Lue keskustelun säännöt.
Minkä merkkivaatteen valitsisit?
29.08.2015 |
Jos sinun pitäisi valita vain yksi merkkivaate mitä pitäisit? Minkä merkin valitsisit? Minä valitsisin Peak Performancen.
M39
Kommentit (20)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis onko tässä jokin lista mistä pitäisi valita, vai...?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin ei ole listaa. Vaan jos saisit pitää yhtä merkkivaatetta. Siis muut vaatteet olisivat "halppis" vaatemerkkejä. Niin mikä merkkivaate se olisi? Ehkä tuon merkkivaate voisi korvata sanalla brandin vaatteisiin pukeutuisit? -Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ulkovaatteissa ja miehelle peak ja sisävaatteissa vila
T, nainen 33
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Philippe Lim, Diane von Furstenberg
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Merkkivaate vai vaatemerkki?