Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit? Miehesi on palkannut viehättävän nuoren naisihmisen

Vierailija
19.03.2022 |

tekemään jonkun homman minkä takia hän käy teidän kotona, sanotaan esim sisustussuunnittelua. Mies varaa sen sellaiseen ajankohtaan, että sinä et pääse paikalle koska olet töissä. Mies hakee naisen autolla tämän töistä teidän kotiin, sitten heittää tämän edelleen omaan kotiinsa, koska naisella ei ole autoa.

Olisiko tämä kaikki sinulle ok? Omassa tapauksessani mies väittää minua vainoharhaiseksi, koska en tykkää tästä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota mikäli ei ole luottamusta kumppaniin.

Vierailija
42/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ikinä tarvinnut sisustussuunnittelijaa kun minä sisustan ja hän on aina ollut tyytyväinen eikä puutu mitenkään. Niin että kuinka todella kummallisia miehiä sitä voi ollakkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ihan liian vanha, mutta eipä tuo minua ihmeemmin hetkauttaisi. Mies haki koko viime kesän kerran viikossa työntekijänsä asemalta sunnuntaina ja vei sinne perjantaina. En osannut olla mustasukkainen, vaikka tuo työntekijä asui viikot pihapiirissä ja teki osan ajasta töitä kahdestaan mieheni kanssa. Jos 21v nuori nainen näkee jotain 47v miehessäni, niin sille minä en voi mitään.

Vierailija
44/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, olette sekaisin. Ja sanon tämän naisena.

Vierailija
45/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saaneet hyvän sisustustuksen aikaan?

Vierailija
46/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ammattilainen sellainen on, jota pitää kyyditä? Ei kovin uskottavaa touhua. Ehkä jos kyseessä on joku nuori lapsenvahti, mutta silti.

Kyllä niitä vaan niitä on nuoria, vastavalmistuneita naisia, joilla ei autoa ole.

He kulkevat julkisilla liikenteellä.  Ja jos asunto tai talo on vähänkin kaupungin ulkopuolella, niin  välttämättä kaikkiin paikkoihin ei niitä edes kulje.

Mutta tuo ap:n kertomus on täyttä hepreaa, keksittyä tarinaa.

Miten kummassa molemmat puolisot eivät ole läsnä, kun suunnitellaan sisustusta yhteiseen kotiin.?

Kai siinä nyt naisellakin on omat vahvat mielipiteensä, etenkin silloin kuin sisustussuunnittelija on itse paikalla.

Mitä kummaa sitä sis.suunnitelmaa tehdään vain miehen kanssa asunnossa?

Käytännössä ei tuo ap:n diipa daapa ole mitenkään mahdollista missään perheessä.

Pelkkä sunnutntaiaamun trolli koko juttu.

Vierailija
47/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olisi ok. En ole epävarma itsestäni tai miehen moraalista. Musta tuollainen olis hauskaa, ehkä jopa huvittavaa :) 

Vierailija
48/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä uutisia: miehesi on homo.

Vierailija
49/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suostuisi siihen, etten saa vaikuttaa oman kotini sisustukseen. Kaipa sitten kompromissina palkkaisin pihasuunnittelijaksi komean nuoren miehen, jotta edes piha olisi minulle mieleinen.

Vierailija
50/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille tilattaisiin sisustussuunnittelija, niin tottakai molemmat olisimme paikalla kertomassa hänelle toiveistamme ja ideoistamme ja kuulemassa hänen kommenttinsa. Päivänselvää. Sisustussuunnittelijan ulkonäöllä ei olisi asiaan pienintäkään merkitystä. Eikä heitä ole tapana kuskata.

En osaa kuvitella, että tuollaista tilannetta pääsisi meillä edes syntymään, koska en tietenkään suostuisi siihen, että sisustussuunnittelija käy sellaisena ajankohtana, kun en itse ole paikalla.

Vierailija
51/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ihan liian vanha, mutta eipä tuo minua ihmeemmin hetkauttaisi. Mies haki koko viime kesän kerran viikossa työntekijänsä asemalta sunnuntaina ja vei sinne perjantaina. En osannut olla mustasukkainen, vaikka tuo työntekijä asui viikot pihapiirissä ja teki osan ajasta töitä kahdestaan mieheni kanssa. Jos 21v nuori nainen näkee jotain 47v miehessäni, niin sille minä en voi mitään.

Hän näkee miehessäsi komean aikamiehen koska omanikäisensä"miehet"ovat kakaroita.

Vierailija
52/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minä palkkaisin tällöin Hunksin näköisen miehen tekemään remppaa meille kun mies ei ole paikalla, hakisin sen autolla ja veisin autolla.

Kyllä remppamies on kyytinsä ansainnut.

Vierailija
53/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai tai miehesi on takaluukkupoikia, heteroita ei tuollaiset sisustustouhut kiinnosta tuossa määrin, että oma akka heivataan ulkopuolelle siitä.

Vierailija
54/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisin komean allaspojan putsaamaan kylpytynnyriä. Hakisin autolla kotoa ja veisin autolla takaisin käyden päiväkahvilla kylässä. Ehdotan että ostan kahvipullat maksun päälle. 

Jos tekisin jotain tämänkaltaista oikeasti, mies sekoaisi. Tämähän se ristiriita onkin, hänelle tuntuu olevan ero säännöt. Ap

No miksi sinä et sekoa? Miksi annat hänen toimia noin?

Vierailija
55/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet asettanut rajat miehellesi että ei saa puhua sille naiselle eikä oikeastaan saa olla tekemisissäkään ilman että sinä olet valvomassa tilannetta?

Vierailija
56/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulen että miehesi on kiinnostunut tästä nuoresta naisesta, mutta nainen ei tod näk miehestäsi.

Vierailija
57/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota kysyy ja pohtii, kannattaa pohtia minäkuvaa, hankkia itsetunto. Puolet maailman ihmisisitä on vastakkaista sukupuolta ja jos joutuu nuoremman tai kauniimman kohdalla suhtautumistaan asiaan, elämä käy raskaaksi. 

Vierailija
58/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen urheiluhierojaksi aina komean ja urheilullisen nuoren miehen. Onneksi nykyään hierojista on netissä lähes aina valokuvat.

Vierailija
59/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliin ei pääse, ellei väliä ole. Et omista miestäsi. Sinä joko hyväksyt hänet tai lähdet.

Vierailija
60/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luultavasti ollut raskaana, ja hänet on siksi ollut pakko palkata, vaikka pätevämpiäkin olisi ollut. Olisi vedonnut raskaussyrjintään.