Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äly ja kansantalous
29.08.2015 |
Jos kaikki olisivat yhtä älykkäitä ja itsensä elättäviä kuin meidän perhe, kyllä täällä maalla menisi perskeleen hyvin. Elätän mielläni sairaita, mutta en liikaa sikiäviä, jotka eivät edes yhtä mukeloa pysty elättämään, mutta siitä huolimatta kakaroita pykätään meille veronmaksajille elätettäviksi tuutin täydeltä. Lopettakaa jo! Ei hesitä teidän geeniperimällä muuta kuin kuluerä muille.
Kommentit (2)
Kumpa olisin samanlainen kuin teidän perhe.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niinhän se menee, että köyhät ja osattomat lisääntyvät ja muut heidät elättävät. :(