Te joilla ei ole vessassa roskista
Onko koskaan löytynyt vieraan jäljiltä piilotettuja siteitä/tamponeja, tai peräti seinään liimattuja siteitä? Jotkut väittivät toisessa ketjussa tehneensä niin, mietin että onko noin törkeitä ihmisiä oikeasti olemassa, vai heittävätkö jotkut huvikseen noita juttuja. Omassa vessassani ei ole roskista, enkä ole myöskään koskaan kohdannut moisia mielenosoituksia.
Tästä ketjusta siis kyse:
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:21"]
Oletko katsonut siitä pöntön vesisäiliöstä?
[/quote]
En piilotetut siteet mielessäni, muusta syystä kyllä tiedän ettei siellä ole mitään ylimääräistä.
Minä löysin kerran haisevan siteen pöntön taakse piilotettuna. Jännä juttu on se, että mulla on kannellinen roskis vessassa ja siinä on myös aina muovipussi.
No ei. Meillä ei ole roskista vessassa eikä meillä käy vieraita. Tai no, isoäitini saattaa joskus käydä, mutta luotan siihen että hän ei mielenosoituksellisesti sijoittele kuukautissuojia (enää).
No ei, mä katson vieressä aina mitä meillä tehdään, vessan oveakaan ei saa kiinni. Ja mitä tulee noihin viesteihin niin tottahan se on kun tällä palstalla lukee.
Mulla on vessassa roskis ja pakko myöntää etten ymmärrä miksei joillakin ole, niinkuin juurikin siteiden, tamppoonien, hammaslangan, pumpulipuikkojen ja muiden moisten juttujen kannalta :-D
Jokainen pitää tai on pitämättä omassa kodissaan roskista siellä missä lystää. Useasti olen ollut kylässä juurikin menkkojen aikana ja vessassa haeskellut roskakoria mutten koskaan jättäisi niitä lojumaan mihinkään tai ylipäätään olisi epäkunnioittava toisen kotia kohtaan... Käärin siis yleensä siihen siteen mukana tulevaan käärepaperiin vessapaperin kera ja kuljetan kiltisti laukussa mukanani, kuvottavaa kyllä mutta no jaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:45"]
Mulla on vessassa roskis ja pakko myöntää etten ymmärrä miksei joillakin ole, niinkuin juurikin siteiden, tamppoonien, hammaslangan, pumpulipuikkojen ja muiden moisten juttujen kannalta :-D
[/quote]
ai että mä haluaisin tyhjnetää sen roskiksen jonkun menkkaverisistä siteistä
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]
hyvin nuo pöntöstä menee
[/quote]
Menee joo. Ja vesilaskut kasvaa, puhdistaminen on kallista.
En ole löytänyt. Onneksi omassa kaveripiirissä ei ole yhtään niin junttia ihmistä että pilottelisi siteitään ympäri vessaa, tai niin typerää että vetäisi siteitä pöntöstä alas. :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]
hyvin nuo pöntöstä menee
[/quote]
[/quote]
ei tuu sentää omaan piikkiin. itse käyn aina naapurissa vessassa kun on menkat.
Ei oo ikinä ollut vessass roskista, eikä tuu. Roskat voi viedä roskikseen. Ja kaikki on tähän asti vieny ilman kyselyitä.
Sen reilun 20v aikana mitä olen pitänyt omaa huushollia...1 vieras on kaivannut roskista vessaan. Sekin oli yökylässä, joten sai oman pikku pussin pakastusrasiassa vessan kaappiin ja ystävällisesti tyhjensi sen ennen lähtöään.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:45"]
[/quote]
ai että mä haluaisin tyhjnetää sen roskiksen jonkun menkkaverisistä siteistä
[/quote]
Roskapussi solmuun ja pihalle. Eipä ole sen kummallisempaa kuin keittiönkään roskiksen tyhjentäminen. Mikä tässä nyt on muka ongelmana?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]
hyvin nuo pöntöstä menee
[/quote]
[/quote]
No etköhän sä ole jonkinnäkösellä hädällä siellä vessassa muutenkin? Paljoa tuntuu omassa pussissa jos jonku toisen luona käy.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:58"]
En ole löytänyt. Onneksi omassa kaveripiirissä ei ole yhtään niin junttia ihmistä että pilottelisi siteitään ympäri vessaa, tai niin typerää että vetäisi siteitä pöntöstä alas. :D
[/quote]
Mistä sä tiedät mitä sun pöntöstä on vedetty? Vai kyttäätkö sä vierestä kun käy sun vessassa? En kyllä haluais käydä sun vessass jos kyttäät vierestä. Tiesitkö, että pitää antaa vessarauha?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:45"]Mulla on vessassa roskis ja pakko myöntää etten ymmärrä miksei joillakin ole, niinkuin juurikin siteiden, tamppoonien, hammaslangan, pumpulipuikkojen ja muiden moisten juttujen kannalta :-D
[/quote]
Meillä oli vessassa roskis, mutta koska kissani oppi sen kanssa leikkimään niin roskis poistui. Meillä kaverit kyllä osaa kìikuttaa ne rättinsä ja muut roippeet keittiön roskikseen.
Ja ennen kuin joku kauhistelee tuota keittiön roskista niin kissojen hiekklaatikot putsataan joka päivä.
Hyvä aloitus. kylläkin eri syistä kuin ap tarkoitti. miehenä en tarvitse roskista vessassa, mutta asiaa pohdittuani taitaa olla aika sellainenkin hommata, kun lähes kaikki kaverit on naisia ja tytärkin alkaa lähestyä sitä ikää
Roskikselle vessassa on käyttöä vaikka käyttäisi kuukuppia. Vanulaput, meikinpuhdistusliinat, vanupuikot, käytetyt höylät...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:24"]
Hyvä aloitus. kylläkin eri syistä kuin ap tarkoitti. miehenä en tarvitse roskista vessassa, mutta asiaa pohdittuani taitaa olla aika sellainenkin hommata, kun lähes kaikki kaverit on naisia ja tytärkin alkaa lähestyä sitä ikää
[/quote]
Jos tytär alkaa lähestyä sitä ikää niin ehdottomasti roskis vessaan! Teini-ikäisille nuo aiheet ovat kiusallisia, ja etenkään isän ei halua löytävän siteitä keittiön roskiksesta. Ja jos sen roskiksen hommaa sinne nyt niin tytölle ei tule oloa että se olisi vain häntä varten sinne hankittu...
Oletko katsonut siitä pöntön vesisäiliöstä?