Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seure!

Vierailija
29.08.2015 |

Ihan sanonko mistä tuo heidän uusi keikkanetti. Ei vapaita keikkoja, eivät vastaa hotline-viestiin (vastaus luvattu 24 h sisällä). Helevetti!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkarista lähetetään seurelaiset ekana tauolle, vakkarit pitävät taukonsa vasta kun muut ovat hommissa heräävien peppuja pesemässä.

Vierailija
42/44 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiitoista. Eikös terveydenhuollossa pitänyt olla henkilöstöpula? Ja tämäkö on Seuren käsitys hoitaa sitä kuntoon. Miten voi ollakin joku ala, jossa ei yhtään mikään toimi?

Vierailija
44/44 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sossun 7luukulle kirjoitti:

Ovat ottaneet hiveen iso määrä uusia keikkailijoita koska hus ottaa nykyisin keikkailijoita seuresta. Hus ottaa kuitenkin edelleen hyvin suuren osan sopimalla vanhojen tuttujen keikkailijoiden kanssa. Eikä tässä mitään vikaa mutta kun seure ei ole ottanut tätä huomioon ja luulivat että keikkapyynnöt moninkertaistuisivat ja ottivat sen takia listoilleen niin paljon uusia keikkailijoita. Nyt sitten keikkoja ei ole tarpeeksi esim. minunlaisille jotka elättävät itseään pelkästään keikkailemalla. Olen yrittänyt saada eri sairaaloista vakipaikkaa mutta en pääse edes haastatteluun. Kuitenkin kun olen tehnyt keikan jonnekin minulle sanotaan aina "tervetuloa uudestaan" joten tiedän että minut arvostetaan työntekijänä.

Et pääse edes haastatteluun, mutta itketään että on niin kamala henkilöstövaje. Taitaa olla ihan tahallaan tehty se vaje.