Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on ihana :) Kehumista.

Vierailija
01.10.2006 |

vaikka Suomessa on aina tapana sanoa " kellä onni on, se onnen kätkeköön" , niin minä nyt leuhkin kuinka miestäni rakastan :) Hän on kaikkea, mitä voin toivoa : raitis, ei polta, kiltti, hyväkäytöksinen. Hän muistaa halailla ja pussailla päivittäin useasti ja kertoa ja näyttää välittämisensä. Sovimme hyvin yhteen, koska kumpikaan ei välitä omista menoista, joten olemme aina yhdessä kaikkialla. En ole koskaan ollut tippaakaan kiinnostunut muista miehistä suhteemme aikana tai koskaan ennenkään. Olen vaan niin onnellinen!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään yhdessä suihkussa useimmiten ja nukutaan saman, tosin tuplaleveän, peiton alla =)

Vierailija
22/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sovimme hyvin yhteen, koska kumpikaan ei välitä omista menoista, joten olemme aina yhdessä kaikkialla.

Musta toi on jotenkin omituista... En ymmärrä. Ei siinä mitään pahaa ole että on joka paikassa yhdessä, niin mekin olemme, jopa lähikaupassa ja olemme sentään olleet yhdessä jo yli 10 vuotta. Mutta kyllä meillä molemmilla on myös omia tärkeitä menoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä miten käy, kun mieheni kuolee. Jos olen vanha ja sairas ja kärsin, todennäköisesti tappaisin itseni. Jos taas olen vielä " elinkelpoinen" niin sitten vaan vaalin rakkaan mieheni muistoa lopun elämääni :o) -ap

Vierailija
24/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että masentavan usein vain valitetaan eikä nähdä miehessä mitään hyvää. Ja jos todella on niin, että on ottanut itselleen huonon miehen, niin sittenkin vaan valitetaan ja odotetaan, että joku toinen ratkaisisi elämän ongelmat.

Vierailija
25/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on elämänarvot kohdallaan ja hän ei ole mikään jännittävä koheltaja tylliin " oppi otetaan kantapään kautta."

Mutta jokainenhan hakee vertaistaan... onnea vaan teille etsinnässänne! Toivotaan etä se jännittävä tyyppi löytyy..

Vierailija
26/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkoillakin ilman toisiamme. Mieheni harrastaa extreme-lajeja ja on kuvattavissa monella adjektiivilla, joihin " tylsä" ei kyllä lukeudu. Ja minusta HÄN on ihana, samoin kuin meidän ihmissuhde ja perhe-elämä. Minusta hän on täydellinen kumppani ja isä ja olen umpirakastunut ja ikionnellinen hänen kanssaa. Minä en jaksaisi raitista, kilttiä, aina kyljessä kieppuvaa miestä, mutta minä olenkin minä ja joku muu on joku muu. Se mikä on täydellistä yhdelle, on epämiellyttävää toiselle. Ja eikös se pointti juuri olekin siinä, ettei kenenkään muun kuuluisikaan olla yhtä onnellinen sinun miehesi kanssa kuin juuri sinun. Onnea ap siitä, että olet löytänyt juuri itsellesi sopivan miehen. Se on ihanaa, eikö totta?

Yhdessä asiassa miehemme ovat samanlaisia; minunkin mieheni puhuu ja pussaa, ts. näyttää ja kertoo päivittäin tunteistansa. Se varsinkin on ihanaa.

Vierailija
27/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta makunsa kullakin, onnea vaan teille.

Vierailija
28/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että raitis=tylsimys. Kyllä kunnon miehen täytyy viinaa ottaa edes joskus. Ei saa tietenkään olla mikään alkkis, mutta kivahan se on yhdessä ottaa pari saunakaljaa tai juoda viinipullo puoliksi lauantai-iltana. Mikäs sen romanttisempaa!

Vierailija
29/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku specialtrixi kieltä käyttäessään? Tahtoo oppia!

T: kielitaidoton

Vierailija
30/30 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä haukkumalla haetaan yhteishenkeä ja solidaarisuutta, otetaan toinen nainen " lähipiiriin" jakamalla tunnustuksia ja valituksia tyyliin " voi tiätsä mitä mitä mun mies tekin viikonloppuna, siis mä olin kuolla häpeästä ja olin ihan raivona..."

Meidän työpaikalla tämä miehen-haukkumis-rinki kokoontuu säännöllisesti, ainakin kerran viikossa. Sääntönä on, että ellet hauku miestäsi, et kuulu joukkoon.

Ja voi järkytys, jos haukkumisen sijaan haluaakin kehua miestään! Sehän on kauhea rikos ja loukkaus! " Mikä teeskentelijä tuokin on? Ei ihme, ettei sitä näy meidän illanistujaisissa, kun kyhnää vaan kotona äijänsä kanssa, on varmaan niin mustsukkainen ukko, ettei edes pääse lähtemään, vaikka haluaisi. Sieltä Mirkun tupareistakin lähti ensimmäisenä kotiin! Varsmasti se vaan peittelee jotain ja haluaa antaa täydellisen kuvan perheestään..."

Tätä ketjua lukiessa tuli hetkeksi tunne, kuin olisin töissä tiistaina kahvitauolla...