Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset olisivat miehiä vahvempia

Vierailija
29.08.2015 |

Niin miehet saisivat turpaan joka päivä. Sotia olisi paljon enemmän, kuin nyt ja oltaisiin kaikki muslimeja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää sinänsä, kun islaminusko periytyy isältä lapselle. HMMM

Vierailija
2/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:02"]Jännittävää sinänsä, kun islaminusko periytyy isältä lapselle. HMMM
[/quote]
Niin mutta tilanne olisi toinen, jos naiset olisivat vahvempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pahoinpitelisi miehiä lähes aina, joka päivä. Ihan vaan koska niin voisivat tehdä.

Femakoillahan on usein noita miesten tuhoamisfantasioita. Lahtaisivat kaikki miehet jos pystyisivät. 

Vierailija
4/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:02"]Jännittävää sinänsä, kun islaminusko periytyy isältä lapselle. HMMM [/quote] Niin mutta tilanne olisi toinen, jos naiset olisivat vahvempia.

[/quote]

Olisivatko miehet siinä vaiheessa sitten niin heikkoja, etteivät itsekään voisi vastustaa islamiin liittymistä? Vai pakottaisivatko kristityt naiset tähän? Vai miten tämä toimii.

Vierailija
5/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, islamia ei olisi, ja sotimisen sijaan maat ja ryhmittymät pitäisivät mykkäkoulua toisilleen. Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä.

Vierailija
6/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä naiset sitten pitäisivät miehiä pieninä ja söpöinä?

Vierailija
7/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:09"]Mutta ehkä naiset sitten pitäisivät miehiä pieninä ja söpöinä?

[/quote]

Pienet ja söpöt miehet pihtaisivat ja jäkättäisivät kaikesta.

Vierailija
8/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen näkökulma. Ilman perusteluja jää tosin aika köyhäksi.

Vierailija
9/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:09"]Mutta ehkä naiset sitten pitäisivät miehiä pieninä ja söpöinä?   [/quote] Pienet ja söpöt miehet pihtaisivat ja jäkättäisivät kaikesta.

[/quote]

Mutta pihtaaminenhan olisi aika ideaalitilanne monille. Ha

Vierailija
10/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:07"]

Päinvastoin, islamia ei olisi, ja sotimisen sijaan maat ja ryhmittymät pitäisivät mykkäkoulua toisilleen. Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä.

[/quote]

Jo nyt, naisten ollessa huomattavasti miehiä heikompia, on n. puolet lähisuhdeväkivallasta heidän pienillä nyrkeillään tehtyä. Mitenköhän paljon enemmän he väkivaltaa harjoittaisivat, kun olisivat miehiä vahvempia? En uskalla edes ajatella tuota kauhuskenaariota.

http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134

Vierailija
11/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:09"]Mutta ehkä naiset sitten pitäisivät miehiä pieninä ja söpöinä?   [/quote] Pienet ja söpöt miehet pihtaisivat ja jäkättäisivät kaikesta.

[/quote]

Haha, naiset toisivat meille lahjoja ja varoisivat suututtamasta. 

Vierailija
12/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:07"]

[/quote]

Jo nyt, naisten ollessa huomattavasti miehiä heikompia, on n. puolet lähisuhdeväkivallasta heidän pienillä nyrkeillään tehtyä. Mitenköhän paljon enemmän he väkivaltaa harjoittaisivat, kun olisivat miehiä vahvempia? En uskalla edes ajatella tuota kauhuskenaariota.

http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134

[/quote]

Jos nyt vakavasti otetaan ja jätetään vitsailu sikseen, niin luultavasti tämä johtuu ihan kasvatuksesta.

Vierailija
13/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit.
Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on.

Vierailija
14/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kaaos.

Vierailija
15/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:11"]

[/quote]

[/quote]

Tuo on mun elämää. :)
14

Vierailija
16/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]

Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit. Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on.

[/quote]

Mielenkiintoista. 

Oletko poikkeuksellisen vahva nainen vai ovatko miehesi olleet jollakin tavalla 'alikehittyneitä'? Tarkoitan, kärsineet jostakin sairaudesta. 

Vierailija
17/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]

Itse olen ollut kaikkia miehiäni vahvempi. En ole lyönyt. Olen sanonut niille, että jos niin tekisin, jättävät mut heti. Mun suhteissa mä olen aina ollut se "mies", se vahva ja suojeleva osapuoli. Ihan perussuhteita. En näe miehiä ja naisia kovin erilaisina, mitä nyt kulttuuri antaa erilaiset roolit. Miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi ottaa samalla tavalla tosissaan kuin naisiin kohdistuva väkivalta, ihan sama, mitä sukupuolta tekijä on.

[/quote]

Mä tykkään näistä naisten voimaannuttavista nettitarinoista! <3 Netissä ei heikkoja naisia olekaan, ainoastaan miesten hyväksikäyttämiä ja miehiä vahvempia.

Vierailija
18/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]

[/quote]

Mielenkiintoista. 

Oletko poikkeuksellisen vahva nainen vai ovatko miehesi olleet jollakin tavalla 'alikehittyneitä'? Tarkoitan, kärsineet jostakin sairaudesta. 

[/quote]
Olen vahva luonnostani. Joskus epäilin olevani intersukupuolinen. Ei kai se edelleenkään ole poissuljettua. Lapsena olin todella pieni, mutta teininä lihakset kehittyi vahvoiksi. Sukuun ilmestyy aina välillä tämmöisiä. Pidän pienistä ja feminiinisistä miehistä. Ovat yleensä olleet sellaista luonnostaan alipainoisen lihaksetonta tyyppiä. Pieni koko herättää aina mun kiinnostuksen jostain syystä. Ja mä vaan nautin siitä, että olen suhteen "mies".

Vierailija
19/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:30"]

[/quote]

Mä tykkään näistä naisten voimaannuttavista nettitarinoista! <3 Netissä ei heikkoja naisia olekaan, ainoastaan miesten hyväksikäyttämiä ja miehiä vahvempia.
[/quote]

Tulisitkin vaan katsomaan mun elämää IRL. Et kyllä ehkä heti tunnistaisi mua naiseksi tai heteroksi. :D Mutta mä olen hei sentään aika komea. ;)

Vierailija
20/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

Olen pieni ja söpö nainen eikä kukaan tee mulle näin. Ilmeisesti olen jäänyt paitsi syntymäoikeudestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi