Miten suhtautuisit? Miehesi on palkannut viehättävän nuoren naisihmisen
tekemään jonkun homman minkä takia hän käy teidän kotona, sanotaan esim sisustussuunnittelua. Mies varaa sen sellaiseen ajankohtaan, että sinä et pääse paikalle koska olet töissä. Mies hakee naisen autolla tämän töistä teidän kotiin, sitten heittää tämän edelleen omaan kotiinsa, koska naisella ei ole autoa.
Olisiko tämä kaikki sinulle ok? Omassa tapauksessani mies väittää minua vainoharhaiseksi, koska en tykkää tästä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin komean allaspojan putsaamaan kylpytynnyriä. Hakisin autolla kotoa ja veisin autolla takaisin käyden päiväkahvilla kylässä. Ehdotan että ostan kahvipullat maksun päälle.
Jos tekisin jotain tämänkaltaista oikeasti, mies sekoaisi. Tämähän se ristiriita onkin, hänelle tuntuu olevan ero säännöt. Ap
Oletko pyytänyt, että asiat hoidettasiin silloin, kun sinä olet paikalla myös? Onhan sinullakin kaiketi sanansijaa oman kotisi sisustamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin komean allaspojan putsaamaan kylpytynnyriä. Hakisin autolla kotoa ja veisin autolla takaisin käyden päiväkahvilla kylässä. Ehdotan että ostan kahvipullat maksun päälle.
Jos tekisin jotain tämänkaltaista oikeasti, mies sekoaisi. Tämähän se ristiriita onkin, hänelle tuntuu olevan ero säännöt. Ap
Tämä on ihan tyypillistä monille miehille. Itse saa tehdä kaikenlaista, mutta vaimo ei saa tehdä samoja asioita, koska se on eri asia. Naisethan on kyvyttömiä kontrolloimaan itseään jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen käyttäytyy sinun seurassasi? Jos ihan normaalisti, asia on todennäköisesti ok. Jos ylikivasti tai torjuvasti, ei ole ihan ok. Vaadi tavata nainen vaikka iltakahvilla teillä jos hän saa palkan käynnistä niin ei pitäisi olla mahdotonta järjestää.
"Vaadi tavata nainen iltakahvilla" :D
Kuvio menee aina vain friikimmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pyytänyt, että asiat hoidettasiin silloin, kun sinä olet paikalla myös? Onhan sinullakin kaiketi sanansijaa oman kotisi sisustamisessa?
Olen pyytänyt, että jos tulee vielä, niin voisin olla mukana. Mies sanoi ainakin, että hänelle ok, mutta katsotaan nyt miten menee. Ap
Ei ole Ok tietenkään. Tuollaiset asiat tehdään koko perheen kanssa yhdessä, sisustussuunnittelija tulee paikalle silloin kun kaikki on kotona. Sisustussuunnittelijaa ei tarvi kuskailla, ja jos on niin persaukinen ettei ole autoa, niin ottakaa toinen.
Onko mies pettänyt sinua aikaisemmin vai miksi tämä nyt sinua niin kovasti häiritsee? Kun oma mies tosiaan töissään on jatkuvasti naisten kanssa (naisvaltainen ala) tekemisissä eikä minua se häiritse ollenkaan.
Että mitähän v€ttua? Ei tosiaan ok. Kysy mieheltä onko ok jos haet jonkun nuoren komean miehen aina teillle kun mies ei kotona :) Tai älä kysy. Ilmeisesti se on ok, koska itsekin tuo naisen. Tuo vaan mies kotiin kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että ap:lla on taipumusta sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Hanki apua ennen kuin on liian myöhäistä.
Totta. Ap, sinua voidaan auttaa. Kannattaa hankkia apua ennen kuin sairaalloinen mustasukkaisuutesi tulee pilaamaan suhteenne.
Mies tekee sisustussuunnittelijan kanssa ideointia ilman, että sinun mielipide kuullaan samalla? Tuskin. Joko tosi huono provo, tai sitten teidän suhteessa on moni muukin asia pielessä.
En suhtautuisi mitenkään. Maailma on täynnä minua nuorempiaja kauniimpia ammattilaisia ja miestäni komeampia ja nuorempia myös. Niiden kanssa sitten tarvittavat työt hoidetaan.
Jos alkaisin kuvailla miltä nainen näyttää (googlasin), niin epäilisitte jo provoksi. On selvää, että mies on valinnut hänet ulkonäön perusteella. Tämän perustan siihen, että nainen ei ole tehnyt aiemmin sellaisia suunnitelmia, kun mitä meidän kotiin tarvitaan. Ap
Hauskat jutut tänään ja saa nauraa joka on piristävää :D
Olet tossu. Ai että vereni kiehuuu tälläisistä alistujanaisista. Itse tekisin niin että kutsuisin jonkun nuoren ja komean sähkömiehen meille joka tiistai tuossa tilanteessa. Kun olisin nähnyt miehen reaktion, Sen jälkeen ottaisin eron tuollaisesta kuspäästä.
Käske miestäsi käyttämään kondomia seikkaluissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei kukaan enää kuskaa ketään, niin asiahan on silloin kunnossa?
Mies saattaa käydä katsomassa pintamateriaaleja liikkeissä suunnittelijan kanssa, tällöin varmaan tulee sitä kuskailua, kun autoa ei edelleenkään ole. Minä päivisin töissä, niin hoitavat asiaa tietty kaksin. Ap
Alan ammattilaiset voivat tarjota myös kahvitauko hoitoja. Joko oot erinomainen provo tai super naiivi.
no, siis ei todellakaan ole ok, että miehesi kuskaa naista teidän autolla. sekään ei ole ok, että suunnittelevat kotiasi tuon naisen kanssa kaksistaan. soita ja erota tuo nainen välittömästi tehtavistään ja pyydä miestäsi olemaan sivussa sisustussuunnittelusta.
Meillä mies ei ikinä palkkaisi sisustussuunnittelijaa! Yleensä ne on yrittäjiä tai töissä jossain yrityksessä, ei niitä palkata. Sen sijaan tehdään toimeksiantosopimus tai otetaan yritys tekemään tuollainen työ.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee sisustussuunnittelijan kanssa ideointia ilman, että sinun mielipide kuullaan samalla? Tuskin. Joko tosi huono provo, tai sitten teidän suhteessa on moni muukin asia pielessä.
Noh, siksi juuri kyselen. Täällä moni tuntuu ajattelevan, että olen vain sairaalloisen mustasukkainen. Ap
Sisustussuunnittelijat ovat kai usein aika köyhiä yrittäjiä, joilla ei ole autoa. Ei olisi minulle ongelma, mieheni joutuu jatkuvasti muutenkin kuskailemaan naisia työssään, istuvat yhdessä autossa koko päivän, hui! :D