Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoreehko etäsuhde - mies väittää, että salaan jotain

Vierailija
20.03.2022 |

Olen kohtalaisen tuoreessa etäsuhteessa ja ollaan pystytty töiden ja välimatkojen puolesta näkemään kuukauden tai parin välein. Yhteyttä pidetään puhelimella päivittäin.

Viimeisen parin kuukauden aikana mies on alkanut toistuvasti jankkaamaan, kuinka hänestä tuntuu siltä, että salaan jotain tai minulla olisi jotain kerrottavaa hänelle. En ymmärrä mistä tämä ajatus on kummunnut, sillä en keksi mitä nyt voisin edes salata. En ole pettänyt ja tässä tutustuessa niitä menneisyyden tapahtumiakin ja yleisiä ajatuksia on jaettu jo niin paljon, että siltäkään rintamalta tuskin löytyy kauheasti piiloteltavaa. Mies kuitenkin vaan itsepintaisesti jankkaa, että hänellä on sellainen tunne, että jokin on muuttunut ja minä salaan jotain.

Sama levy lähtee soimaan melkein joka puhelussa, joten mua kieltämättä on alkanut välillä ihan vituttaa tuo miehen vänkäys. Mitä ihmettä tuolle pitäisi tehdä? En salaa mitään, mutta tämän sanominenhan vaan lisää vettä myllyyn, kun hänestä niin kovasti tuntuu siltä, että jokin on pielessä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdiskelin tätä asiaa vielä kovasti eilen ja päädyin eroamaan. Vaikka mies oli muuten ihan hyvä ja mukava, niin tämä pitkäkestoinen painostus, epäluulo ja syyttely romahdutti kyllä oman luottamuksen suhteen tulevaisuuteen ja yhteiseen elämään. En minä tällaista parisuhdetta halua.

Ehkä olisi ollut tyylikkäämpää hoitaa homma kasvotusten, mutta en jaksanut jäädä odottamaan seuraavaa tapaamiskertaa vaan hoidin homman puhelimitse... Mies syytti kovasti itseään ja oli sitä mieltä, että on itse aiheuttanut tämän tilanteen. No, olen kyllä samaa mieltä, mutta enpä viitsinyt sitä enää toisen naamaan hieroa, kun päätös oli itselle jo selvä.

Tuntuu hyvältä. Eiköhän tämä ollut oikea ratkaisu.

Ap

Oikea ratkaisu, ja myös opettavainen tarina palstan salapoliisimammoille, jotka seuraavat puolisoitaan harrastuksiin, lukevat viestejä heidän puhelimistaan jne. Paljon vähempikin mustasukkaisuus riittää suhteen pilaamiseen.

Vierailija
42/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaviisauden mukaan vaistoonsa kannattaa luottaa, eli mies on oikeassa ja salaat jotain (eli paneskelet muiden kanssa). Ei poikkeuksia.

Ap:n tapauksessa taitaa olla harhainen ja mustasukkainen tyyppi, samaa kastia sinun kanssa.. En ihmettele ettei suhteet toimi jos niitä ylipäätään saatte.

Ap:lle, minulla on kokemusta samantyyppisestä miehestä, minua syytettiin vaikka mistä mutta itse asiassa mies oli se jolla oli salattavaa, oli minua kohtaan aina epäilevä ja vainoharhainen. Ei näiden kanssa kannata jatkaa, oma elämä menee pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaviisauden mukaan vaistoonsa kannattaa luottaa, eli mies on oikeassa ja salaat jotain (eli paneskelet muiden kanssa). Ei poikkeuksia.

Ap:n tapauksessa taitaa olla harhainen ja mustasukkainen tyyppi, samaa kastia sinun kanssa.. En ihmettele ettei suhteet toimi jos niitä ylipäätään saatte.

Ap:lle, minulla on kokemusta samantyyppisestä miehestä, minua syytettiin vaikka mistä mutta itse asiassa mies oli se jolla oli salattavaa, oli minua kohtaan aina epäilevä ja vainoharhainen. Ei näiden kanssa kannata jatkaa, oma elämä menee pilalle.

Et tainnut oikein ymmärtää lainaamaasi viestiä. Eikös siinä nimenomaan kritisoitu sitä, kuinka täällä yleensä oletetaan kaikkien pettävän?

Vierailija
44/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdiskelin tätä asiaa vielä kovasti eilen ja päädyin eroamaan. Vaikka mies oli muuten ihan hyvä ja mukava, niin tämä pitkäkestoinen painostus, epäluulo ja syyttely romahdutti kyllä oman luottamuksen suhteen tulevaisuuteen ja yhteiseen elämään. En minä tällaista parisuhdetta halua.

Ehkä olisi ollut tyylikkäämpää hoitaa homma kasvotusten, mutta en jaksanut jäädä odottamaan seuraavaa tapaamiskertaa vaan hoidin homman puhelimitse... Mies syytti kovasti itseään ja oli sitä mieltä, että on itse aiheuttanut tämän tilanteen. No, olen kyllä samaa mieltä, mutta enpä viitsinyt sitä enää toisen naamaan hieroa, kun päätös oli itselle jo selvä.

Ap

Oikea ratkaisu, ja myös opettavainen tarina palstan salapoliisimammoille, jotka seuraavat puolisoitaan harrastuksiin, lukevat viestejä heidän puhelimistaan jne. Paljon vähempikin mustasukkaisuus riittää suhteen pilaamiseen.

Puoliso muuttuu jatkuvasti ärtyisäksi ja on jatkuvasti poissa kotoa 20-vuotisessa liitossa / tuoreessa etäsuhteessa toinen osapuoli syyttelee salailusta. Nämäkö ovat sama asia?

Vierailija
45/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee kyllä ihan hyvää kuulla, että muillakin on ollut epäonnea samantyylisten miesten kanssa. Mua jotenkin niin hävetti tämä tilanne enkä oikein kehdannut puhua kellekään oikean elämän tutulle, kun osalle oli vielä juuri ehtinyt esitellä alkuihastuksen intoa uhkuen saman kaverin.

Ap

Vierailija
46/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla vallotsevan mielipiteen mukaan mustasukkainen osapuoli on aina oikeassa epäilyissään ja epäily itsessään todistaa sen, että toinen pettää.

Yleensä toista epäilevä pettää itse. 

Aloittaja, älä jatka suhdetta. 

Vierailija
47/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut oikein ymmärtää lainaamaasi viestiä. Eikös siinä nimenomaan kritisoitu sitä, kuinka täällä yleensä oletetaan kaikkien pettävän?

Aivan sama, ap teki oikean ratkaisun.

Vierailija
48/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulehan palstapappa. Mustasukkaiset vaimot pahoinpitelevät tai jopa tappavat puolisonsa paljon harvemmin, kuin miehet. Mieti sitä.

Vierailija
49/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla vallotsevan mielipiteen mukaan mustasukkainen osapuoli on aina oikeassa epäilyissään ja epäily itsessään todistaa sen, että toinen pettää.

Eli yleensä mustasukkaiset palstamammat pettävät itse. Muistan tämän.

Vierailija
50/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se! Olen ollut kaukosuhteessa nyt yli vuoden (pian muutetaan yhteen) ja ikinä ei ole ollut mitään salailujankkailuja tai epäluottamusta. 

Vierailija
51/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yleensä mustasukkaiset palstamammat pettävät itse. Muistan tämän.

Niin, jos palstamamma alkaa laukomaan pettämisepäilyjä, vaikka olet elänyt ja toiminut parisuhteessa kuten ennenkin, usein syynä on se, että palstamamma pettää. Mikä tässä on epäselvää?

Jos taas palstamamma alkaa vahtaamaan puhelintaan, on poissa epämääräisiä aikoja ja alkaa tiuskimaan kotona illat lasten kanssa olevalle puolisolle, silloin on syytä epäillä, että palstamamma pettää.

Vierailija
52/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is a little bit psycho.

Vierailija
53/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää tutkia apn puhelin ja mennä vakoilemaan kuntosalilla. Koska vaisto on oikeassa aina. AP on sika.

Vierailija
54/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tutkimuksen mukaan, jos mies epäilee naista pettämisestä, todennäkösimmin on kyse aiheettomasta mustasukkaisuudesta.

Toisinpäin taas, useimmiten mies tosiaan pettää, jos naisella herää epäily.

Vierailija
55/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan, jos mies epäilee naista pettämisestä, todennäkösimmin on kyse aiheettomasta mustasukkaisuudesta.

Teitkö sen jonkun tutkimuksen lukemalla av:n keskusteluja? 🤣

Vierailija
56/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, miten AP vedätti kaikkia keskustelijoita ja sai keskustelijoista omia lentäviä apinoitansa. Uskomattoman hyvä suoritus, varsinkin kun apinat luulevat, että mies on tässä se narsisti.

Vierailija
57/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö sen jonkun tutkimuksen lukemalla av:n keskusteluja? 🤣

Eiku tää liittyy erääseen salapoliisin hommia tekevään (ei Suomessa)

Vierailija
58/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jankkas ja tivas yksi nettideitti vaikka mitä, jo ennenkuin edes ekaa kertaa tavattiin. Ja sitä ekaa kertaa ei yllättäen koskaan tullutkaan..

Vierailija
59/59 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT LOPETA alkava suhde ajoissa, kun voit. Olet hyvää vauhtia saamassa mustasukkaisen hullun vaivoiksesi. Muista, ettet ala todistella viattomuuttasi, koska se ei todellakaan auta mitään. Sanot vaan kylmästi, ettet lähde tuohon hulluuteen mukaan.

Juuri näin. Jos mies on vainoharhainen ja epävarma itsestään ja yrittää siirtää sen sinuun syyllistämällä ja epäilemällä, niin lopeta suhde ajoissa. Ei parane, vaikka olisitte lähisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän