Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan osto

Ostaisinko
19.03.2022 |

Kannattaako yli 9 vuotiasta kissaa ostaa ?
Mietin onko jo sairastava kissa ? Alkaako olla vain eläinlääkäri kuluja ?

Myydäänkö kissa vain siksi, että on vanha ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi ainakaan pentua, aikuinen kissa on hölmöily vaiheen ohittanut.

Terveys on taas kissakohtainen.

Vierailija
2/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla kissasta joka on otettu eläkeläisikäisenä, alkoiko sairastelu ?

Kodittomat info on myytävänä vanhoja kissoja, jotka ei vaadi kaveriakaan. Kunhan saavat olla ja loikoilla.

Ei rihuhu tai revi, mutta mutta entä se terveyspuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyppä Simolta, facessa sivut, ootas...hitsit kun aina vaan menen fiidin kautta...löytöeläintalo Oulussa tai sielläpäin, mä seuraan facessa ja luulen että Simo tietää kaikenlaisista eläimistä kaiken! Kivat sivut, livelähetyksiä ja löytöeläin ilmoituksia...."Simo eläinhuoneelta hei" (vitsivitsi)

Vierailija
4/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysyppä Simolta, facessa sivut, ootas...hitsit kun aina vaan menen fiidin kautta...löytöeläintalo Oulussa tai sielläpäin, mä seuraan facessa ja luulen että Simo tietää kaikenlaisista eläimistä kaiken! Kivat sivut, livelähetyksiä ja löytöeläin ilmoituksia...."Simo eläinhuoneelta hei" (vitsivitsi)

tässä, siis facebookissa:

Vierashuoneen löytöeläimet

@vierashuoneenloytoelaimet  · Lemmikkipalvelu

Vierailija
5/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii, että ihan tavallinen kissan elinikä on noin 15 vuotta, niin 9 vuotta ei ole mitään.

Ajattele näin, että voit tarjota loppuelämän kodin kissalle, jonka omistaja on menehtynyt, ja joka tarvitsee siksi uuden kodin.

Vierailija
6/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä paljonko se maksaa

Vierailija
7/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentukissa on huono vaihtoehto. Nukkui hiirikäteeni nojaten kokoajan yli puolivuotta ja häiritsi duunia. Kissa on kiipeilijä eli tee reitti kaapinpäälle kapeista laudoista ja tai naulaa kattoon laudasta välitaso niin ettei se haittaa sinun liikumistasi. Pesät on sitten selviö. Kissan reitin ei tarvitse olla yhtenäinen eli yli 2 m aukot on normaalia kunhan aloituspisteja lopetuspiste on tukeva. Ponnistuspiteen on oltava siten, että kynnet uppoavat ponnistettaessa eli pehmeä maalaamaton lauta.

Vierailija
8/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hampaat pitäisi kuvata ettei ole hammassyöpymää. Meidän 12 vuotiaalla on ja syksyllä meni tonni kissan hoitoon.

On tosi yleinen ja vaatii sen kuvauksen.

Erittäin kallis hoitaa per vuosi.

Vierailija
9/9 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miettii, että ihan tavallinen kissan elinikä on noin 15 vuotta, niin 9 vuotta ei ole mitään.

Ajattele näin, että voit tarjota loppuelämän kodin kissalle, jonka omistaja on menehtynyt, ja joka tarvitsee siksi uuden kodin.

No ei ole menehtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän