Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri esti facessa

Ihmettelijä
19.03.2022 |

Niin, työkaverini oli yllättäen kadonnut kaverilistaltani ja oli laittanut minut estoon.
Emme työskentele tällä hetkellä samalla osastolla mutta näemme ohimennen päivittäin. Olemme tuttuja ja työkavereita jo monen vuoden ajalta eikä meillä ole ollut mitään riitaa. Mielestäni olen ollut aivan normaalin ystävällinen häntä kohtaan. Miksi näin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, älä täältä

Vierailija
2/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama draama draama. Naisten seläntakana puhumiset, vaikka itse et olisi mitään tehnytkään.  Feeeministinen sekopäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Ei ole päänvaivan arvoinen asia.

Vierailija
4/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä, älä täältä[/quote

Kumpa uskaltaisinkin!

Av]

Vierailija
5/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää piirit pieninä, kun ette ole ilmeisestikään läheisiä.

Vierailija
6/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet saavasi täältä vastauksen?

Mutta ehkäpä se johtuu typeristä jutuistasi joita fb-kaverisi ei vain jaksa?

Vierailija
7/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa olemaan työkaverin kanssa vapaa-ajalla tekemisissä? Jokainen valitkoon itse seuransa.

Vierailija
8/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä, älä täältä

Mutta emme niin tuttuja ole että puhuisin koskaan sille, tahdoin vain stalkata.

Vierailija
9/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain seläntakanapuhumista lienee ollut. Mistä näistä tietää.

Vierailija
10/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko väärässä olettaessani ap:n ja työkaverin olevan naispuolisia?

Vierailija
11/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse estän ihmisiä joiden mielipiteitä en vain jaksa nähdä. Salaliittoteoreetikot, epätasa-arvoiset, viha puhetta levittävät jne. Estoon vaan ihan sama onko työkaveri vai ei. Yhden ihmisen estin kun ärsytti lukea viikottain miten hän julkaisi muka söpöjä asioita lapsestaan jotka mun mielestä oli ilkeitä ja säälitti lapsi, niin estin. Syitä on monia.

Vierailija
12/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisesta pitää ottaa hirvee valitus?

Vierailija
13/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää miksi työkaverit olisivat FB listoilla. En halua jakaa perheeni/sukuni ajanviettoa ympäriinsä ihmisille, joille se ei millään tasolla kuulu.

Vierailija
14/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mennyt stalkkaamaan liikaa tai kommentoinut jotakin typerää hänen päivityksiinsä. Itsekin olen joutunut blokkaamaan muutamia työkavereita, koska ovat häpäisseet minut typerillä kommenteillaan muiden silmissä jos olen jotakin päivittänyt.

Vierailija
15/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse estän ihmisiä joiden mielipiteitä en vain jaksa nähdä. Salaliittoteoreetikot, epätasa-arvoiset, viha puhetta levittävät jne. Estoon vaan ihan sama onko työkaveri vai ei. Yhden ihmisen estin kun ärsytti lukea viikottain miten hän julkaisi muka söpöjä asioita lapsestaan jotka mun mielestä oli ilkeitä ja säälitti lapsi, niin estin. Syitä on monia.

Vierailija
16/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vaan halua sekoittaa työelämää ja vapaa-aikaa keskenään, ja on mahdollisesti laittanut kaikki työkaverit estoon/poistanut kavereista.

Vierailija
17/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te töissä tulette toimeen ja olette asiallisia, hoidatte työnne, niin sen pitää riittää. Se, ketä halutaan pitää facessa, on niitä työasioiden ulkopuolisia juttuja. Joten get ovet it ja jatka elämää.

Vierailija
18/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En jaksa em. tyyppejä yhtään ja blokkaan + poistan newsfeedistä. Ei vaan jaksa.

Vierailija
19/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän estoa näe estoon laitettu..

20/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli joskus vahingossa estänyt toisen veljen. Eli voi olla ihan vahinkoklikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi