Miksi käyt R-kioskilla?
Meidän kylän R-kioskilla on ruuhka-aikoina jonoa ovelle asti. Itse olen eläissäni käynyt ärrällä hakemassa vain postipaketteja (ja passin), niin ihmettelenpä vain mitä ne ihmiset käy siellä oikein tekemässä. Monesti jonokin liikkuu yllättävän hitaasti, mutta ei sieltä moni näytä mitään tuotteitakaan ostavan, ymmärrettävää koska vaikuttavat ylihinnoitelluilta.
Jotenka valaise sinä minua, miksi asioit ärrällä?
Kommentit (43)
Olen hankkinut R-kioskilta ohimennen kahvin ja jonkun sopivan käntyn sen kanssa, useinkin jäätelön, jättänyt postia, hakenut postia, lottorivin, arpoja, matkoilla jotain unohtuneita asioita kuten hammastahnaa. Oletko, ap, yksinkertainen porvoolainen?
Mäkin haen sieltä vain paketit, mutta melkein aina siellä on ukkoja Veikkauksen pelilippujen kanssa jonossa. Kai ne asioi mieluummin ärrällä, kuin ruokakaupassa, ja sehän on vain hyvä.
Sillon kun poltin niin kävin tupakkaa ja sitten kyttäsin yhtä tyyppiä joka pelas sielä pelejä.
Mä käyn hakemassa Ärrältä paketteja ja limsaa. Ohi kulkiessa saa pullon nopeasti, ei tarvitse kävellä koko kaupan läpi. Nää taitaa olla mun pääsääntöisiä syitä vierailla Ärrällä.
Haen postipaketteja ja yhdessä vaiheessa ostin mansikka-persikka Batteryita (niitä sai vain ärrältä) viikonloppuvuoroja varten. Nyt ne on loppu, joten ei tule enää ostettua energiajuomia.
Käyn lataamassa matkakortin ja prepaid-liittymäni (joo, haluan tehdä näin), ostan arpoja ja niillä voitoilla uusia arpoja tai jotain muuta. Ostan postimerkkejä ja joskus kortteja. Ohi mennessä saatan ostaa kahvit ja pullan, nautin ne ulkona olevalla terassilla. Joskus ostan myös jonkun lehden. Kerran lenkillä ollessani väsähdin, kävin ärrällä ostamassa hodarin ihanalla grillatulla makkaralla. Kyllä oli hyvää ja piristyin heti. Kotona en syö juurikaan makkaroita mutta nyt maistui.
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun poltin niin kävin tupakkaa ja sitten kyttäsin yhtä tyyppiä joka pelas sielä pelejä.
:D
Vain pakolliset lataus ja vesipullo.Joskus nakki hodari ja limu.Kaupassa halvempaa ja vähemmän taskuvarkaita.
Minäkin käyn hakemassa vain paketteja. Mitä olen muita jonossa olijoita seurannut, niin monet ostavat arpoja, lottoja ym. tai hakevat röökiä ja takeaway kahvin (jonka mukin sitten heittävät pihalla maahan).
Kahvia ja dallaspullaa. Kiva nautiskella pullakahveista ja katsella kiirehtiviä ihmisiä. Tulee itsellekin tunne, että mukana jossain tärkeässä.
Meidän lähiärrällä on kiihottavan näköinen myyjämuikkeli.
Aika usein tulee käytyä sen takia.
Hävisi koko ärrä. Oli tosi ystävällinen pariskunta pitämässä. Yhtä-äkkiä tilanne muuttui aika jäätäväksi. Varmaan ehkä asikaskato, kun porukka kävi viereisessä kaupassa. Hetken nuoriso piti paikkaa ja sitten hävisi koko pulju
En muista milloin olisin käynyt viimeksi ärrällä, vaikka se onkin ruokakaupan lähellä. Eihän ärrältä saa mitään kummoista ja lähikaupasta saa halvemmalla, jos jotain haluaa. Kaupassa on myös itsepalvelukassat, jos tarvitsee jotain vain nopeasti.
Paketit otan aina pakettiautomaatteihin, en harrasta lottoamista tai vastaavia juttuja, en polta, en hae sieltä kahvia tai muutakaan, joten en tarvitse ärrää yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Käyt siis tiirailemassa jotain myyjää, mutta et saa aikaan kysyä häntä kahville tai jotain? Tuskinpa tosin nainen edes lähtisi, koska olet varmaan yksi kamalimmista asiakkaista, jonka takia pitää kutsua vartijatkin lähelle.
Voin kuvitella sinut, valmistaudut monta tuntia ärrälle menoon ja sitten tuijotat naista jostain hyllyjen välistä, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt siis tiirailemassa jotain myyjää, mutta et saa aikaan kysyä häntä kahville tai jotain? Tuskinpa tosin nainen edes lähtisi, koska olet varmaan yksi kamalimmista asiakkaista, jonka takia pitää kutsua vartijatkin lähelle.
Voin kuvitella sinut, valmistaudut monta tuntia ärrälle menoon ja sitten tuijotat naista jostain hyllyjen välistä, yäk.
En tietenkään kysy kahville! Olen 30 vuotta vanhempi kuin tuo nuori nainen, mutten mikään kamala millään mittarilla. Fiksu ja hyväkäytöksinen, komeaksikin sanottu. Mikä siinä niin kauheata on jos ihastelee jonkun olemusta ja siitä tulee itselle hyvä mieli?
Jos tämä olisi toisipäin eli joku nainen sanoisi mielellään katselevansa komeita miehiä niin et todellakaan oksentaisi vastaavaa viestiä.
En ole asioinut aikoihin. Joskus aikoja sitten kävin ärrällä lataamassa matkakorttiin rahaa, mutta nyt kun senkin voi tehdä helpommin, niin ärrälle ei tule mentyä. Lähin ärrä on kauppakeskuksessa, jossa käyn usein myös ruokakaupassa, apteekissa jne.