Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rikkoo minut henkisesti (ja fyysisestikin)

Vierailija
29.08.2015 |

Hän solvaa minua kymmeniä kertoja päivässä todella ilkeästi, haukkuu vartaloani ja fyysisiä sekä henkisiä ominaisuuksiani. Hän tosin solvaa muitakin ihmisiä: aina kaikissa ihmisissä on muka jotain vikaa tai ilkuttavaa. Hän moittii minua liian vanhaksi ja yrittää nöyryyttää. Olen näin 37-vuotiaana kuulemma niin vanha, että minun ei tarvitsisi enää esim. leikkauttaa likinäköisiä silmiäni kuntoon säästämilläni rahoilla tai käydä kampaamossa tai hoitaa ihoa. Minun ei kuulemma enää tarvitse pukeutua nätisti tai tyylikkäästikään, sillä olen naimisissa. Tosin minun pitäisi pitää kroppani hoikkana ja timmissä kunnossa miestäni ajatellen - muuten terveydelläni ja ulkonäölläni ei ole kuulemma mitään merkitystä enää, sillä olen liian vanha. Olen kuulemma liian tyhmä ja toisaalta mieheni haluaakin, että olen tyhmä - ainakin tyhmempi kuin hän. En saa edetä uralla tai opiskella lisää, etten muuttuisi liian sivistyneeksi tai onnelliseksi. En saa harrastaa, sillä olen liian kelvoton mihinkään tavoitteelliseen harrastamiseen ja harrastuksetkin ovat mieheni mielestä vain ajan hukkaa; mieluummin minun pitää olla kaikki vapaa-aika kotona puunaamassa lisää kotia ja tekemässä ruokia miehelleni. Sukulaisiani tai kavereitani en saisi tavata, sillä he ovat mieheni mielestä liian noloja ja paheellisia sekä hulluja. En saa matkustaa, sillä sekin on turhaa ja kuulemma netistä kannattaa katsoa niitä kohdepaikan maisemia sen sijaan, että matkustaisin paikan päälle. Vaikka olisin säästänyt rahat, niin silti matkustamiseen en saisi käyttää mitään. Kuulemma mun pitäisi antaa suurin osa rahoistani miehelleni ja laittaa loput johonkin rahastoon eläkepäivien varalle. Elämästä ei saisi nauttia. Mutta senkin edestä joudun kuuntelemaan sitä ilkkumista ja kiusaamista kaikki päivät. En enää jaksaisi tällaista päivääkään. Aivan kuin olisin kiusattu, joka on päätynyt naimisiin kiusaajansa kanssa. Kunpa tämä olisi vain pahaa unta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tuossa suhteessa edelleen, koska....?

Vierailija
2/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätä se, kuka haluaa elää tuollaisen leuka kanssa. Voin kokemuksesta sanoa, että nuo luonteenpiirteet ei muutu. Tuhlata aikaa, omia voimia koko ajan mitä pidempään tuollaista katselet. Maapallo on täynnä hyviä iloisia ihmisiä, miksi olla tuollaisessa suhteessa? Itse olen jättänyt näkemättä kokonaan erään mies puolisen ystävän juurikin tuollaisen syyn vuoksi, se on stressi jo pelkkä näkeminen ja ne on sen toisen päänsisäisiä ongelmia. Ainut vaihtoehto ja neuvo minkä annan on: eroa ja hanki onnellinen elämä ja pari suhde siihen tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hyvä ihminen! Ja äkkiä.

Vierailija
4/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua ja tukea ja eroa. Tuollainen henkinen vallankäyttö miehesi puolelta on hyvin sairasta. Älä alistu tuohon. Sairastut masennukseen tai alat saada fyysisiä oireita, jos vielä jäät tuohon kärsimään. Ero ei ole helppo, mutta on oikea ratkaisu.

Vierailija
5/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:55"]

Jätä se hyvä ihminen! Ja äkkiä.

[/quote]

No ei tuo ap:n mies kovin hyvältä minusta vaikuta.

Vierailija
6/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ahdistaa sun puolesta. Sun on pakko lähteä, elämäsi menee hukkaan.

Vierailija
7/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

Hän solvaa minua kymmeniä kertoja päivässä todella ilkeästi, haukkuu vartaloani ja fyysisiä sekä henkisiä ominaisuuksiani. Hän tosin solvaa muitakin ihmisiä: aina kaikissa ihmisissä on muka jotain vikaa tai ilkuttavaa. Hän moittii minua liian vanhaksi ja yrittää nöyryyttää. Olen näin 37-vuotiaana kuulemma niin vanha, että minun ei tarvitsisi enää esim. leikkauttaa likinäköisiä silmiäni kuntoon säästämilläni rahoilla tai käydä kampaamossa tai hoitaa ihoa. Minun ei kuulemma enää tarvitse pukeutua nätisti tai tyylikkäästikään, sillä olen naimisissa. Tosin minun pitäisi pitää kroppani hoikkana ja timmissä kunnossa miestäni ajatellen - muuten terveydelläni ja ulkonäölläni ei ole kuulemma mitään merkitystä enää, sillä olen liian vanha. Olen kuulemma liian tyhmä ja toisaalta mieheni haluaakin, että olen tyhmä - ainakin tyhmempi kuin hän. En saa edetä uralla tai opiskella lisää, etten muuttuisi liian sivistyneeksi tai onnelliseksi. En saa harrastaa, sillä olen liian kelvoton mihinkään tavoitteelliseen harrastamiseen ja harrastuksetkin ovat mieheni mielestä vain ajan hukkaa; mieluummin minun pitää olla kaikki vapaa-aika kotona puunaamassa lisää kotia ja tekemässä ruokia miehelleni. Sukulaisiani tai kavereitani en saisi tavata, sillä he ovat mieheni mielestä liian noloja ja paheellisia sekä hulluja. En saa matkustaa, sillä sekin on turhaa ja kuulemma netistä kannattaa katsoa niitä kohdepaikan maisemia sen sijaan, että matkustaisin paikan päälle. Vaikka olisin säästänyt rahat, niin silti matkustamiseen en saisi käyttää mitään. Kuulemma mun pitäisi antaa suurin osa rahoistani miehelleni ja laittaa loput johonkin rahastoon eläkepäivien varalle. Elämästä ei saisi nauttia. Mutta senkin edestä joudun kuuntelemaan sitä ilkkumista ja kiusaamista kaikki päivät. En enää jaksaisi tällaista päivääkään. Aivan kuin olisin kiusattu, joka on päätynyt naimisiin kiusaajansa kanssa. Kunpa tämä olisi vain pahaa unta.

[/quote]

Joku päätynyt taas yhteen perinteisen, sairaalloisen omistushaluisen miehen kanssa. Onneksi olkoon vaan. Poispääsy tulee olemaan kymmenkertaisesti kauheampi helvetti, kuin parisuhde, jossa nyt elät.

t. vastaavasta paennut

Vierailija
8/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei niin oletkin suhteessa latistajan kanssa, elämän kukka ja halu kuihtuu tuollaisen ihmisen seurassa. Et voi omaa miestä opettaa elämään...Elämästä kuuluu nauttia. Älä vaan kanna mitään syyllisyyden taakkaa jos jätät sen. Jokaisella on oma vastuu siitä miten toista kohtelee. Tuollaiset ihmiset myrkyttää toisen mielen jatkuvalla paatoksellä ja negatiivisuudella.On ihan sinusta itsestä kiinni kuinka kauan hyväksyt tuollaisen kohtelun. Neuvoni onkin,älä hyväksy, eroa ja mene kohti omanlaista elämää. Kannattaa kunnioittaa itseä sen verran, että ei hyväksy sellaista kohtelua mitä ei ansaitse. Jos hyväksyy väärinkohtelun, annat toisen jatkossakin kohdella miten sattuu. Sun ukko on lyhyesti sanottuna pöpi. Hyvässä suhteessa mies haluaa miellyttää näistä, eikä tukahduttaa toisen elämää.

Vierailija
9/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

[/quote]

Joku päätynyt taas yhteen perinteisen, sairaalloisen omistushaluisen miehen kanssa. Onneksi olkoon vaan. Poispääsy tulee olemaan kymmenkertaisesti kauheampi helvetti, kuin parisuhde, jossa nyt elät.

t. vastaavasta paennut
[/quote] Jep omistushaluisen yksilön kanssa, jolle sopii vallan mainiosti oma käytös, vähät välittämättä toisen tunteista. Ap sinun mielelläsi on pahoja emotionaalisia ongelmia, ja jos ne on tuossa iässä vielä noin voimakkaasti esillä, muutos ja vastuu omasta käytöksestä on tällä miehellä. Voinkin sanoa, että näillä jotka käyttäytyy näin on sisällä hyvin paljon patoutumia, mitä on hankala purkaa tuosta noin vaan. Ja hyvin herkästi käytös palaa vanhaan samaan. Pahinta onkin monet näistä on aina oikeassa omissa mielipiteistään, eivätkä edes tajua mitä haittaa käytöksellään tekevät vastakkaiselle osapuolelle. Rakkaus näytetään toiselle. Toista ei solvata koko ajan ja yritetä hallita toisen koko elämää. Lähde vetämään tuosta suhteesta.

Vierailija
10/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi haukkuu sinua kaikesta siitä mitä itsessä näkee. Eli projisoi siis oman pahan olon sinuun, tapoja on monia. Asiat voi verhota laskuihin ja mikä niihin rationaalisiin asioihin ja kaavoihin, miten kuuluisi elää ja olla. Huonot merkit ilmassa. Ero on sinulle paras ratkaisu. Kenenkään toisen tunnetaakkoja ei tarvitse kantaa repussaan mukana.

Vierailija
11/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

Vierailija
12/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit ap. kuin tyttäreni ex-suhteesta. Tämä suhde kesti vuoden, ja sen aikana tytön itsetunto laski nollaan. Mukana oli myös seksuaalista vallankäyttöä ja fyysistä pahoinpitelyä.

Jankutin ja jankutin, että jättää sian. Onneksi uskoi lopulta.

Lähde pois hänen luotaan!! Voit saada vielä paremman elämän.

Vierailija
13/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]Hän solvaa minua kymmeniä kertoja päivässä todella ilkeästi, haukkuu vartaloani ja fyysisiä sekä henkisiä ominaisuuksiani. Hän tosin solvaa muitakin ihmisiä: aina kaikissa ihmisissä on muka jotain vikaa tai ilkuttavaa. Hän moittii minua liian vanhaksi ja yrittää nöyryyttää. Olen näin 37-vuotiaana kuulemma niin vanha, että minun ei tarvitsisi enää esim. leikkauttaa likinäköisiä silmiäni kuntoon säästämilläni rahoilla tai käydä kampaamossa tai hoitaa ihoa. Minun ei kuulemma enää tarvitse pukeutua nätisti tai tyylikkäästikään, sillä olen naimisissa. Tosin minun pitäisi pitää kroppani hoikkana ja timmissä kunnossa miestäni ajatellen - muuten terveydelläni ja ulkonäölläni ei ole kuulemma mitään merkitystä enää, sillä olen liian vanha. Olen kuulemma liian tyhmä ja toisaalta mieheni haluaakin, että olen tyhmä - ainakin tyhmempi kuin hän. En saa edetä uralla tai opiskella lisää, etten muuttuisi liian sivistyneeksi tai onnelliseksi. En saa harrastaa, sillä olen liian kelvoton mihinkään tavoitteelliseen harrastamiseen ja harrastuksetkin ovat mieheni mielestä vain ajan hukkaa; mieluummin minun pitää olla kaikki vapaa-aika kotona puunaamassa lisää kotia ja tekemässä ruokia miehelleni. Sukulaisiani tai kavereitani en saisi tavata, sillä he ovat mieheni mielestä liian noloja ja paheellisia sekä hulluja. En saa matkustaa, sillä sekin on turhaa ja kuulemma netistä kannattaa katsoa niitä kohdepaikan maisemia sen sijaan, että matkustaisin paikan päälle. Vaikka olisin säästänyt rahat, niin silti matkustamiseen en saisi käyttää mitään. Kuulemma mun pitäisi antaa suurin osa rahoistani miehelleni ja laittaa loput johonkin rahastoon eläkepäivien varalle. Elämästä ei saisi nauttia. Mutta senkin edestä joudun kuuntelemaan sitä ilkkumista ja kiusaamista kaikki päivät. En enää jaksaisi tällaista päivääkään. Aivan kuin olisin kiusattu, joka on päätynyt naimisiin kiusaajansa kanssa. Kunpa tämä olisi vain pahaa unta.
[/quote]

voi voi. Mä itse sätin itseäni ja ulkonäköäni mielessäni, mut olis hirveää jos mies tekis niin. Ota lepoloma tuosta miehestä!

Vierailija
14/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois sieltä mahdollisimman pian! Noi psykopaattinarsistit osaa kyllä alistaa ja kiusata toisen henkihieveriin, jos sallit. Näytä sille äijälle, ettei se omista sua. Saat nähdä, et se jää aivan suu auki, kun uskallat jättää hänet.... Oot niin nuori vielä, että sulla on elämä kuule edessä. Et voi käsittääkään miten ihanalta tuntuu hengittää vapaasti tollasesta suhteesta vapautumisen jälkeen. Onko vanhempas vielä elossa, sieltä löytyy sulle pakopaikka ennen kuin saat hankittua oman asunnon. Ja miehelle ei voi sitä osoitetta sitten antaa. Varmaan tajuatkin. Mut toimi, ennen kuin sekoat!!

Vierailija
15/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi! alennut tossun alle, annat pomottaa. Avaa suusi ja sano takaisin.tai sitten vaikene ja kärsi. Päätä hyvä ihminen omista asioista lähe matkalle, jos haluat. Huhhuh!! uusavuntonta väkeä.

Vierailija
16/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:52"]

Ja olet tuossa suhteessa edelleen, koska....?

[/quote]

Kuulostipas ikävältä tämä näin jälkikäteen ajateltuna. Mutta oikeasti, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kärsit loppuikäsi tuon miehen alistamisesta (kuvaamasi kaltaiset ihmiset eivät yleensä laita suhteita poikki, koska tarvitsevat jonkun jota lytätä), tai sitten lähdet tuosta sairaasta suhteesta. Se voi tuntua aluksi raskaalta, ja mies tehnee kaikkensa estääkseen sen, mutta se päätös on vain sinun eikä miehelläsi ole siihen mitään sananvaltaa. Jokainen päivä jonka vietät tuollaisessa suhteessa tekee vain pahaa sinulle, eikä se ole parisuhteen tarkoitus.

Vierailija
17/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä eräs tuntemani henkilö on juuri tuollainen miten ap kuvasi. Ei tarvitse olla hänen seurassa kuin hetki, ihan sama mitä kerron tai mitä sanon, hän keksii tavan miten syyttää jotenkin minua. Imee mehut tuollainen, alkuaikoina kun tunsin hänet en kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta jännitin aina etukäteen hänet nähtyä näkemistä, jotain tämä henkilö aina sanoo millä yrittää syyllistää tai alentaa minua. Viimeksi kun näin, mikä oli nyt viimeisin kerta, niin näin yksinkertainen kuvio, ja tämä on mies tämä tyyppi siis kaikki muut henkilöt oli valmis nakkaamaan kotiin keskellä yötä autolla, mutta mut oli valmis laittamaan kilsan kävelemään yksin pimeässä. Jos olisin ottanut kantaa asiaan, että mitä ihmettä taas, olisin päätynyt hänen kanssaan johonkin väittelyyn taas, ja sitten hän olisi keksinyt tavan millä syyllistää mua ihmisten edessä. Ja onko kertaakaan pyytänyt anteeksi, ei. Tarkoitan tällä viestillä vaan, että on monia tapoja saada toiselle syrjäytetty olo, se voi olla keskustelu missä toinen nollaa sinut, muiden edessä ja nostaa elämästä sellaisia asioita esille millä hämmentää kokonaan toisen mielen. Yleensä se on syyllistämistä ja ikävien asioiden nostamista esiin tai jotain mikä liittyy luonteeseen tai persoonaan. Onneksi olen nyt tässä vuosien saatossa ymmärtänyt mistä on kyse. Ja asiaan en voi vaikuttaa, muuta kuin olla pitämättä yhteyttä tähän koko ihmiseen. Mukava on päivä, missä koet tulleeni ymmärretyksi, hyväksytyksi, joku käsittää sut oikein ja vielä nauraa sun jutuille. Ei kannata tuhlata aikaa ikinä ihmiseen joka vääristää omien ongelmien vuoksi sinun elämää. Itse olen luonteeltani positiivinen ja tämän henkilön seurassa se spontaania ja iloisuus katosi. Elämään kuuluu värit, omista rajoista kannattaa aina pitää kiinni ja siitä että arvostaa omaa itseä ihmisenä.

Vierailija
18/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

[/quote]

Älä jatka parisuhdetta nykyisesi kanssa. Muuta veks niin saat itseluottamuksesi takaisin, voit matkustaa minne haluat ja voit kulkea suorassa viehättävänä. Sinä kelpaat ihan kelle vaan, miehesi sen tietää ja siksi mollaa sinua ettet saisi voimaa lähteä.

Vierailija
19/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko kuitenkin tilanteesta jotenkin vai miksi jäät? Lienet aikuinen täysivaltainen ihminen, et edunvalvonnan alainen?

Vierailija
20/27 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää naisvihasta, misogyniasta. Vaikuttaa siltä että miehelläsi on se. Sinun pitää lähteä suhteesta jos haluat pelastaa itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän