Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tumpelon tablettiongelma

Vierailija
30.08.2015 |

Mulle tuli eilen tuplakaista ja kaveri asensi sen tablettiin väärin. Kortti jumissa vissiin niin voiko tuota korjata vai pitääkö viedä suoraan roskiin toi tabletti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sim-kortti(ko)?

Vierailija
2/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis SIM laitettu väärään reikään tai väärän kokoisena. Tabletti ei toimi, eli heitänkö roskiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun sitä roskiin tarvi heittää. Paina jollain terävällä, niin pitäis pomsahtaa pois, jos ei niin on väärin päin, saa pois esim. Pinseteillä. Itseällä huawein tabetti ja toimii "vanhalla", ns. Perinteisen kokoisella sim-kortilla.

Vierailija
4/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL . Ei väärään reikään laittamisesta vielä roskiin joudu. Varmasti saa vielä eheytettyä, nuo edellä mainitut pinsetit hyvä keino.
Aika aasi kaveri sulla muuten...

Vierailija
5/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut  vanha ihminen, näkökin heikentynyt. Käytän kyllä ohjelmia, jos ne on valmiina. Pyysin (miespuolista) kaveria avuksi, kun piti asentaa Tuplalaajakaista. Hän sitten kämmi tabletin kanssa, asensi kortin väärin, pakeni ja poisti Fb-kavereistaan. Todella reilua? Kysyn nyt oikeasti, saako tuon SIM-kortin tuolta ulos vai ei? Tabletti sanoo, että "ei SIM-korttia". Olen valmis maksamaan osaajalle, mutta en koskaan enää tuolle kaverille.

Vierailija
6/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo ohjeet tuolla ylempänä, käytä niitä.

Vierailija
7/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 05:40"]

Sait jo ohjeet tuolla ylempänä, käytä niitä.

[/quote]

Niin sain, mutta olen osittain näkövammainen joten en näe ottaa sitä korttia ulos kun en edes tiedä missä reiässä se on.

Ap

Vierailija
8/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa suosittelen kääntymään alan liikkeen puoleen, käy teleoperaattorisi myymälässä, sieltä saat apua.

Vierailija
9/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin hakee dna.lta sim-kortti tablettiin ja ne asensi sen meidän puolesta. Oli kyllä niin vaikea saada oikeen paikoilleen nano sim-kortti, ettei itse oltaus varmasti saanut sitä laitettua oikeen. Myyjäkin joutu yrittämään monta kertaa, että sai laitettua niin että tabletti havaitsi kortin.

Vierailija
10/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. On ahdistavaa, kun tabletti ei toimi ja joutuu maksamaan tyhjästä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan