Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaakääretorttu, täyteideoita?!

Vierailija
28.08.2015 |

Kääretortun ajattelin leipoa mutta täytettä mietin...kaikenlaista pyörii mielessä mascarponesta, sulast suklaasta, Marianne-rouheista ym lähtien, mutta se juuri paras kombo vielä hakusessa...

En ole tätä ennen tehnyt kuin 1x kääretortun..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa, kermavaahtoa ja appelsiinimarmeladia sekaisin ja rullalle.

Vierailija
2/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sinusta paras täyte? Itse en voi sietää yliällöimeliä marmelaadeja, varsinkaan appelsiini..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaa ja appelsiinituorejuustoa ♡♡♡ appelsiini on ihanaa suklaaleivonnaisissa ♡♡

Vierailija
4/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljarahka!

Vierailija
5/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkistä!

Eli rahkaa ja kermavaahtoa sekaisin, joukkoon reilusti murustettua pätkistä. Voit käyttää myös vaniljarahkaa tai maustamatonta tuorejuustoa. Jos tykkää, niin banaanikin sopii tähän.

Vierailija
6/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaa, pähkinärouhetta (mistä sitten tykkääkin, itse rakastan pistaaseja) ja limevalkosuklaarahkaa.

Vierailija
7/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perinteinen unelmatorttu on paras suklainen kääretorttu. Itse teen tällä reseptillä http://www.maku.fi/reseptit/unelmatorttu

Vierailija
8/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nelosta. Juuri tuota samaa tulin ehdottamaan. Notkista kermalla tuorejuusto sopivan levittyväksi. Heitänpä toisenkin vaihtoehdon: notkistettua vaniljarahkaa ja päälle (ei sekaan!) jotain Piltti-sosetta, esim. Aurinkoinen tai Mango, eivät ole ainakaan ällömakeita, mutta herkullisia kääretortun ja täytekakun täytteenä.

Vierailija
9/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaavahtoa jonka sekaan laittaa suklaanmakuista tuorejuustoa ja rouhittua suklaata. tuon lisäksi väliin voi laittaa banaania. loppu täyte tortun päälle. suklaanmakuisen tuorejuusto tilalle voi varmaan laittaa muunkin makuista tuorejuustoa. googlella löytät erilaisia ohjeita.

Vierailija
10/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vinkeistä, runsaudenpula tässä jo vaivaa:) suklaaganacheakin miettinyt täytteeseen, niiiin hyväää..appelsiini on out, en pidä appelsiinisuklaastakaan, siis levymuodossa tms, olen kai outo..ja tuo unelmatortun täyte ei iske enkä halua raakaa munaakaan syödä vaikka suomalaiset munat onkin varsin turvallisiksi todettu ja itse ostan vieläpä aina luomumunia.

ap

Vierailija
11/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulata valkosuklaalevyn, jäähytä ja sekoita kermavaahtoon. Lisää vaniljasokeria jos haluat. Lisää mustikota, mansioita ja/tai vadelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi