Jarkko Tamminen on lahjakas
Katson uusintana Big Bang! -ohjelmaa. Jarkko Tamminen on Suomen paras imitaattori sekä yllättävän hyvä laulaja! Vai mitä mieltä mammat on?
Kommentit (13)
Big Bang oli kyllä yllätys. Oli hyvä ja viihdyttävä, onneks alkaa taas.
Ihan samaa mieltä ainakin tämä mamma. Karismaattinen ja lahjakas. Ja jopa luonnollinen, ei vaikuta leveeltä, kuten joku lahjaton Sami Hedberg. Nyt kuullaan senkin pellen laihdutuksesta sitten 10 vuotta vähintään, kunnes lihoo tuplat takaisin. Voivat sitten kirjoittaa Raxun kanssa yhteisen remppakirjan.
Kammottavaa sontaa. Kanava kääntyy välittömästi.
Jarkon Andy McCoy on parempi kuin Andy itse!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:39"]
Jarkon Andy McCoy on parempi kuin Andy itse!
[/quote]
Hyvin sanottu :D
Mustakin todella lahjakas! Ja osaa tosiaan oikeasti laulaa hyvin! Jotenkin symppis tyyppi :) tykkään!
Mies sanoi, että on huono. Minusta on hyvä.
Ihan karseeta paskaa. Jarkko Tamminen aiheuttaa kanavan vaihdon nanosekunnissa.
Siis jumakauta, sairaan lahjakas ja joo osaa laulaa!
Niin on, parasta viihdettä!.
Ja tuo äsken nähty Jarkko Ahola...mikä kroppa..
Hyvin osaa imitoida ja hauskaa viihdettä 👍
Paska.