Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kengistä ja mihin yhdistäisit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva malli, mutta ehkä vähän halvan näköiset

Ai, lähes 50 euron kengät, muka halvan näköiset?

-eri-

Vierailija
22/28 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on lenkkarit. Jos omistaisin tuulipuvun niin käyttäisin sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just tennari tyyppisiä kenkiä katselamassa kenkäkaupoissa.

Tuo ap:n esittämä malli, on tämän kevään huippumuotia.

Ainakin siitä, päätellen, että noita ja samanmallisia oli tarjolla runsaasti ja eri väreissä.

Ihan mukavat kevätkengät, en vain itse vielä ostanut, koska palkkapäivä on vasta ensi viikolla.

Vierailija
24/28 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva malli, mutta ehkä vähän halvan näköiset

Ai, lähes 50 euron kengät, muka halvan näköiset?

-eri-

Norm.hinta vielä kymmeniä euroja suurempi..

Vierailija
25/28 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla kys kenkäpari 130€ 🤔, harmi ettei ap:n linkissä ole enää kokoani, koska en todellakaan maksaisi kengistä 130€.

Vierailija
26/28 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden kanssa ennen näitä kylmempiä ilmoja kirottiin kun pitäisi olla 5cm korkeat pohjat kengissä, että edes ovelta pääsee kuivin jaloin jalkakäytävälle asti. Kumpparit kun ei pidemmälle kävelylle oikein houkuta. Ulko-ovet siis meillä pohjoiseen päin, aurinko ei pääse kuivattamaan sohjolätäköitä.

Vaikuttavat oikein varteenotettavilta vaihtoehdoilta sohjolätäkkökeliin, jos tykästyy pitämään muutenkin, niin mikä jottei. Perus tylsännätit, voi yhdistää aika huoletta tavallisiin ja vähän erikoisimpiinkin vaatteisiin. Jos joku ei siedä paksuja pohjia, katsokoon muualle.

Vierailija
27/28 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapureiden kanssa ennen näitä kylmempiä ilmoja kirottiin kun pitäisi olla 5cm korkeat pohjat kengissä, että edes ovelta pääsee kuivin jaloin jalkakäytävälle asti. Kumpparit kun ei pidemmälle kävelylle oikein houkuta. Ulko-ovet siis meillä pohjoiseen päin, aurinko ei pääse kuivattamaan sohjolätäköitä.

Vaikuttavat oikein varteenotettavilta vaihtoehdoilta sohjolätäkkökeliin, jos tykästyy pitämään muutenkin, niin mikä jottei. Perus tylsännätit, voi yhdistää aika huoletta tavallisiin ja vähän erikoisimpiinkin vaatteisiin. Jos joku ei siedä paksuja pohjia, katsokoon muualle.

Nahkatennarit sohjolätäkkökeliin? 🤔

Minä ainakin pidän sohjolätäkkökelissä mm nastakenkiä, goretex-kenkiä, kumppareita ja vaikkapa DrMartensin tai Vagabondin maihareita, en varrettomia nahkatennareita joiden pohja valkoinen.

Vierailija
28/28 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kengännumero on 36. Mun jalassa noin paksut pohjat näyttäisi hassuilta. Varsinkin kun olen juuri ja juuri 160 cm. Ihan aikuinen olen, pienikokoinen vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan