Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöitkö exääsi?

Vierailija
28.08.2015 |

Tässö mietiskelin vanhoja hyviä ja ihania aikoja. Tuli ihan hirvee ikävä. Tekisi ehkä jopa mieli olla lähellä. Kellään samanlaisia fiiliksiä tullut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
22/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä, mutta tiedän että on liian myöhäistä enää palata mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin hyviä aikoja.. Toisinaan niitä huonojakin jotka ovat kuitenkin johtaneet siihen että olemme vielä ystäviä. "osasimme" erota oikeaan aikaan, satuttamatta ja loukkaamatta toisiamme. Aina rakas ja tärkeä ihminen ja olen iloinen että on löytänyt itselleen kivan tyttöystävän.

Vierailija
24/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:32"]Välillä mietin hyviä aikoja.. Toisinaan niitä huonojakin jotka ovat kuitenkin johtaneet siihen että olemme vielä ystäviä. "osasimme" erota oikeaan aikaan, satuttamatta ja loukkaamatta toisiamme. Aina rakas ja tärkeä ihminen ja olen iloinen että on löytänyt itselleen kivan tyttöystävän.
[/quote]
Ensimmäinen lause katosi johonkin, mutta siis en varsinaisesti ikävöi.

Vierailija
25/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen ikävöin, mutta en ex:ää vaan yhteistä perhettä. Turvallisuuden tunnetta tutun ihmisen kanssa. Nyt 10:n vuoden jälkeen en enää ikävöi mitään.

Vierailija
26/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään niistä. Yksi laittoi juuri eilen sellaisia viestejä, että minulle oikein kristallisoitui, kuinka järkevää oli lopettaa suhde. Yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä