Miten suhtautuisit? Miehesi on palkannut viehättävän nuoren naisihmisen
tekemään jonkun homman minkä takia hän käy teidän kotona, sanotaan esim sisustussuunnittelua. Mies varaa sen sellaiseen ajankohtaan, että sinä et pääse paikalle koska olet töissä. Mies hakee naisen autolla tämän töistä teidän kotiin, sitten heittää tämän edelleen omaan kotiinsa, koska naisella ei ole autoa.
Olisiko tämä kaikki sinulle ok? Omassa tapauksessani mies väittää minua vainoharhaiseksi, koska en tykkää tästä.
Kommentit (63)
Sun mies panee sihteeriopistolaista. Se siitä.
Kuulostaa että ap:lla on taipumusta sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Hanki apua ennen kuin on liian myöhäistä.
Joo. Minä palkkaisin tällöin Hunksin näköisen miehen tekemään remppaa meille kun mies ei ole paikalla, hakisin sen autolla ja veisin autolla.
Miettisin, että millä se tuon maksaa, kun on niin persaukinen :D
Ja nainen on siis oikeasti sisustussuunnittelija, olen nähnyt hänen suunnitelmat ja mies kyselee minun mielipiteitä niihin. Eli tuon osalta ok. Mutta en pidä siitä, miten mies tuon asian hoiti. Ap
Kuulostaa oudolta, että sisustussuunnittelijan pitäisi kuskata ympäriinsä. Ei meidän oo tarvinnu kuskata sähköasentajaa tai putkimiestä.
Mikä ammattilainen sellainen on, jota pitää kyyditä? Ei kovin uskottavaa touhua. Ehkä jos kyseessä on joku nuori lapsenvahti, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, että sisustussuunnittelijan pitäisi kuskata ympäriinsä. Ei meidän oo tarvinnu kuskata sähköasentajaa tai putkimiestä.
Samaa mieltä. Jos joku oma asiakkaani tarjoutuisi kuskailemaan minua, kieltäytyisin kohteliaasti. Ei ole mielestäni ammattimaista. Ap
Siis mitä, tulisihan se sisustussuunnittelu myös minunkin hyödykseni? Miksi minun pitäisi kuskata naista mieheni sijaan?
Miten nainen käyttäytyy sinun seurassasi? Jos ihan normaalisti, asia on todennäköisesti ok. Jos ylikivasti tai torjuvasti, ei ole ihan ok. Vaadi tavata nainen vaikka iltakahvilla teillä jos hän saa palkan käynnistä niin ei pitäisi olla mahdotonta järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen on siis oikeasti sisustussuunnittelija, olen nähnyt hänen suunnitelmat ja mies kyselee minun mielipiteitä niihin. Eli tuon osalta ok. Mutta en pidä siitä, miten mies tuon asian hoiti. Ap
Pesän myynti ei katso ammattia. Säkin voit myydä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen käyttäytyy sinun seurassasi? Jos ihan normaalisti, asia on todennäköisesti ok. Jos ylikivasti tai torjuvasti, ei ole ihan ok. Vaadi tavata nainen vaikka iltakahvilla teillä jos hän saa palkan käynnistä niin ei pitäisi olla mahdotonta järjestää.
Ei hän ole näillä näkymin tulossa uudestaan, koska näki jo tilan. Ap
ihan mielenkiinnosta asiaa kohtaan, millainen suunnitteluhomma teidän kotona ja paljonko siitä maksetaan palkkiota urakkahintana tai tuntipalkkana?
Ei haittaisi yhtään, kun olemme homomiehiä molemmat.
No jos ei kukaan enää kuskaa ketään, niin asiahan on silloin kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
No jos ei kukaan enää kuskaa ketään, niin asiahan on silloin kunnossa?
Mies saattaa käydä katsomassa pintamateriaaleja liikkeissä suunnittelijan kanssa, tällöin varmaan tulee sitä kuskailua, kun autoa ei edelleenkään ole. Minä päivisin töissä, niin hoitavat asiaa tietty kaksin. Ap
Palkkaisin komean allaspojan putsaamaan kylpytynnyriä. Hakisin autolla kotoa ja veisin autolla takaisin käyden päiväkahvilla kylässä. Ehdotan että ostan kahvipullat maksun päälle.
Ei ok.