Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jolla on tai on ollut personal trainer?

Vierailija
29.08.2015 |

Haluaisin kuulla kokemuksia, miten usein näette?
Miten muuten treenat?
Onko pt yleensäkin sennrahan arvoinen? Miten usein viestittelette pt.n kanssa ja miten se tsemppiä muuten siinä hommassa?

Tarviisiin nyt tähän hommaan jonkun persiille potkijan , olisko pt.stä hyötyä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi valitettavasti negatiivinen kokemus. PT oli nuori komea mies, tuntui olevan vähän täynnä itseään. Alkumittauksessa naureskeli painoani. Joka kerta, kun tavattiin katsoi minua päästä varpaisiin inhoavasti. Joskus taivasteli, ettei ole kellään ihmisellä nähnyt samanlaista sykettä kuin minulla ja että se oli kuulemma ihan sekaisin. Luvattuja ruokavaliovinkkejä en koskaan saanut.

Lopetin kesken ja treenasin omatoimisesti. Olin silloin 171cm/73kg. Nyt kymmenen kiloa keveämpi.

Vierailija
2/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo vuosia loistava PT!Nainen mutta kisaa itse mm leuanvetolajeissa, voimakisoissa. Tekee erinomaisia sali- ja ruokaohjelmia. Nähdään ohimennen vähintään kerran viikkoon koska käyn samalla salilla jolla hän on töissä. (Olen siis jo pitkään treenannut joten en tarvitse kädestäpitelijää salille). On aina tavoitettavissa puhelimitse tai s-postilla ja vastaa aina kysymyksiin. Käyn myös parilla hänen tunnillaan joten hän on koko ajan tilanteen tasalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, pt.ksihan voi alkaa ihan kuka vaan millaisilla tiedoilla vaan, joten pitäisikin etsiä joku joka oikeasti osaa hommansa.

Vierailija
4/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fustraa kokeilin salin oman PT:n kanssa. Tyypillä oli hyvä maine, n. kolmikymppinen mies. Jossain vaiheessa otan uudelleen ihan tavallista, kunhan säästän asiaan ensin ylimääräistä, mutta valitsen kuitenkin toisen, nuoren naisen, jota myös on kehuttu. Olen joskus sivusta nähnyt hänen otteitaan ja pidän tyylistä. Ei kannata ottaa ihan tuntematonta, vaan kysellä suosituksia ja kyllä sillä on merkitystä, että käyttää jotain niistä kirjaimista, mikä kertoo koulutuksen, silloin on ainakin jotain asiaan itse panostanut. Kannattaa ottaa vaikka yksi kokeilukerta, salien personal trainereilla on ainakin tällainen mahdollisuus. Fustraa saa joillain saleilla kokeilla jäsenet kerran ilmaiseksi ja joskus avoimien ovien päivänä on mahdollisuus PT:n palveluun. Itse suosin salia, sillä jos menee pieleen, on esimies, jolle valittaa. 

Vierailija
5/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja salin PT:n käyttö ei vaadi jäsenyyttä, mutta PT-asiakkuus ainakin meidän salilla antaa sinä aikana oikeuden myös käyttää salia. 

Vierailija
6/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi