Lue keskustelun säännöt.
Miten parveekkeelle katos iso aurinko varjo vai mikä
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:56"]Sama suomeksi, kiitos.
[/quote]Mieleni tekisi parvekkeelle jotakin katosta /suojaa, olisikohan iso aurinkovarjo myös käytännöllinen? Mielipiteitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulin, että ulkomaalainen on hukannut aurinkovarjonsa:)
Tarkoitatko, ettei sinulla ole parvekelaseja, joihin laittaa verho?
Itsekin olen tuota miettinyt, mutten halunnut sellaista isoa joka roikkuu osin ulkopuolella ja pientä en löytänyt. Tyydyin olemaan ilman. Niin vähän tuota paisetta kuitenkin on ollut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ruusupapuseinä? Tai tietääkö joku vielä parempia kasveja?
Sama suomeksi, kiitos.