Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia liian aikaisin yhteen muutosta?!!!

Vierailija
28.08.2015 |

Onko suhde mennyt pilalle? Muutitteko erilleen? Selvisittekö ongelmista? Vai oliko edes sellaisia..

Nyt vähän tilanne päällä, haluan kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:48"]Onko suhde mennyt pilalle? Muutitteko erilleen? Selvisittekö ongelmista? Vai oliko edes sellaisia..

Nyt vähän tilanne päällä, haluan kuulla muiden kokemuksia.
[/quote] me muutettiin seuraavana päivänä tapaamisesta yhteen, sillä tiellä ollaan oltu nyt kohta 8v.

Vierailija
2/16 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, joillakin siis nuinki!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen. Yhteistä taivalta 20 vuotta.

Vierailija
4/16 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaksi vuotta etäsuhdetta suurin osa vuodesta opintojen takia mutta valmistumisen jälkeen muutimme kimppaan. Mutta edellisen puolison kanssa muutimme aivan liian aikaisin yhteen, noin 4 kk tunnettuamme, no erohan siitä tuli. Ei tunnettu kunnolla ja elämän tavat ja tavoitteet törmäyslinjalla. Ehdimme jatkaa suhdetta noin 5 kk ennen viisastumista että tää ei toimi.

Vierailija
5/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuu, ku Suomen hallitus. Usko pois

Vierailija
6/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi muuttaa nopeasti yhteen?

Vierailija
7/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestänne sopiva kohta muuttaa yhteen kun seurustelee, siis kauan seurustelua takana? Keskimääräinen arvionne.

Vierailija
8/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen 1.5 v seurustelun jälkeen. Ei hyvä. Nyt jos pitäis uudestaan päättää näillä tiedoilla, en muuttaisi. Rasisti äijä, minä suvakki. Ollaan yli 40 v.

Vierailija
9/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi, kun oltiin seurusteltu 3kk. Sitten vaan yhteen ja sillä tiellä ollaan. Yhteisiä vuosia jo 15.
Ja sanottakoon vielä, että mies on PALJON nuorempi...

Vierailija
10/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuu. Tai no mulle ei käy kerta viikkoon. Hankin kuuman rakastajan... Mut eipä tuo peli pidemmän päälle vetele.

Vierailija
11/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:20"]Seksi loppuu. Tai no mulle ei käy kerta viikkoon. Hankin kuuman rakastajan... Mut eipä tuo peli pidemmän päälle vetele.
[/quote] pyh! Vähintään 5 kertaa viikossa. T2

Vierailija
12/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuutto vuoden seurustelun jälkeen. 1,5 jaksettiin, sitten tuli ero ja muutto omiin asuntoihin. Puolen vuoden tauon jälkeen päätettiin yrittää uudelleen ja nyt, pari vuotta myöhemmin menee paremmin kuin koskaan. Saman katon alle tosin ei olla muuttamassa :D Ihan hyvin toimii näin ja seksiäkin on useammin.

Vierailija
13/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin kun mies muutti suomeen, oltiin oltu yhdessä n. 1,5 v. ennen sitä. Kuukausi oltiin sitä ennen vietetty "oikeaa" aikaa yhdessä. Olin alaikäinen vielä silloin. Nyt samassa taloudessa kohta 3 vuotta ja toistaiseksi kaikki hyvin.

Vierailija
14/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:20"]Seksi loppuu. Tai no mulle ei käy kerta viikkoon. Hankin kuuman rakastajan... Mut eipä tuo peli pidemmän päälle vetele.
[/quote]
Seksi loppu täälläkin... Ei edes kerran viikkoon ja ollaan vielä ihan nuoria! Eikö sillon pitäis vielä iänki puolesta kiinnostaa?
Ite kaipaisin useasti viikkoon.
Muutenkin riitoja ihan koko ajan. Muutettiin 1,5v jälkeen yhteen. Luulin tuntevani hänet. -ap

Vierailija
15/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk tapailua ja 2kk seurustelua takana kun virallisesti muutettiin saman katon alle. Mies kyllä vietti kaikki yönsä luonani tapailun alkuvaiheista lähtien. Nyt vuosi takana.

Vierailija
16/16 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk seurustelua ja muutettiin yhteen. Siitä on nyt 26v. Mitä sitä miettimään jos oikealta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi