Nainen, pelkäätkö liikkua yksin?
Pelkäätkö nykyään liikkua yksin, kun on tullut ilmi niin paljon raiskauksia ja raiskausyrityksiä?
Mä pelkään ihan jumalattomasti vaikka asunkin todella rauhallisella alueella, jossa en ole tainnut edes nähdä yhtään tummaihoista. Nykyään aina kun liikun jossain ulkona, pälyilen ympärilleni ja ajattelen, että jossain joku vainoaa. Olen jo suunnitellut mitä teen jos joku hyökkää ja olen yrittänyt etsiä maasta mahdollisimman teräväkärkisiä ja isoja kiviä, joilla voi lyödä hyökkääjää :/ En olisi kuvitellut, että Suomessa joutuu tällä tavalla pelkäämään.
Onneksi koiran kanssa ulkoillessa ei tarvitse pelätä, tuskin noi hullut raiskaajat kuitenkaan ekana hyökkää koiranomistajan kimppuun jos on yhtään itsesuojeluvaistoa.
Kommentit (85)
Hetkinen, onhan minun kimppuuni kerran käyty. helsingissä, kantasuomalainen humalainen mies kuristi äkkiarvaamatta. Olin niin nuori etten tajunnut edes poliisille ilmoittaa. Pelottava tilanne kyllä, muttei siitä mitään traumaa jäänyt.
https://www.huuto.net/kohteet/henkilokohtainen-halytin/381899969
Suosittelen hankkimaan seuraavanlaisen tuotteen turvaksi yksin ulkonaliikkujille.
Ei ole iso sijoitus ja voi pelastaa hengen.
En pelkää. Jäisi aika monet asiat hoitamatta jos pelkäisin. Mitä vain voi tapahtua koska vain eli mitään ei voisi tehdä jos pelkäisi kaikkea mitä voi tapahtua. Uokainen mies on potentiaalinen raiskaaja eli pitäisi varmaan sitten vältellä kaikkia miehiä jos pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, onhan minun kimppuuni kerran käyty. helsingissä, kantasuomalainen humalainen mies kuristi äkkiarvaamatta. Olin niin nuori etten tajunnut edes poliisille ilmoittaa. Pelottava tilanne kyllä, muttei siitä mitään traumaa jäänyt.
Minunkik kimppuuni on käynyt kaksi keetaa ihan kantasuomalainen humalainen. Ja kerran yksi meinasi puukottaa.
Kyllä joskus pelottaa. Ei nyt missään Helsingin ydinkeskustassa mutta syrjäisemmillä paikoilla yöllä.
Olen kyllä asunut ja matkustellut paljon ulkomailla, myös vaarallisiksi luokitelluilla alueilla suurkaupungeissa. Koskaan ei ole mitään sattunut onneksi.
Päivällä ei pelota. En myöskään pelkää jääväni auton alle tai eksyväni.