Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Astiastonne hinta?

Vierailija
19.03.2022 |

Olen vuosia miettinyt uuden astiaston hankkimista, edellinen 40 vuotta vanha. Minulla on ollut 18-hengen astiasto, nyt ajattelin 24 hengen astiastoa. Mutta milloin hinnat ovat pompanneet niin, että jos haluan uuden, on pakko ryöstää muutama vastaantulija.
Ja mitä astioita teillä on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Skyn. Mahtava aito posliini, 15v jälkeen täysin naarmuton ja virheetön. Mikään "kotimainen" tai edes V&B ei vedä vertoja laadulle

Hinnat löytyy ikeasta

Vierailija
2/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on astioita niin paljon, etten mä niitä sulle ala astiastoittain luettelemaan. Valitse itse astiastos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli tonnin, se oli joku keräilyerä, jonka sain lahjaksi. Sitä en tiedä, paljonko lahjan antajat siitä maksoivat. Arkikäytössä halpaa vanhaa Arabiaa.

Vierailija
4/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole astiastoa. Astioita on kyllä, muttei mitään astiastoa.

Vierailija
5/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrna, korvaamaton!

Vierailija
6/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa lähinnä saatu ja kerätty Teema. Sitten ostin Palsamäeltä 200e:lla 85 osaisen Arabian astiaston.Jäi kaappiin ja just myin pois.Nyt on myös harkinnassa uusia astioita,mutta aika tylsiä tarjolla.Missä värit?

Vierailija
7/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on kotona mitään 18 tai 24 hengen astiastoa?? Mitä armeijaa varten sinä oikein katat? Ei meillä ainakaan mahtuisi kaappeihin laisinkaan vaikka okt onkin. 

Vai tarkoittiko ap 18- tai 24-osaista astiastoa?

Vierailija
8/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€ ostin kirpparilta muutaman lautasen ja lasin sekä lusikoita,haarukoita,veitsiä.ai miksi näin,no siksi ku akka vei satana kaiken.

Vierailija
9/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiasto? Siis joku tietyn merkkinen posliinikokoelmapläjäytys? Juu ei, mulla ei ole semmosta enkä edes usko, että ikinä tuleekaan. Astioita on moneen lähtöön ja tilaisuuteenkin soveltuvia ilman, että ovat ns. samaa settiä. Hyvin on niiden kanssa juhlia vietetty!

Vierailija
10/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on kotona mitään 18 tai 24 hengen astiastoa?? Mitä armeijaa varten sinä oikein katat? Ei meillä ainakaan mahtuisi kaappeihin laisinkaan vaikka okt onkin. 

Vai tarkoittiko ap 18- tai 24-osaista astiastoa?

Meillä on.

Skyn 18 hengelle ja V&B 8 hengelle. On useamman kerran vuodessa iltoja jolloin molemmat astiastot käytössä:)

1

Vierailija
11/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari euroo tais ikean lautaset maksaa halpalaarissa.

Noi on siis päivittäiskäytön astiat.

Vierailija
12/12 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tuhlaa rahaa johonkin tyhjänpäiväiseen astiastoon kaikkine typerine osineen.

En myöskään hilloa kaappeihin ylimääräisiä petivaatteita vaihtelun vuoksi vaan pyykkikoneen ja kuivurin kautta samat uudelleen käyttöön ja uudet ostetaan, kun vanhat lahoo käsiin. Sama pyyhkeiden yms. kanssa.