takia. Oli aina vain haaveillut yhdestä lapsesta.
Olisin kiinnostunut kuulemaan syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloustilanteen ja ns periaatteen takia. Oli aina vain haaveillut yhdestä lapsesta.
Jos on köyhä, niin parhaiten säästää, kun ei saa yhden yhtä lasta.
En halua yhtään lasta. Miten mies suhtautuu siihen?
En. En huoli miestä joka haluaa yhtään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on köyhä, niin parhaiten säästää, kun ei saa yhden yhtä lasta.
Hän teki kuitenkin yhden lapsen.
Vierailija kirjoitti:
En. Ensinnäkin en olisi jaksanut miestä, joka haluaisi määritellä minunkin elämäni. Mitäköhän muita päätöksiä hän olisi tehnyt jo ennen parisuhdetta? Kykeneekö hän yleensäkään keskustelemaan mistään asioista, vai onko hänen kaikki asiat päätetty jo ennen kuin mitään on edes tapahtunut?
T. kolmen lapsen äiti
Et jaksa miestä joka määrittelee sinun elämäsi, joten määrittelet miehesi elämän?
Kaunista.
En voi saada sitä yhtäkään lasta. Rahaa on ja jaksamista, mutta nykypäivän tekniikalla en sellaista voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoin jo nuorena saavani vähintään kaksi lasta, joten jos asia olisi ollut miehelle ehdoton, niin meistä ei olisi tullut paria.
Paitsi jos nuoruuden toiveesi ei olisi ollut sinulle ehdoton.
Olisin, mutta hän ei halunnut sitä yhtäkään vaikka aluksi väitti haluavansa lapsia.. 12-vuotta olimme naimisissa…
Vaihdoin sitten keistä lennosta, nyt mulla kaksi ihanaa lasta ja hän edelleen lapseton (+50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kolmen lapsen äiti
Et jaksa miestä joka määrittelee sinun elämäsi, joten määrittelet miehesi elämän?
Kaunista.
Niinpä, me emme olisi sopineet yhteen. Jos miehellä olisi ollut jo ennen seurustelua vankat mielipiteet asiasta, niin tuskinpa meistä olisi tullut edes sen yhden lapsen vanhempia. Mies olisi siis saanut jatkaa naisen etsimistä. Ehkä hän olisi löytänyt sen, ehkä ei, mutta minun ongelma asia ei olisi ollut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos nuoruuden toiveesi ei olisi ollut sinulle ehdoton.
Olisin varmaan adoptoinut, ottanut sijaislapsia, tehnyt lapset yksin tai jotain muuta. Nyt minulla on lapsia ja lasten ihanan rakastava isän kanssa elo on onnellista. Rahaa ei ole paljoa, mutta rakkautta riittää.
Vai että olisinko huolinut? En, jos hän kyselee tuolla tavalla.
Olisin.