Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millon nää menkat loppuu! :(
28.08.2015 |
Milloinkohan nää menkat loppuu? Minulla on todettu PCO jota on hoidettu säännöllisin väliajoin keltarauhashormonilla. Aikaisemmin ei ole tullut menkkoja hormonin käytöstä, mutta viime perjantaina menkat sitten alkoi. Verta tuli paljon ja viime yö oli lähestulkoon kuiva. Aattelin jo et jes, nää loppu mutta paskat - vuotaa ihan yhtä paljon kuin runsaimmillaan.
Onko tää nyt taas normaalia vai liittyiskö tohon hormooniläkkeeseen? Aikaisemmin kierto on ollut äärimmäisen epätarkka ja satunnainen...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa