Koiran häntä jäi vahingossa oven väliin. Oudon vaisu ollut päivän.
Kysymyksessä ulko-ovi jota yritin sulkea. Huomasin kuitenkin ja koira parahti. Voiko olla murtunut? Päivystävä eläinlääkäri.
Kommentit (24)
Lääkäriin ja kuvannus? Kipulääkettä lääkärin avulla. Koirat pitää huomioida tarkasti ettei astu koiran tassujen päälle, istu päälle tai jää oven väliin. Myös ulkona. Osa vie koiria liukuportaisiin, joka ei ole hyvä.
Voi olla murtunut. Silloin yleensä roikottaa häntää rennosti , näkyy sellainen taite tai mutka siltä kohtaa, näyttää erilaiselta kuin tavallisesti. Lääkäri antaa kipulääkettä, voi ehkä tukisiteen tms laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hops!
Mitä sä näillä nostoilla haet? sait jo vastauksen että se häntä voi olla murtunut. Vie se koira lääkäriin, äläkä anna sen kärsiä, kuten olet jo tehnyt ja teet kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet päivystävät el niin miksi vitussa kyselet :D
Ei se oo päivystävä ell, vaan se olettaa että joku tarjoaa viemään sen koiran eläinlääkäriin. Ilmaseks tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo päivystävä ell, vaan se olettaa että joku tarjoaa viemään sen koiran eläinlääkäriin. Ilmaseks tietenkin.
No laittoi tuohon loppuun tuon tittelin, jota yleensä käytetään osoittamaan asema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laittoi tuohon loppuun tuon tittelin, jota yleensä käytetään osoittamaan asema.
Päivystävä eläinlääkäri kysyy neuvoa täältä.
😂
Se on joko loukkaantunut sinuun tai se on loukkaantunut.
Soita Evidensia päivystys avoinna 24h, keskustele asiasta ja vie tarvittaessa lääkäriin.
Sait vierailija kolmoselta jo hyvän neuvon. Tarkkailitko hännän kuntoa? Soita ja kysy lisää päivystyksestä.
Hevoisen häntä jäi maneesin oven väliin. Hevonen on korskunut vittuuntuneena koko päivän. Päivystävä eläinlääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se käsittääkseni etsii täältä päivystävää eläinlääkäriä, mutta olisi parempi soittaa mieluiten sinne.
Vierailija kirjoitti:
Soita Evidensia päivystys avoinna 24h, keskustele asiasta ja vie tarvittaessa lääkäriin.
Sait vierailija kolmoselta jo hyvän neuvon. Tarkkailitko hännän kuntoa? Soita ja kysy lisää päivystyksestä.
Minä olen päivystävä eläinlääkäri itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se käsittääkseni etsii täältä päivystävää eläinlääkäriä, mutta olisi parempi soittaa mieluiten sinne.
Oho..vai onko hän itse päivystävä ell? En sitten ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen päivystävä eläinlääkäri itse.
Ap
🤪🤡
Kyllä voi olla murtunut. Anna koiran olla vaisu ettei tarvitse häntää heiluttaa jos se on kipeä. Huomenna klinikalle jos vielä yhtään vaikealle näyttää .