TIEDÄN HUOMISEN YLLÄRIN BB:SSÄ!! : )
Kommentit (46)
viikossa, ja ovat ihan kypsiä. Ehdottivat, että joku tarkka-ampuja yllätysvieras olisi kiva.
mutta uusi asukas sinne ainakin menee, ja kyseessä on turkulainen mies. Eli ap on ihan oikeassa. :)
että tästä eteenpäin katsojat äänestävät putoajaehdokkaat ja talossa olijat joutuvat äänestämään kuka ehdokkaista putoaa. Se ylläri on luultavasti joku pikkujuttu kuitenkin, josta vaan nostetaan nyt kauhea meteli että ihmiset katsoisivat ohjelmaa.
Mahtaakohan tästä tulla seuraamuksia futiskundille?
siellä on juttua porukan esittäytymiskierroksesta. En muista nimeä ja just nyt sivut tökkii.
saavat selvittää ap:n IP-osoitteen ja nostaa syytteen
eikös koko vastuu ole talon asukkaalla?
Onko sulla paha päivä ja nautit kun voisit pilata toiselta jotain noin hienoa ja kivaa?
Onko sulla nyt hyvä mieli?
Mun mielestä olet täys paska! Paska ämmä jolla ei ole omaa elämää ja joka kuvittelee nimettömänä tekevänsä vaikutuksen muihin avlaisiin.
Kyllä sä olet tyhmä!
Ja luuletko että Jaakko on kovin monelle kertonut lähtevänsä? Kiinni jäät ja voit sitten Jaakolle selittää miksi tulit tänne juoruamaan. Ja kyllä, sinä jäät kiinni!
Toivon sinulle paskaa loppuelämää! Toivottavasti et itse asu täällä Turussa.... tai olisihan se " kiva" nähdä!
varmaan kiinnostaa tosi paljon kuka täällä kirjoittelee : )) URPO
Ja sano JAAKOLLE, että kannattaisi pitää suu supussa, ettei koko HELSINKI asiaa tietäisi ja en todellakaan asu turussa, kuka sinne haluaisi! : ) ja siis olin oikeassa tämän ketjun aloituksessa! Välillä kannattaisi uskoa mitä täällä av:llakin kirjoitellaan.
-ap-
No, katsotaan rauhassa ny.
En minäkään kyllä ymmärrä, miks ap:n piti täällä asiaa huudella? Jos kerrankin saadaan sporttinen ja komea mies (taas) taloon, niin hetikö se pitää saada sieltä pois?
Vierailija:
...voi elämän kevät. Varmaan joo : )) Mitäs lakia luulet ap:n rikkoneen?
välttämättä puhunut koko Jaakosta!? Eli kuka sen voisi todistaa, että hän olisi puhunut menostaan taloon? Ja kyllä te olette TYPERIÄ jos luulette oikeasti bb porukan ottavan tästä jonkin " jutun" mutta niinkuin viestissäsi jo mainitsitkin, niin mitä muuta turkulaisilta voi olettaa ; )
-ap-
Mutta eeeeeei, et tietenkään puhunut Jaakosta.... Ja se, että et puhunut nimellä, niin se ei tietenkään paljastanut tätä SUURTA yllätystä ;D lol
Vierailija:
Tällä ihmisellä ei taida olla omaa elämää ollenkaan.
Niin vakava asia oikeasti on, eikö niin? ;)))))))
Vierailija:
Onko sulla paha päivä ja nautit kun voisit pilata toiselta jotain noin hienoa ja kivaa?Onko sulla nyt hyvä mieli?
Mun mielestä olet täys paska! Paska ämmä jolla ei ole omaa elämää ja joka kuvittelee nimettömänä tekevänsä vaikutuksen muihin avlaisiin.
Kyllä sä olet tyhmä!
Ja luuletko että Jaakko on kovin monelle kertonut lähtevänsä? Kiinni jäät ja voit sitten Jaakolle selittää miksi tulit tänne juoruamaan. Ja kyllä, sinä jäät kiinni!
Toivon sinulle paskaa loppuelämää! Toivottavasti et itse asu täällä Turussa.... tai olisihan se " kiva" nähdä!
Jos sitä mainostetaan, ettei mikään ole enää kuin ennen? Eihän tuo nyt niin mullistavaa ole?
että tällä viikolla talosta häädetään yksi vanhoista ja niinpä ovat puntit tasan uusien ja vanhojen välillä. Mitä vaan voi tapahtua.
Alkuperäiseen aiheeseen vielä sen verran, että kyse on varmaan sääntörikkomuksesta siltä osin, että a) on kerrottu varmana tietona, että yllätys tarkoittaa uutta asukasta ja b) tämä uusi asukas on kuvailtu täällä keskustelussa. On sitten subin asia selvittää, onko tämä nyt niin vakavaa.
joka tulee tapahtumaan. Kukaan ei uskonut ja tämä on fakta OIKEASTI! Taloon menee taas uusi asukas
-ap-
Up