Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärinymmärrys - ei mikään kosinta :(

Vierailija
28.08.2015 |

Pari viikonloppua sitten olimme mökillä poikaystäväni (avomieheni) kanssa. Hetkeä ennen nukkumaanmenoa hän tuli hakemaan minua ulos mökistä ja halusi viedä jonnekin. Hän lähti johdattamaan minua polkua pitkin läheisille rantakallioille puhumatta juuri mitään ja vaikutti mielestäni jotenkin jännittyneeltä ja ylpeältä suunnitelmastaan samaan aikaan.

Tässä vaiheessa aloin miettiä, aikoisiko hän kenties kosia. Perillä odotti tuikkukynttilöin koristeltu kallio ja villahuopa vilttinä.

Mutta mitä hän oli suunnitellut? Seksiä taivasalla, lämpimässä yössä.

Normaalisti olisin pitänyt seksi-ideaa erittäin hyvänä, ja seksi luonnossa onkin kestofantasiani. Mutta. :( Minulle tuli tosi paha mieli siitä, että mielestäni poikaystäväni oli järjestänyt yllätyksen ikävän harhaanjohtavalla tavalla. Matkalla kallioille päässäni vilisi erilaisia ajatuksia, mm. että kosinta tulee ehkä jopa liian aikaisin, vaikka olemmekin olleet yhdessä jo 2.5 vuotta ja meillä on yhteistä omaisuutta kuten asunto. Silti tunsin ja tunnen vieläkin itseni todella typeräksi, kun olin ehtinyt ymmärtää väärin.

En näyttänyt siinä tilanteessa, että olin odottanut jotain muuta, mutta varmasti hän näki silloin ja vielä pari pv myöhemminkin, että jokin minulla oli vialla.

Oliko tämä oikeasti häneltä huono veto, vai loukkaannunko suhteettoman paljon näin pienestä? Onko tällaista yleistä ajattelemattomuutta liikkeellä muidenkin miehillä?

Toisaalta haluaisin kertoa hänelle, mikä illassa meni pieleen tai vain mainita, mitä luulin vahingossa. En kuitenkaan halua, että hän alkaisi ottaa ottaa paineita tai kosintaa agendalleen käskystä - kaikkea muuta. Nyt ajatus ei jätä rauhaan.. :/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat kosintaa liikaa, niin jokainen "ylimääräinen" romanttinen ele saa sinut varpailleen. Hengitä ja elä mukana hetkessä, eiköhän se kosintakin sieltä tule, jos on tullakseen.

Vierailija
2/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat aina mietiskelemällä pilata päässään kaiken kivan, mitä poikakaverinsa heille järjestävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta loukkaannuit turhasta, ja minun mielestä olis kurja temppu sanoa asiasta. Jos ei ole mistään kihlojen vaihtamisesta ollut ees sen kummemmin puhetta niin nimenomaan turhia paineita toiselle aiheutat. Olisit nyt vaan onnellinen siitä että miehesi on noinkin romanttinen. Naurettavaa että viitsit edes ajatella että hän järjesti yllätyksen "ikävän harhaanjohtavalla" tavalla. Tuskin se miehesi nyt osas ennustaa että tulkitset tilanteen välittömästi kosinnaksi. En sano etteikö melkein kuka tahansa nainen vastaavassa tilanteessa niin aattelis, mutta ei miehet sitä yleensä ymmärrä.

Vierailija
4/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko sitä seksiä?

Vierailija
5/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä järjestää romanttisen yllätyksen ja sinä loukkaannut, vieläpä kuvittelet tehneesi niin aiheesta. Nyt hieman valoja päälle.

Vierailija
6/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt hyvä ihminen vapautua kosinta-pakkomielteestäsi. Pilaat sekä oman että miehesi mielen tuolla.

Kosinnan pitää olla yllätys silloin kun se tulee.

Vierailija
7/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:00"]

Odotat kosintaa liikaa, niin jokainen "ylimääräinen" romanttinen ele saa sinut varpailleen. Hengitä ja elä mukana hetkessä, eiköhän se kosintakin sieltä tule, jos on tullakseen.

[/quote]

Tätä samaa olin tulossa sanomaan...

Lisäksi "Onko tällaista yleistä ajattelemattomuutta liikkeellä muidenkin miehillä? Toisaalta haluaisin kertoa hänelle, mikä illassa meni pieleen tai vain mainita, mitä luulin vahingossa." tässä tiivistyy aika hyvin ton sun suuttumuksen turhuus. SINÄ LUULIT että kosinta on tulossa ja kun sitä ei kuulunut niin suutuit. Miehesi on sun silmissä ajattelematon järjestäessään romanttista iltaa ja toteuttaessaan seksifantasiaasi.

Vierailija
8/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäitsenäisillä ämmillä on pakkomielle _päästä naimisiin_

Vierailija
9/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä ja relaa ihminen ettei katkea verisuoni päästä. Rupeaa jo kuulostamaan suht hysteeriseltä tämä kosintameininki teidän suhteessa, ihan kuule otat vain iisisti, kyl se siitä.

Vierailija
10/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ole keskusteleet naimisiin menosta? Mieskö sen päättää? Outoa mutta ah, niin amerikkailaista romanttista komediaa..

Vierailija
11/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluaa niin kovasti mennä naimisiin? Että saa sitten muutaman vuoden päästä erota? Olen nainen itsekin ja tein heti suhteen alussa nykyiselle miehelle selväksi et turha kosia. Eipä oo kummallakaan mitään paineita ja odotuksia sen suhteen.

Vierailija
12/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies mä pidän siitä parempaa huolta....

Vierailija
13/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi sun lähinnä pitäisi tuossa suuttua, ja vielä jos päiväkausia olet vaivautunut. Jos on pakko ottaa asia esille, niin sinuna hyvin nolona kertoisin miksi olin niin outo ja en osannut heittäytyä toisen järjestämään romanttiseen iltaan mukaan. Ja että monta päivää hävettänyt se oma dorkailu, jos ei ole ollut syytä odottaa kosintaa. Voitte sitten keskustella siitä avioitumisoptiosta ja siitä että kannattaako miehen yrittää järjestää sulle enää tällaisia yllätyksiä, jos et niistä nauti, vai onko nyt vain huono hetki sellaisille.

Vierailija
14/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:57"]

Onko tällaista yleistä ajattelemattomuutta liikkeellä muidenkin miehillä?

[/quote]

Siis täh? Miehesi järjestää sinulle romanttisen yllätyksen ja sinä suhtaudut siihen tuolla tavalla? Häpeä!

Vierailija
15/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen Suomessa loukkaantuu aina.

Vierailija
16/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:00"]

[/quote]

Tai miksi kaksi aikuista ihmistä ei keskustele näin vakavasta asiasta kuin avioliitto, halutaanko lapsa, missä halutaan asua, miten hoidetaan omistamiset yms jos eletään avoliitossa ja toinen kuolee.

Asiat menee paljon paremmin, jos istutaan pöydän ääreen ja keskustellaan avoimesti tulevaisuudesta. Sitten ei tarvitse olettaa ja murjottaa kymmenen vuoden päästä, että miksi tuo toinen ei lue minun ajatuksia ja toimi, kuten haluan. No eihän se helvetti vie voi tietää, mitä toinen haluaa, kun ollaan tuppisuu suomalaisia ja ei missään nimessä keskustella asioista

Vierailija
17/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:01"]

Naiset osaavat aina mietiskelemällä pilata päässään kaiken kivan, mitä poikakaverinsa heille järjestävät. 

[/quote]Sä teet yksittäistapauksesta nais-mies kysymyksen taas. Lopeta yleistys.

Vierailija
18/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen parisuhdetilanne: nainen ymmärtää väärin tilanteen -> miehen vika.

M39

Vierailija
19/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäispä munkin mies jotain kivoja yllätyksiä. Mutta ei....

Vierailija
20/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:34"]Järjestäispä munkin mies jotain kivoja yllätyksiä. Mutta ei....
[/quote]
Järjestääkö minkäänlaisia yllätyksiä?