Mitä mieltä kengistä ja mihin yhdistäisit?
Kommentit (28)
Ihan kiva malli, mutta ehkä vähän halvan näköiset
Klohmopohjaset "yritän olla trendikäs mummo" kengät. Menee farkkujen tai hameen/mekon kanssa (ei kaikkien).
Yhdistä kengät sopivaan vyöhön. Valitsin oman ulkomailta nahkaliikkeestä.
Pohjan korkeus 4,5cm, paljonkohan droppi on?
Noilla saa itselleen lisäpituutta 5 cm. 😁
Kumpi muoti on rumempi: läskipohjaloaferit vai tuommoiset?
Onneksi ne varsinaiset hirviölenkkarit taisi jo mennä muodista.
Minua kiusaa se, että nauhalliset kengät esitetään aina mainoskuvissa sidottavat päät piilotettuina. Kengät toki näyttävät niin paremmilta, mutta on epärealistinen kuva.
Todellisuudessa sulla on isot rusetit siinä kengän päällä. Tunkeeko monikin ne hankalasti johonkin kengän sisään vai miten pidätte?
Itse kävelen niin paljon, että satsaan ihan oikeisiin merkkilenkkareihin, joissa pehmustettu sisäpohja ja hyvä vaimennus pohjassa. Ne eivät yleensä sovi (mielestäni) tavallisten vaatteiden kanssa, eivät edes farkkujen saati mekon. Shortsien kanssa juoksulenkkarit käy, ja tietysti kaikkien urheilu/treenivaatteiden.
Joutuu vielä muutaman viikon odottelemaan ennen kuin kevät riittävän pitkällä jotta noita voi pitää ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu vielä muutaman viikon odottelemaan ennen kuin kevät riittävän pitkällä jotta noita voi pitää ulkona.
Riippuu missä asuu, ite just vaihdoin kevät kamppeisiin pk-seudulla.
Edulliset nahkakengiksi ja kivan näköiset, harmi ettei omaa koko ollut.
🤨😯 Miten on mahdollista, että toinen nettiputiikki myy samoja kenkiä hintaan 130€???
Järkky hintaero🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä asuu, ite just vaihdoin kevät kamppeisiin pk-seudulla.
Varsinais-Suomessa rannikilla on jo pari viikkoa voinut kulkea kevätkengissä.
En ostaisi merkkiä, jota en tunne tuohon hintaan.
Mulle tulee näistä mieleen sellainen kipsikenkä. Etsin itsekin tennareita hieman korotetulla pohjalla kesäksi. Mutta nämä eivät ole mielestäni tyylikkäät mainitun assosiaation vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee näistä mieleen sellainen kipsikenkä. Etsin itsekin tennareita hieman korotetulla pohjalla kesäksi. Mutta nämä eivät ole mielestäni tyylikkäät mainitun assosiaation vuoksi.
Mikä helvetin kipsikenkä??
Tuota merkkiä myy muuten mm Stockmann eli eivät ole mitään kuraa.
Sellainen jättimäinen ecco-tyyppinen nauhakenkä, jota käytettiin kipsatussa jalassa.
ihan perustennarit, yhdistele mihin vaan
Vierailija kirjoitti:
🤨😯 Miten on mahdollista, että toinen nettiputiikki myy samoja kenkiä hintaan 130€???
Järkky hintaero🤔
Oikeasti??
Jep, useammatakin paikasta löytyy yli 100€ hinnalla. Sinänsä ok hinta nahkakengistä, mutta ihmettelen vain tuota hintaeroa, olkoonkin alessa tuolla Elloksella, on ne silti norm.hintaisenakin siellä paljon edullisemmat.
Minulla on nuo ja on tosi hyvät jalassa ja saaneet kehuja muutenkin. Eli suosittelen!
Tosi kivat. Ihan perus farkut käy