Kämppis joka haukkuu kun tykkään näyttää naiselliselta
Muutin "kaverin" kanssa samaan asuntoon, lähellä ammattikoulua jota käymme. Itse tykkään laittaa hiuksia, meikata, käyttää nättejä vaatteita yms. Tarvitsin/tarvitsen siis kämppiksen että saamme vuokran maksettua.
Menin kesätöihin lomittajaksi maatilalle ja se oli tästä tyypistä kauhean hauskaa. "Siis eiks sun meikit leviä siellä hahaha" tai "Ruokitko sä siat korkokengissä häh" Osaan kyllä pukeutua töihin ja yksityiselämään eri tavalla, kiitos ja tiedän että olen hyvä työssäni.
Hän yrittää itse olla miehen näköinen kun on ihastunut yhteen lesbotyttöön luokaltamme. Tietää siis että tyttö pitää poikatytöistä.
En minäkään vittuile hänelle siitä että hän muutti tyyliään ihastuksensa takia, mikä oikeus hänellä on vittuilla minulle tyylistäni? Se, että pidän miehistä? Eläimiä ei voi hoitaa työkseen jos laittaa illalla meikkiä ja hameen?
Olemme molemmat 19-vuotiaita vaikkei varmasti tekstistä uskoisi.
Kommentit (11)
Olisiko kämppiksen pinnan alla joku syvempikin kriisi/rikkonaisuus josta sinä nyt saat osasi. Onko lapsuudenkodissa esim kielletty naisellisuus tai onko tyttöä pidetty huonompana kuin poikaa, siinä ainakin oppii tehokkaasti häpeämään itseään. Ei voi tietää. Neuvon että toisesta sisään ja toisesta ulos.
Kämppiksesi on varmaan kateellinen sinulle. Hänen näkökulmastaan sinun elämäsi on helppoa: laitat vaan sen nätin mekon päällesi, meikkaat naamasi ja laitat hiukset kivasti. Niinkuin naisilta aina odotetaan, ja muotilehdethän ovat täynnä sinun näköisiä naisia. Hänen taakkanansa taas on olla erilainen. Hän joutuu kestämään ihmisten ennakkoluulot, joutuu nauramaan aina niille samoille homovitseille, hänen pitää näyttää varmalta itsestään. Onhan hän se erilainen tyyppi, ja halusi tai ei, ihmiset luulevat että erilaisuus on valinta.
Ehkä sinun kannattaisi alkaa kehumaan kämppistäsi. Jos hän ostanut uuden paidan, totea kuinka kiva ja sopii hyvin hänen lookkiinsa. Jos hän leikkauttaa tukkansa lyhyeksi, sano että hienolta näyttää. Ärsyttäväähän se on, että heikkoitsetuntoisemmat "saavat" käyttäytyä rumasti, ja me muut joudumme ymmärtämään ja auttamaan sen itsetunnon löytämisessä, mutta näin se vaan menee.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:51"]
Typerältä feministiltä kämppiksesi vaikuttaa.
[/quote]
Äläpä lässytä paskaa. Feminismi ei liity aloitukseen millään tasolla.
t. ultranaiselliselta näyttävä feministinainen.
Rohkeasti erittäin naiselliselta näyttävät naiset ovat elämän suola ja päivien paras piriste. Ei sillä, että "miehekkäämmässä" maussakaan vikaa olisi, itse vain saan aivan mielettömästi positiivista energiaa juuri naisellisten naisten seurasta.
T. Mies.
Itse olen todella naisellinen nainen. Näin 32-vuotiaanakin käytän mekkoja, hameita, helmiä, pitsiä, rusetteja, ruusukuvioita, 50-luvun tyyliä jne. Kiharran ja tuuhennan pitkät vaaleat hiukseni, meikkaan hillitysti ja huolitellusti (uloslähdettäessä yleensä musta rajaus silmiin ja punaiset huulet), lakkaan kynnet enkä ikinä lähde kaupungille verkkareissa.
Kämppikseni pitää vaatimattomasta tyylistä, käyttää tummia värejä ja malleja jotka ovat nyt hieman jo vanhanaikaisia. Ei koskaan laita hiuksiaan eikä meikkaa (lähtee töihin suoraan suihkusta).
Tämä olisi mielestäni aivan ok - en ikinä kommentoi hänen ulkonäköään, koska mitä se minulle kuuluu - mutta jostain syystä hän katsoo asiakseen naureskella ja tuhista kun peilailen asuvaihtoehtoja töihin, tai olen lähdössä ulos. En vaan ymmärrä miksi... Ehkä hänellä on jotain traumoja tai hän kokee naisellisuuden uhkana? En vaan ymmärrä tarvetta kommentoida toisen ihmisen tyyliä ja ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:33"]
Rohkeasti erittäin naiselliselta näyttävät naiset ovat elämän suola ja päivien paras piriste. Ei sillä, että "miehekkäämmässä" maussakaan vikaa olisi, itse vain saan aivan mielettömästi positiivista energiaa juuri naisellisten naisten seurasta.
T. Mies.
[/quote]
Ihanaa kuulla, että joku arvostaa. T. 7
"muutti tyyliään ihastuksensa takia"
Näin itsekin asian läpikäyneenä voin sanoa että tämä ei johda mihinkään. Jos esittää ihastukselleen olevansa jotain muuta kuin on, niin erohan siitä tulee lopulta. Helppo tapa toki saada ihastus ihastumaan hetkellisesti itseen, mutta pitkälle tuo ei kanna. Selkeästi hän haluaisi olla oma itsensä, mutta sen sijaan terapioi patoutumiaan Ap:lle.
Keskustele kämppiksen kanssa. Ei kai kotonaan tarvitse sietää vihamielistä ja väheksyvää kommentointia ulkonäöstään ja olemuksestaan.
Juu tyylin vaihtaminen vain ihastuksen takia ei kannata... Ikinä.
Typerältä feministiltä kämppiksesi vaikuttaa.