Jihuu veronpalautusta tulee 22 € elokuussa :)
Kommentit (58)
Mulle tuli päätöksestä meili-ilmoitus niin ei tarvitse käydä kurkkimassa.
Eilen tuli päätös, sukunimi alkaa N:llä. Reilu pari tonnia tulee takaisin. Ihan tietoinen valinta, mukavampaa kun loma elokuussa ja voi tehdä mitä haluaa. Työnantaja maksaa lomarahat vasta elokuun lopussa.
P kirjaimella sukunimi ja ei näy vielä.. pelottaa saanko mätkyjä, prossa oli vähä siinä rajalla
Vierailija kirjoitti:
268e oli ilmoitus mutta puuttui työhuonevähennys ja matkakulut. Arvioisin että tulee n. 600-700e takaisin. Siihen pyrin joka vuosi.
Miksi? Parempihan se on, että verotus menee tasan, eikä anna valtiolle halpaa lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi sain noin 800 € ja nyt vaan 565€ ??? Oikeasti olen pettynyt! Höh! :(
Mikset säädä itse verokorttiasi? Minä pyrin aina pitämään mahdollisimman nollassa. ap
Jep, typerykset maksavat liikaa veroa.
Olin varautunut noin 1000€ mätkyihin saan saman 22€ takaisin tupla ripla jihuu!
Miksi te luulette että nää tulee aakkos- tai öökkösjärjestyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Ai että, parilla kympillä saa kopan halvinta keppanaa!
Bileet!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla saa 20kg riisiä :)
(tämän päivän hinnoilla, ehkä elokuussa vain 2kg?)
Eläköön inflaatio!
92 euroa tulossa, positiivinen yllätys ettei tarvitse maksaa mätkyjä. Yleensä ollut noin satanen maksettavaa.
Nämä ei tule aakkos- tai henkilötunnusjärjestyksessä. Valmisteluryhmä ja paikkakunta vaikuttaa.
Huhtikuun ensimmäisen viikon jälkeen on viimeisimmätkin omaverossa.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi sieltä Ö:n läheltä ja tietoa oli, 03082022 kilahtaa vajaa 1300€ tilille 😀
Ilmeisesti tänä vuona lähdetty tallentamaan veropäätöksiä A->Ö ja Ö->A elikkä "lahtiset-korhoset" saavat tänä vuona tiedot viimeisenä ja sitten ensi vuona ensimmäisenä.
Mun sukunimi alkaa V-kirjaimella ja ei ole näkyvissä vielä, kävin katsomassa. Joka ikinen vuosi olen siellä viimeisten joukossa, jotka saavat päätöksen. En tiedä miksi, kun ei mulla ole mitään erityisvähennyksiä tai muutakaan selviteltävää. Ihan perus veroilmoituksen teen aina, missä ei ole korjattavaa tai lisättävää. Jopa vanhempani saavat ennen minua, vaikka sama sukunimi.
Taas saa odottaa jonnekin huhtikuun puolelle, kun muut saavat maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei tule aakkos- tai henkilötunnusjärjestyksessä. Valmisteluryhmä ja paikkakunta vaikuttaa.
Huhtikuun ensimmäisen viikon jälkeen on viimeisimmätkin omaverossa.
Ei näistä ota kyllä selvää miten päätökset tehdään ja ilmoitellaan. Olen tuo jolla V-alkuinen sukunimi ja aina olen viimeisten joukossa, vaikka mikä paikkakunta on. Ja mulla on ihan perus veroilmoitus, ei lisättävää, eikä vähennettävää.
Ärsyttää, kun muut sukulaiset saa aina lähes ensimmäisten joukossa, vaikka osalla on sama sukunimi kuin minulla.
600 e on tulossa palautusta elokuussa. Ihan kiva.
Siis onko teilla ihan päätökset vai ehdotukset? Ehdotus tuli maaliskuussa (jossa ei näy maksupäivää, mutta lähes 2 tonnii ois tulossa) ja helmikuussa lisäsin jo matkakulut. Alkaa jo vähän stressaamaan, kun päätöstä ei ole tullut
Saan elokuussa palautusta 500 euroa ja verotettavana tulona oli pelkkä työmarkkinatuki 20 prosentin ennakonpidätyksellä. Tämä 500 euroa on iso raha työttömälle.
Melkein tonni tulossa, ja nimi alkaa K-kirjaimella.