Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit? Miehesi on palkannut viehättävän nuoren naisihmisen

Vierailija
19.03.2022 |

tekemään jonkun homman minkä takia hän käy teidän kotona, sanotaan esim sisustussuunnittelua. Mies varaa sen sellaiseen ajankohtaan, että sinä et pääse paikalle koska olet töissä. Mies hakee naisen autolla tämän töistä teidän kotiin, sitten heittää tämän edelleen omaan kotiinsa, koska naisella ei ole autoa.

Olisiko tämä kaikki sinulle ok? Omassa tapauksessani mies väittää minua vainoharhaiseksi, koska en tykkää tästä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ok.

Vierailija
2/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies panee sihteeriopistolaista. Se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ap:lla on taipumusta sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Hanki apua ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
4/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä palkkaisin tällöin Hunksin näköisen miehen tekemään remppaa meille kun mies ei ole paikalla, hakisin sen autolla ja veisin autolla.

Vierailija
5/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että millä se tuon maksaa, kun on niin persaukinen :D

Vierailija
6/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen on siis oikeasti sisustussuunnittelija, olen nähnyt hänen suunnitelmat ja mies kyselee minun mielipiteitä niihin. Eli tuon osalta ok. Mutta en pidä siitä, miten mies tuon asian hoiti. Ap

Vierailija
7/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, että sisustussuunnittelijan pitäisi kuskata ympäriinsä. Ei meidän oo tarvinnu kuskata sähköasentajaa tai putkimiestä.

Vierailija
8/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammattilainen sellainen on, jota pitää kyyditä? Ei kovin uskottavaa touhua. Ehkä jos kyseessä on joku nuori lapsenvahti, mutta silti.

Vierailija
9/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustussuunnittelijaaaa

Vierailija
10/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta, että sisustussuunnittelijan pitäisi kuskata ympäriinsä. Ei meidän oo tarvinnu kuskata sähköasentajaa tai putkimiestä.

Samaa mieltä. Jos joku oma asiakkaani tarjoutuisi kuskailemaan minua, kieltäytyisin kohteliaasti. Ei ole mielestäni ammattimaista. Ap

Vierailija
11/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, tulisihan se sisustussuunnittelu myös minunkin hyödykseni? Miksi minun pitäisi kuskata naista mieheni sijaan?

Vierailija
12/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen käyttäytyy sinun seurassasi?  Jos ihan normaalisti, asia on todennäköisesti ok.  Jos ylikivasti tai torjuvasti, ei ole ihan ok.   Vaadi tavata nainen vaikka iltakahvilla teillä jos hän saa palkan käynnistä niin ei pitäisi olla mahdotonta järjestää.

Vierailija
13/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen on siis oikeasti sisustussuunnittelija, olen nähnyt hänen suunnitelmat ja mies kyselee minun mielipiteitä niihin. Eli tuon osalta ok. Mutta en pidä siitä, miten mies tuon asian hoiti. Ap

Pesän myynti ei katso ammattia. Säkin voit myydä.

Vierailija
14/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen käyttäytyy sinun seurassasi?  Jos ihan normaalisti, asia on todennäköisesti ok.  Jos ylikivasti tai torjuvasti, ei ole ihan ok.   Vaadi tavata nainen vaikka iltakahvilla teillä jos hän saa palkan käynnistä niin ei pitäisi olla mahdotonta järjestää.

Ei hän ole näillä näkymin tulossa uudestaan, koska näki jo tilan. Ap

Vierailija
15/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
16/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta asiaa kohtaan, millainen suunnitteluhomma teidän kotona ja paljonko siitä maksetaan palkkiota urakkahintana tai tuntipalkkana?

Vierailija
17/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään, kun olemme homomiehiä molemmat.

Vierailija
18/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kukaan enää kuskaa ketään, niin asiahan on silloin kunnossa?

Vierailija
19/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei kukaan enää kuskaa ketään, niin asiahan on silloin kunnossa?

Mies saattaa käydä katsomassa pintamateriaaleja liikkeissä suunnittelijan kanssa, tällöin varmaan tulee sitä kuskailua, kun autoa ei edelleenkään ole. Minä päivisin töissä, niin hoitavat asiaa tietty kaksin. Ap

Vierailija
20/63 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin komean allaspojan putsaamaan kylpytynnyriä. Hakisin autolla kotoa ja veisin autolla takaisin käyden päiväkahvilla kylässä. Ehdotan että ostan kahvipullat maksun päälle.