Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko 2,5v lapsi oikeasti lehmänmaitotuotteita mihinkään?

Vierailija
16.08.2008 |

Meillä on jo vuoden lapsi käyttänyt soija- ja kauramaitoja eikä ole ollut korvatulehdusta kertaakaan. Onko turhaa mennä maitoaltistukseen jos ilman lehmänmaitoakin pärjää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ilmankin pärjää

nim. nyt 6 vuotta maidottomana

Vierailija
2/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka-allergia on mennyt ohi, niin on turhaa ja ehkä jopa haitallista vältellä kyseistä ruoka-ainetta, joten jossain vaiheessa on hyvä testata josko oireet olisivat helpottaneet. Tuonikäisellä niin kuitenkin käy suhteellisen usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmänmaitoon paluu on mielestäni ihan turhaa. ap

Vierailija
4/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkyjä vaikka maitoa juo ja paljon

Vierailija
5/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...

Vierailija
6/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla ole nyt aikaa alkaa kotona mitään altistusta tekemään kun lapsi sitten ripuloi viikon jos huonosti käy. Perun sen altistusajan ja varaan uuden vaikka ensi kesäksi

Vierailija
7/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään kalaa lapseni ei ole koskaan syönyt, koska inhoan sen hajua ja olen itse allerginen. Päiväkodissakaan lapseni ei syö kalaa. Ei nyt ole aikaa olla viikkokausia kotona jos lapsi oksentaa ja paskoo maitoaltistuksen takia

Vierailija
8/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te pärjäätte hyvin ilman maitotuotteita, niin ihan turha niitä on ruveta syöttämään lapselle. Samat ravintoaineet saa muualtakin.

Vierailija
9/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat kalan valmistamisesta tai kalaeinesten lämmittämisestä allergisen reaktion niin kotona kalan tarjoaminen on tietysti pois laskuista, mutta miksei lapsi voisi päiväkodissa kalaa syödä? Jos lapsella ei ole kala-allergiaa, saatat turhalla välttämisellä aikaansaada sen, että hän ei loppujen lopuksi pystykään sitä koskaan syömään, ja kalassa on paljon terveellistä.

Myöskään kalaa lapseni ei ole koskaan syönyt, koska inhoan sen hajua ja olen itse allerginen. Päiväkodissakaan lapseni ei syö kalaa.

Vierailija
10/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään kalaa lapseni ei ole koskaan syönyt, koska inhoan sen hajua ja olen itse allerginen.

Minä minä minä, minä minä miiiinä...

Vierailija
11/11 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahaansa oksenteluilla. Päiväkodin en anna kalaa testata ennenkuin sen sopivuuden itse kotona olen varmistanut. Jos kala sitten sopii, saa lapseni sitä pkodissa ja koulussa syödä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi