Huomenna poikkiksen kanssa ekan luokan lennot Bahamalle
Aivan ihanat lennot ja matka tulossa poikkiksen kanssa <33333 Hemmottelee mua oikein olan takaa aina kun tälläsiä ostelee, aivan ihanaa oon odottanut tätä matkaa jo 3 kuukautta <3333
Mitä kannattais ekana loungessa ja koneessa juoda?? NO shamppanjaa tietenkin!1
Kommentit (26)
Helsingistä ei taida yhdelläkään lentoyhtiöllä päästä 1.luokassa... Business joo mutta se on kovasti eri asia kuin first class =)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"]Aivan ihanat lennot ja matka tulossa poikkiksen kanssa <33333 Hemmottelee mua oikein olan takaa aina kun tälläsiä ostelee, aivan ihanaa oon odottanut tätä matkaa jo 3 kuukautta <3333
[/quote]
Tjuu, samppikset kyllä joudut ostaa, kuoharia on. Tulee mielee ihan joku poikkeys :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:48"]
Helsingistä ei taida yhdelläkään lentoyhtiöllä päästä 1.luokassa... Business joo mutta se on kovasti eri asia kuin first class =)
[/quote]
Junteille se on yksi ja sama...
Nimim: muutaman kerran mannertenvälisen firstissä lentänyt -ja se ero bisnekseen ON iso!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"]
Aivan ihanat lennot ja matka tulossa poikkiksen kanssa <33333 Hemmottelee mua oikein olan takaa aina kun tälläsiä ostelee, aivan ihanaa oon odottanut tätä matkaa jo 3 kuukautta <3333
[/quote] Ei kukaan saannollisesti ensimmaisessa luokassa matkustava tilaa ensimmaiseksi shampanjaa. Siitahan nakee heti etta nyt ollaan ensimmaista kertaa matkustamassa vahan paremmin. Eika ne ekaluokat enaa tanapaivana mitaan ihme luksusluokkia ole.
[/quote]
Kukaan säännöllisesti ensimmäisessä luokassa lentävä ei välitä mitä muut ajattelevat hänestä ja juomistaan.
Ei ap kyllä tainnut kirjoittaa että koko matka on ensimmäisessä luokassa. Voi lentää ensin business-luokassa vaikkapa Lontooseen ja sieltä Bahamalle.
Onhan tämä ihanan positiivinen aloitus tuon kaiken muun ankeuden keskellä :).