Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna poikkiksen kanssa ekan luokan lennot Bahamalle

Vierailija
29.08.2015 |

Aivan ihanat lennot ja matka tulossa poikkiksen kanssa <33333 Hemmottelee mua oikein olan takaa aina kun tälläsiä ostelee, aivan ihanaa oon odottanut tätä matkaa jo 3 kuukautta <3333

Mitä kannattais ekana loungessa ja koneessa juoda?? NO shamppanjaa tietenkin!1

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihanan positiivinen aloitus tuon kaiken muun ankeuden keskellä :).

Vierailija
22/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä ei taida yhdelläkään lentoyhtiöllä päästä 1.luokassa... Business joo mutta se on kovasti eri asia kuin first class =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"]Aivan ihanat lennot ja matka tulossa poikkiksen kanssa <33333 Hemmottelee mua oikein olan takaa aina kun tälläsiä ostelee, aivan ihanaa oon odottanut tätä matkaa jo 3 kuukautta <3333

[/quote]

Tjuu, samppikset kyllä joudut ostaa, kuoharia on. Tulee mielee ihan joku poikkeys :D

Vierailija
24/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:48"]

Helsingistä ei taida yhdelläkään lentoyhtiöllä päästä 1.luokassa... Business joo mutta se on kovasti eri asia kuin first class =)

[/quote]

Junteille se on yksi ja sama...

Nimim: muutaman kerran mannertenvälisen firstissä lentänyt -ja se ero bisnekseen ON iso!

Vierailija
25/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"]

Aivan ihanat lennot ja matka tulossa poikkiksen kanssa <33333 Hemmottelee mua oikein olan takaa aina kun tälläsiä ostelee, aivan ihanaa oon odottanut tätä matkaa jo 3 kuukautta <3333

[/quote] Ei kukaan saannollisesti ensimmaisessa luokassa matkustava tilaa ensimmaiseksi shampanjaa. Siitahan nakee heti etta nyt ollaan ensimmaista kertaa matkustamassa vahan paremmin. Eika ne ekaluokat enaa tanapaivana mitaan ihme luksusluokkia ole.

[/quote]

Kukaan säännöllisesti ensimmäisessä luokassa lentävä ei välitä mitä muut ajattelevat hänestä ja juomistaan. 

Vierailija
26/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kyllä tainnut kirjoittaa että koko matka on ensimmäisessä luokassa. Voi lentää ensin business-luokassa vaikkapa Lontooseen ja sieltä Bahamalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän