TILIN SALDO
paljonko tämän hetkinen tilin saldo. Itsellä +0,58€
Kommentit (74)
About 20€. Tilipäivään vajaa kaks viikkoa. Miehen rahoilla elellään siis sinne asti.
424,12
Terv. omillaan asuva lukiolainen, joka osaa säästää ..
Sen lisäksi minulla on hurjat tupot käteistä kesätyöstä (ei verojen kikkailua, sillä työskentelin isäni yrityksessä)
noin 300e, Nordnetissä merkittävästi enemmän
+0,97€ .. ei säästötiliä/rahastoja.
n. 151 €, lompakossa vajaa 20€. Tilipäivä oli perjantaina. Tällä mentävä koko kuukausi. Tämä siis summa, mikä minulla jää nyt koko kuukaudeksi laskujen yms. jälkeen ns. ylimäärisiin ostoksiin esim. elokuvissa/kahvilla käynti, lääkkeet, vaateostokset + muu sälä. Toivon, että ei tuu yllärilaskuja mistään. Kyllä tuolla nyt jotenkin kitkuttaa, mutta harkittava tarkkaan mihin nuokin käyttää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:19"]
Käyttötileillä 4200e ja muualla mm. rahastoissa 12500e.
[/quote]
Ja tähän alapeukut? Miksi ihmeessä? Tuohan on tavoiteltavaa. Enkä ole viestin kirjoittaja.
Käyttelytilillä tarpeettoman paljon, en viitsi sanoa tarkalleen. Neljällä säästötilillä yhteensä nelinkertainen summa.
1,80€. Toisella tilillä -0,38€. Ei naurata. Lapsille sain ruoat ostettua, itse olen ilman.
101 766,45 euroa. Kiitos äiti ja isä
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:05"]1,80€. Toisella tilillä -0,38€. Ei naurata. Lapsille sain ruoat ostettua, itse olen ilman.
[/quote] Miksi olet lisääntynyt?
+2,89