Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen lapsen läsnäollessa voi harrastaa seksiä? (EI PEDOFIILIJUTTU!)

Vierailija
29.08.2015 |

Tarkoitan nyt tilannetta, jossa lapsi (vauva, taapero...) nukkuu samassa huoneessa kuin vanhemmat. Mielipiteitä? Onko tästä muuten jotain täsmällistä lakia tai oikeusjuttuja, joissa oltaisiin tuomittu hyväksikäytöstä tms? Tällaisiakin asioita varmasti vanhemmat joutuvat miettimään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan asuttiin koko perhe yksiössä.

Vierailija
2/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi nukkuu samassa huoneessa niin sitten panette jossain muualla. Olohuoneen lattialla, saunassa, vessassa jnejne. En minä lapsen läsnäollessa ala sekstailemaan, mutta tänäänkin istui skidi aamupalapöydässä syömässä ja katsomassa piirrettyjä kun äiti ja isi kävi pikaisilla suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Miettikääpä niitä perheitä tuolla jossain päin maailmaa, jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa. Lasia voi olla reippaasti yli viisi, jotkut jo melkein aikuisia. Ja silti aina vaan lisää tulee.

Vierailija
4/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:07"]Hmmm. Miettikääpä niitä perheitä tuolla jossain päin maailmaa, jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa. Lasia voi olla reippaasti yli viisi, jotkut jo melkein aikuisia. Ja silti aina vaan lisää tulee.
[/quote]

No mutta nytten ollaan Suomessa, täällä ei yleensä asuta viiden lasin kanssa yhdessä huoneessa.

Vierailija
5/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:07"]Hmmm. Miettikääpä niitä perheitä tuolla jossain päin maailmaa, jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa. Lasia voi olla reippaasti yli viisi, jotkut jo melkein aikuisia. Ja silti aina vaan lisää tulee. [/quote] No mutta nytten ollaan Suomessa, täällä ei yleensä asuta viiden lasin kanssa yhdessä huoneessa.

[/quote]

Mulla on paljon enemmän laseja. Mitäs nyt?!!! :(

Vierailija
6/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:07"]Hmmm. Miettikääpä niitä perheitä tuolla jossain päin maailmaa, jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa. Lasia voi olla reippaasti yli viisi, jotkut jo melkein aikuisia. Ja silti aina vaan lisää tulee. [/quote] No mutta nytten ollaan Suomessa, täällä ei yleensä asuta viiden lasin kanssa yhdessä huoneessa.

[/quote]

Mulla on paljon enemmän laseja. Mitäs nyt?!!! :(
[/quote]

No mutta onneksi alkuperäinen kommentoija kirjoitti, että voi olla jopa yli viisi lasia (ja lisää tulee). Ole siis huoletta, kunhan sulla on varaa ylläpitää ihan itse kaikki lasisi ;)

Vierailija
7/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun vanhemmat ainakaan oo kieroon kasvanu vaikka ovat esikoisia syntyneet aikana jolloin asuttiin siinä yhessä huoneessa. Kovin häveliäitä ovat olleet seksin suhteen. En saanut mitään seksuaalikasvatusta.

Vierailija
8/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:03"]

Tarkoitan nyt tilannetta, jossa lapsi (vauva, taapero...) nukkuu samassa huoneessa kuin vanhemmat. Mielipiteitä? Onko tästä muuten jotain täsmällistä lakia tai oikeusjuttuja, joissa oltaisiin tuomittu hyväksikäytöstä tms? Tällaisiakin asioita varmasti vanhemmat joutuvat miettimään.

[/quote]

Mitä mieltä Sinä itse olet tästä asiasta?

Keskustelu alkaa keskustelun aloittajan ilmoittaessa oman mielipiteensä.

Vierailija
9/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kyllä vauvan läsnäollessa olemme seksiä harrastaneet. Vauva toki nukkui. Reilun vuoden iässä ovat muuttaneet omaan huoneeseen, olisiko siinä sellainen raja.

Vierailija
10/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakin me myös harrastettiin seksiä kun huoneessa oli nukkuva vauva. Hillittyä sellaista, mutta kuitenkin. Vanhin taisi olla 1,5v muuttaessaan pois meidän huoneesta.

Vierailija
11/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla lusikassa kun lapsi 2v. Ihan hissukseen, lapsi katsoi tablettia aamulla

Vierailija
12/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkään ikäisen

Vierailija
13/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus kun alle vuoden ikäinen on nukkunut pinnasängyssä niin ihan hissukseen on parisuhetta huollettu.

Vierailija
14/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:07"]

Hmmm. Miettikääpä niitä perheitä tuolla jossain päin maailmaa, jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa. Lasia voi olla reippaasti yli viisi, jotkut jo melkein aikuisia. Ja silti aina vaan lisää tulee.

[/quote]

Niin? Hyi helvetti! Kukaan normaali ei tuollaisia halua miettiä. 

Vierailija
15/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:07"]Hmmm. Miettikääpä niitä perheitä tuolla jossain päin maailmaa, jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa. Lasia voi olla reippaasti yli viisi, jotkut jo melkein aikuisia. Ja silti aina vaan lisää tulee.
[/quote]

No mutta nytten ollaan Suomessa, täällä ei yleensä asuta viiden lasin kanssa yhdessä huoneessa.
[/quote]
Ennen vanhaan asuttiin.Ja kuten ylempänä todettiin,kyllä ne vanhemmat vaan sikisi,vaikka samassa yksiössä asui 7 henkeä.

Vierailija
16/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:27"]

Peiton alla lusikassa kun lapsi 2v. Ihan hissukseen, lapsi katsoi tablettia aamulla

[/quote]

Lapsen ollessa hereillä on kyllä mun mielestä aika ällöä edes "ihan hissukseen" vedellä... :/

Vierailija
17/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä raja menee siinä iässä missä lapsi osaa kysyä "mitä te teette?" . Eli lapsen ei pitäisi joutua sitä kysymään ja jäämään miettimään pienessä päässään.

Vierailija
18/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:18"]

Hmm, kyllä vauvan läsnäollessa olemme seksiä harrastaneet. Vauva toki nukkui. Reilun vuoden iässä ovat muuttaneet omaan huoneeseen, olisiko siinä sellainen raja.

[/quote]

Mä en ole harrastanut seksiä samassa huoneessa vauvankaan kanssa. Ei vaan innosta jos on ylimääräisiä paikalla. Nukutaan kyllä koko nelihenkinen perhe (lapset 4 ja 2 v) samassa huoneessa.

Vierailija
19/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäisen! En mä vaan pystyis, ja mun mielestä vauvakaan ei kuulu samaan huoneeseen aikuisten touhujen aikana!

Vierailija
20/26 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kai sen itae tietää.