Kun miehen ottaa on syytä tarkistaa tulot ja perinnöt, niin
sokea ei sais olla et menee yhteen ennen kuin perusasiat on kunnossa. Myöhemmin tulee ikävyyksiä.
Kommentit (6)
ravintolassa 500mk:n setelillä.. =0) No, oli just nostanu lainan pankista autoa varten.. Todellisuudessa ukkelihan oli ihan puilla paljailla, eli se, mitä meillä tänä päivänä on, on ihan omilla ansioillamme tehty ja hankittu. Perintöjä ei ole tiedossa todellakaan..
Että ensivaikutelma pettää joskus.
Mä taas taidan olla sitä mieltä, että omat asiat pitää olla niin hyvällä mallilla, ettei tarvitse jotain ukonretaletta katsella, vaikka se olis kuinka rikas hyvänsä.
Mitä noihin toisten omaisuuksiin tulee, niin niiden varaan en suosittelisi kenenkään laskemaan. Mies voi milloin vaan ottaa ja lähteä ja jos on avioehto, niin eipä sitä toisen omaisuudet siirry itselle ja lisäksi voi olla, että miehen vanhemmat vaikka rajaavat perinnön niin, ettei se tule koskaan aviopuolisolle. Keskimäärin raha on mielestäni aika huono perusta suhteelle, mutta tietysti eri ihmisen tekee eri asiat onnelliseksi.
Enemmän katsoisin, et arvot on kohdallaan, alkoholin käyttö, lasten määrä...
Että tulee omillaan toimeen, ei hääly velkavankeuden rajoilla ja luottotiedot ovat kunnossa. Kyky vastuulliseen taloudenhoitoon on kuitenkin kumppanissa melko tärkeä ominaisuus, jos jotain vakavampaa hänen kanssaan suunnittelee.
oma armas mieheni tuli treffeille äitinsä Corvettella:-) Mies itse tyhjätasku, mutta arvot meillä oli ja on aika samanlaiset.
Mä jo heti ekoille treffeille pyysin miestä ottamaan tiliotteet ym. mukaan, jotta voin päätellä heti kannattaako tavata uudestaan.