Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset olisivat miehiä vahvempia

Vierailija
29.08.2015 |

Niin miehet saisivat turpaan joka päivä. Sotia olisi paljon enemmän, kuin nyt ja oltaisiin kaikki muslimeja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:47"]

Olen pieni ja söpö nainen eikä kukaan tee mulle näin. Ilmeisesti olen jäänyt paitsi syntymäoikeudestani.

[/quote]

Ilmeisesti sitten. Tai ehkä et ole tekemisissä miesten kanssa.

Vierailija
22/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"] Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit. Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on. [/quote] Mä tykkään näistä naisten voimaannuttavista nettitarinoista! <3 Netissä ei heikkoja naisia olekaan, ainoastaan miesten hyväksikäyttämiä ja miehiä vahvempia. [/quote] Tulisitkin vaan katsomaan mun elämää IRL. Et kyllä ehkä heti tunnistaisi mua naiseksi tai heteroksi. :D Mutta mä olen hei sentään aika komea. ;)

[/quote]

Onkos joku dokkari intersukupuolisista tullut telkkarista lähiaikoina? Muistan, että kun Neloselta tuli ohjelma naisiaan lihottavista miehistä, alkoi palstallekin kummasti ilmestymään näitä feedereiden uhreja. Naiset on kovia tarinoimaan, joskaan eivät kovin omaperäisiä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit.
Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on.
[/quote]
Paitsi jos sota syttyy. Sitten miesten velvollisuus on tappaa toisensa. Jos joku yrittää lusmuta, joutuu halveksituksi.

Vierailija
24/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"] Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit. Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on. [/quote] Mä tykkään näistä naisten voimaannuttavista nettitarinoista! <3 Netissä ei heikkoja naisia olekaan, ainoastaan miesten hyväksikäyttämiä ja miehiä vahvempia. [/quote] Tulisitkin vaan katsomaan mun elämää IRL. Et kyllä ehkä heti tunnistaisi mua naiseksi tai heteroksi. :D Mutta mä olen hei sentään aika komea. ;)

[/quote]

Onkos joku dokkari intersukupuolisista tullut telkkarista lähiaikoina? Muistan, että kun Neloselta tuli ohjelma naisiaan lihottavista miehistä, alkoi palstallekin kummasti ilmestymään näitä feedereiden uhreja. Naiset on kovia tarinoimaan, joskaan eivät kovin omaperäisiä. :D
[/quote]

Mulla ei ole telkkaria, joten en tiedä. Näitä sukupuoliasioita olen kuitenkin joutunut pohtimaan. Voi olla, että lopulta olen enemmän top-homomies kuin heteronainen, vaikka fyysisesti olisinkin nainen.
Mielenkiintoista muuten, jos tuo feeder-juttusi pitää paikkana. Av-mammoja on pakko vaan rakastaa joskus. Höpsöt.

Vierailija
25/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:47"]

Olen pieni ja söpö nainen eikä kukaan tee mulle näin. Ilmeisesti olen jäänyt paitsi syntymäoikeudestani.

[/quote]

Ilmeisesti sitten. Tai ehkä et ole tekemisissä miesten kanssa.

[/quote]

Noo, kyllä joskus joku on halunnut esimerkiksi juoman tarjota kielloistani huolimatta, kai sitä voisi lahjaksi sanoa. Ja suuttua en oikeastaan osaa.

Vierailija
26/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit.
Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on.
[/quote]
Paitsi jos sota syttyy. Sitten miesten velvollisuus on tappaa toisensa. Jos joku yrittää lusmuta, joutuu halveksituksi.
[/quote]

Mä kyllä menisin mieluummin tykinruoaksi kuin päästäisin yhtäkään existäni sinne, jos se olisi mahdollista. Vastustan sukupuolitettua asevelvollisuutta. Itse olisin mennyt armeijaan, mutta olen liian pipi päästäni. Sinänsä harmi, kun fyysisesti olen hyvin kykenevä. Yksi existäni hajotti itsensä armeijassa, kun oli niin pahasti alipainoinen ja hentorakenteinen. Mä olisin varmasti pärjännyt paremmin, ja jos sota tulisi, mä olisin todellakin sopivampi siihen hommaan kuin hän.

Vierailija
27/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit.
[/quote]
[/quote]

Eipäs, nykyään on trendikästä että miehet hylkäävät naiset ja lapset sodan jalkoihin ja pakenevat aivan muualle. Se on ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan