Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuresta asiaa ja muutama kysymys!

Vierailija
28.08.2015 |

Kävin seurella haastattelussa, muutama asia meni ohitse koska en tajunut niistä tarkemmin kysyä eikä haastattelija kertoa. Ensinnäkin nyt kun on tullut tämä tekstiviestipalvelu niin jos haluan ottaa työvuoron huomis aamulle niin haastattelija sanoi että 2 päivän sisällä tulee ilmoitus onko sen saanut.. Pitäisikö elää epätietoisuudessa huomiseen asti että menenkö vai en? Sitten haastattelija myös sanoi että jokaiseen viestiin on vastattava KYLLÄ tai EI, eli vastaatteko aina vaikka viestejä tulisi 10 päivässä ettekä haluaisi niitä mennä tekemään? Sairasajan palkka onko se 100% vai 50%? Onko työterveyshuolto vai mennäänkö todistus hakemaan terveyskeskuksesta? Onko hälyrahaa, jos vaikka aamuvuoron jälkeen pyydetään äkisti jäämään myös iltaan? Sitten haastattelija puhui myös että keikkanetissä pystyy "tyrkyttämään" itseään tarjolle jollekkin tietyille päiville tms. ja jos "tyrkyttää" niin silloin on jo lupautunut tulemaan silloin vaikka tarjoisivat mistä vaan.. Nää asiat jäi päällimmäisenä mietittymään. Se myös harmittaa että oon keikkapaikoissa "lääkeluvaton" vaikka oon 4v tehnyt lähihoitajan töitä. Täytyy kuulemma tehdä ensin töitä suoraan hki kaupungilla että saa luvat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausajan palkka on muistaakseni alle 2kk sijaisuuksissa vain 50%. Työterveyshuoltoa ei myöskään ole lyhyissä sijaisuuksissa vaan menet terv.kesk.

Itse tehnyt aikanaan pariin eri otteeseen jonkin aikaa keikkaa Seurelle, pisin työsuhde heille oli elokuusta kesäkuuhun ja en suosittele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:35"]Sairausajan palkka on muistaakseni alle 2kk sijaisuuksissa vain 50%. Työterveyshuoltoa ei myöskään ole lyhyissä sijaisuuksissa vaan menet terv.kesk.

Itse tehnyt aikanaan pariin eri otteeseen jonkin aikaa keikkaa Seurelle, pisin työsuhde heille oli elokuusta kesäkuuhun ja en suosittele. 
[/quote]

Voitko hieman avata miksi et suosittele? Ap

Vierailija
4/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo enempää tietoa? Ap