Onko jotain työtä missä voisi oikeasti valita työaikansa ja milloin tekee.
Eli joku osa-aikatyö. Saisi itse valita työpäivät. Minulla on alakoulu ikäiset lapset joka toinen viikko. Joten joka toinen viikko olisi hyvin aikaa tehdä vaikka iltaa tai yötäkin. Kokoaika työtä ei vaan löydy, syksyksi hain opiskelemaan. Ja kesällä olisi ongelma lasten kanssa, mihin heidät hoitoon omilla viikoilla. Varmaan joo hoitoala, mutta ei ole koulutusta sinne.
Kommentit (27)
Marjo44hki kirjoitti:
Mä olen vuosikausia jo myynyt seksipalveluita.
Todellakin teen töitä vain silloin kun viitsin ja jaksan.
Tulotaso kohtuullinen, laskutan pokalta 150€/30min alv24%.
Valitsen asiakkaani.
Osan kanssa ei ole edes seksiä, riittää että juodaan kahvit ja jutellaan.
Kukaan ei tule määrittelemään mitään ehtoja, kun ei ole kaappi-igoria taustalla.Edes lääkärinä tai lakimiehenä en tienasi näin paljoa näin vähällä työllä.
Suosittelen Marjoa kaikille. Ei mikään tiukka pimppa, mutta maistuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koulutus vain ihan duunariammattiin, tyyliin sähkäri. Eli ei ole koulutusta mihinkään tietokonehommaan. Osaan toki sellaista käyttää yleisesti.
Ap
Eikö juuri yrittäjänä toimiville duunareille ole paljonkin hommia? Riippuu tietysti missä päin Suomea asuu. Ja siis jos toimii yrittäjänä niin saa sen vapauden valita keikat ja työajat. Nykyään kai työttömyystuetkin on soviteltavissa osa-aikaiseen yrittäjyyteen. Hakee vaikka starttirahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koulutus vain ihan duunariammattiin, tyyliin sähkäri. Eli ei ole koulutusta mihinkään tietokonehommaan. Osaan toki sellaista käyttää yleisesti.
ApEikö juuri yrittäjänä toimiville duunareille ole paljonkin hommia? Riippuu tietysti missä päin Suomea asuu. Ja siis jos toimii yrittäjänä niin saa sen vapauden valita keikat ja työajat. Nykyään kai työttömyystuetkin on soviteltavissa osa-aikaiseen yrittäjyyteen. Hakee vaikka starttirahaa.
No just nyt en kyllä oman alan firmaa perustaisi. Varma konkurssi näillä energian ja polttoaineen hinnoilla.
Ilmoittaudut keikkatyöntekijäksi. Hyllyttäjä, siivoaja, postinjakaja, keräilijä, kaupankassa, Hese, Mäkkäri jne. Paikkoja on vaikka kuinka paljon. Palkka on huono etkä välttämättä saa ensimmäistäkään työtarjousta haluamallesi viikolle mutta jostain pitää aloittaa.
Voisit kouluttautua lähäriksi niin voisit heittää keikkaa juuri silloin kun haluat ja niin paljon kuin haluat,
Joku rekryfirma ja kauppaan, sellainen, jossa saa valita mitkä vuorot ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä joka myy roinaansa nettikaupassa. Teet kun jaksat ja postitat kun ennätät.
Pitää olla aika mielenkiintoista roinaa että menee kaupaksi ja saa voittoa sen verran ettei joudu kodittomaksi ja kuole nälkään.
Yrittäjä joka myy roinaansa nettikaupassa. Teet kun jaksat ja postitat kun ennätät.