Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyysin miestä hyssyttämään vauvaa-sai raivarin

Vierailija
29.08.2015 |

Ja huusi että hän tekee tuhat kertaa enemmän kuin minä, ja lähti menemään paiskoen ovia mennessään.
-
Hän käy kyllä töissä, itse olen äitiyslomalla ja vien jokainen päivä esikoisen eskariin+haen hänet vauvan kanssa, siivoaminen ja ruoanlaitto+kotityöt on myös joka ikinen kerta minun vastuullani sekä lastenhoito on myös alusta saakka ollut vastuullani.
-
Mies käy töissä ja tekee ns. Miehisiä töitä kotona, kuten korjaa auton tai tekee puutyöt/lumityöt etc..
-
Saanko loukkaantua vai onko mieheni raivari aiheellinen?

Kommentit (18)

1/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaivatte näitä miehiä? Ei aikuisen ihmisen pitäisi tolla lailla hermojaan menettää. Jos mies on ihan poikki eikä jaksa, niin voisi ilmoittaa asiasta sentään kohteliaasti.

Vierailija
2/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu se vauvan hoito miehellekkin.
Meillä edellisen kanssa kun oli vielä vauva, niin mies jaksoi yölläkin nousta sylittelemään kun vauva itki.
Aamulla mies lähti töihin.

Nyt aion jaksaa valvoa tämän tulevan kanssa.
Ja odotan että mies huolehtii aamuisin sitten isommista jos meinaa joudun paljon valvomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredK" time="29.08.2015 klo 23:56"]

Mistä te kaivatte näitä miehiä? Ei aikuisen ihmisen pitäisi tolla lailla hermojaan menettää. Jos mies on ihan poikki eikä jaksa, niin voisi ilmoittaa asiasta sentään kohteliaasti.

[/quote]

Ai niin kuin naiset :D

4/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:58"]

[/quote]

Ai niin kuin naiset :D

[/quote]

Ihan sukupuolesta riippumatta aikuiset ihmiset voisivat olla taantumatta leikki-ikäisten tasolle.

Vierailija
5/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat loukkaantua.

Vierailija
6/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy vauva. Meillä ainakin mies nimenomaan halusi yhtä lailla hyssyttää ja lohduttaa vauvaa, koska halusi että vauva voi turvata ja luottaa myös häneen itkun tullessa.

Vierailija
7/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä provoja kun ilta käy yöhön. Ei jaksais!!!

Vierailija
8/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies-työ tuollainen vauvan hyssyttely eikä hänelle kuulu kun tietää paikkansa perheessä ja sinä laiminlyöt äitiyden velvollisuudet kun et omaa lapsukaista hyssyttele itse, vaan alistat miestä että hänen sekin pitäisi tehdä!

Vierailija
9/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:08"]Ei ole mies-työ tuollainen vauvan hyssyttely eikä hänelle kuulu kun tietää paikkansa perheessä ja sinä laiminlyöt äitiyden velvollisuudet kun et omaa lapsukaista hyssyttele itse, vaan alistat miestä että hänen sekin pitäisi tehdä!
[/quote]

Haista sinä mursu paska!

Ap

Vierailija
10/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Niinistö ei olisi sanonut noin

Vierailija
11/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin kyllä tuollaisia lisääntyjäpariskuntia.

Vierailija
12/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Moi, pedofiili.

Vierailija
13/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiska paska

Vierailija
14/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oman lapsen hoito kuuluu myös miehelle. Idiootti ukko!

Vierailija
15/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon jos ei suostu. Itse hoitanut vauvaa kun vaimo oli vuoden vanhemman kanssa hengitys vaikeuksien kanssa.

Vierailija
16/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte nyt molemmat olla yliväsyneitä. Keskustelkaa työnjaosta, kun kumpikin on levännyt. Pikkulapsiaika on raskasta, eikä kummankaan kiukuttelu auta asiaa. Helpottaa kyllä aikanaan!

Jos ette itse saa asioita selviämään, pyytäkää neuvolasta apua. Ammattilaisapua kannattaa rohkeasti käyttää.

Vierailija
17/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin niitä lapsia pitää väenväkisin punkea ja sitten valitetaan...

Vierailija
18/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö sinä tällaista ihan tosissasi? Sinun mielestäsi raivostuminen on oikein?

Onko mies lapsesi isä? Jos on, niin luulisi olevan itsestään selvää, että tässä maassa myös isä osallistuu lapsensa hoitoon, vaikka kävisikin töissä ja tekisi ns. miestentöitä.

Tässä tapauksessa ei mitään ammattiapua tarvitse kuin äiti, sillä eihän miehellä ole mitään ongelmaa. Hän elää omaa elämäänsä niin kuin on ennenkin elänyt, lapsettomana poikamiehenä. Äiti tarvitsee apua lasten kanssa, kun sitä ei saa mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän