TILIN SALDO
paljonko tämän hetkinen tilin saldo. Itsellä +0,58€
Kommentit (74)
Ihan äskettäin en ole katsonut, mutta eiköhän käyttötilillä ole reilut 2200 €.
0,00e, nostan aina kaiken käteiseksi. Helpompi hallita rahankäyttöä.
Ihan kivasti, en viitsi sanoa, kun näin varakkaat eivät kuulemma käy av:lla.
Käyttötilillä 250 e ja seuraavaan palkkapäivään kaksi viikkoa. Tiukille menee, kun tullut pari parinsadan extramenoa tähän kuuhun. Tämä siis omalla käyttötilillä, josta maksan bensat, vaatteet, kampaajat ja kaikki muut omat menot. Miehen ja mun yhteisellä ruokatilillä on reilu 200 ja säästötileillä ja rahastoissa n. 6000.
Varmaan alle 10e... nyt kesällä rahat loppuneet ennen tilipäivää. Säästötilillä on mutten sinne koske.. Olisi jo maanantai.
2156 € ja jotakin senttejä päälle. Huomenna maksetaan lainaa ja laskut, ei taida paljon jäädä.
Mulla on käyttötilillä noin kahdeksan tonnia. Pitäis siirtää osa säästötilin jatkoksi, mutta tunnustan suoraan että minusta on kiva katsoa tiliotteesta ja automaattikuitista isoa summaa joka vaan kasvaa.
Koko elämän penniä venyttäneenä vihdoinkin on enemmän tuloja kuin menoja...hallelujaa dippadaa... :)
935,50 käyttötilillä. Säästötilillä noin 1000 euroa. Palkkapäivään asti (2 viikkoa) pärjään hyvin, laskut maksettu, joten ruokaan ja bensaan vain menee. Jää varmaan vähän säästöön tässä kuussa. Kolmen lapsen yh-äiti ja pikku hiljaa eron jälkeen talous kunnossa.
En tiedä tarkalleen jokunen tuhat varmaan...
Siis anteeksi, mutta huvittaa noi" saldo 59e MUTTA säästötilillä ja rahastossa ja siellä ja täällä niin ja niin paljon" jos kysytään saldoa tai paljonko rahaa kukkarossa :-)
mulla siis saldo 179e.
+17e