Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muiden täytyy jatkuvasti udella miesasioistani?

Vierailija
29.08.2015 |

Joita ei siis oikeastaan ole lainkaan, eikä asia minua häiritse. Olen parikymppinen ja minua vähän vanhemmat ihmiset nykyään varsinkin työpaikallani utelevat jatkuvasti että oletkos löytänyt jonkun kivan jo, meetkös treffeille kun noin jännittää hehheh, sun täytyy joku mies löytää, kyllä sun pitäis poikien perässä vähän enemmän juosta yms. Noikin vielä menevät mutta kun kysellään ja vastaan aina että ei, ei ole ketään enkä ole kiinnostunutkaan löytämään ketään enkä jatka keskustelua mitenkään, niin ihmetellään ja hieman provosoidutaan asiasta?? Siis sanon mahdollisimman neutraalisti, en mitenkään tiuskaisten.

Miksi muiden pitää kokoajan huolehtia siitä onko minulla jotain miesjuttuja ja varsinkin siitä että ei ole? Kun sitten vielä kieltävä tai välinpitämätön vastaus kyselyihin on aina väärä vastaus. Mitä pitäisi sanoa heille kun en halua mitenkään rumastikaan asiasta mainita??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niille, ettet keskustele yksityisasioista, jotka eivät heille kuulu.

Vierailija
2/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä sinkun elämää. Ei auta, vaikka parhaimmille ystävillekin on moneen otteeseen sanonut, että miesasioista kysyminen on turhaa kun niitä ei ole eikä tule. Usein tosiaan ne suht tuntemattomat (esim. esimiehet pidemmän työssäolon jälkeen) katsovat asiakseen kysyä, että seurustelenko ja kun vastaan että en, niin alkaa kysely että mikset ja koska hommaat miehen. Ei millään jaksaisi... Minusta seuraelämä on yhtä henkilökohtainen asia mitä esim. lapsiluku tai lapsettomuus. Kertoa saa halutessaan, muttei kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, kuin parisuhteessa olevilta kysellään "Noh, koskas niitä vauvoja tulee?" Ja päälle virnuilut.
Jos taas olet sinkku, udellaan onko mitään meneillään..
Ja ne nolot tilanteet, kun juuri olet tavannut jonkun, ja jokainen tuttu kysyy "no oottekos te nyt yhessä vai?". Ei siinä, mutta kun ette itsekään tiedä.

Vierailija
4/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi läheiset/humoristiset välit työpaikalla kun pieni paikka niin ajattelisivat että olen suuttunut pahastikin jos sanon kuivasti ettei kuulu heille asia. Mutta kun eivät tajua siitä etten vain vastaa oikein mitään :/

ap

Vierailija
5/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymmentä täytettyäsi tuollainen rupeaa kyllä vähenemään. Neljäänkymppiin mennessä on jo tosi harvinaista.

Vierailija
6/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut mitään ongelmaa tuosta. Olen vastannut vitsailemalla ja vaihtamalla hyvin päättäväisesti aihetta. En myöskään juttele muista henkilökohaisista asioistani töissä. Jos itse juttelet, se tulkitaan niin että niistä saa puhua. Jos kerrot edes sen, että eipä tässä ole nyt aikaa treffeille juuri nyt ym. se tulkitaan niin että asiasta saa puhua.

Vierailija
7/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehdään samaa. Tiedän kyllä mistä se johtuu. Olen kaunis, seksikäs ja puoleensavetävä. Aina on ollut ihailijoita molemmissa sukupuolissa. Moni ihminen huomaamattaankin ajattelee millaista mun kanssa olisi olla ja tuntee selittämätöntä viehätystä. Siitä ne heidän kysymykset kumpuaa. N24

Vierailija
8/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot utelijalle vaan, että siinä sulla onkin miettimistä.

Vierailija
9/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:53"]

Se on sitä sinkun elämää. Ei auta, vaikka parhaimmille ystävillekin on moneen otteeseen sanonut, että miesasioista kysyminen on turhaa kun niitä ei ole eikä tule. Usein tosiaan ne suht tuntemattomat (esim. esimiehet pidemmän työssäolon jälkeen) katsovat asiakseen kysyä, että seurustelenko ja kun vastaan että en, niin alkaa kysely että mikset ja koska hommaat miehen. Ei millään jaksaisi... Minusta seuraelämä on yhtä henkilökohtainen asia mitä esim. lapsiluku tai lapsettomuus. Kertoa saa halutessaan, muttei kysyä.

[/quote]

Mutta kun se ei ole. Kaveripiirissäni jokainen olisi tainnut jäädä ilman varsinaista tarkoitusta lapsettomaksi, jos joku ei olisi ottanut asiakseen kysyä, mitkä ovat suunnitelmat. Jotenkin ei oltu herätty miettimään asioita siltä kannalta ajoissa.

Vaikka tolvanoitten harrastama huolenpito on rasittavaa, se on silti huolenpitoa. On parempi että sitä on, kuin että ketään ei todellakaan kiinnostaisi elämäsi pätkääkään missään sen vaiheessa.

Vierailija
10/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti valmiiksi pari hyvää aiheeseen liittymätöntä kysymystä utelijoille. Tyyliin: No jokos on joku kiva nuori mies kiikarissa? Vastauksesi: Koska ne raportit pitikään olla tulostettuina? Ja siitä siirtyy sujuvasti puhumaan työasioista vastaamatta seurustelukysymykseen ollenkaan. Teet tämän joka kerran kun asiasta udellaan. Heität aina vastakysymyksen ja vaihdat puheenaihetta. Eiköhän viesti mene perille. Eikä tarvitse olla epäkohtelias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan