Onko niin että ns. päinvastaset kasvotyypit pariutuu?
Eli viehättykö esim kapeakasvoiset, pitkänenäiset tai vahvaleukaiset taasen pyöreäkasvoisista, leveänenäisistä ja leuattomista? Välillä näin kapeakasvoisena ja pitkänenäisenä sekä vahva leukasena mietin tällasta.
Kommentit (9)
Kuulemma naiset etsivät isänsä kaltaista ja miehet äitinsä kaltaista, jollei sitten ole ollut huono vanhempi en tiedä. Olen huomannut, että mulla pitää ainakin jokseenkin paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:26"]
Olen huomannut, että tietynnäköiset miehet kiinnostuvat helposti minusta ja minä heistä, kun taas tietynnäköisten kanssa molemmat jotenkin hylkivät toisiaan. Kuitenkaan kyse ei minusta ole varsinaisesti siitä, että vastakohdat viehättäisivät, vaan jostain muusta. Ainakaan maskuliinisen piirteet naisella ja feminiiniset miehellä eivät kyllä vedä toisaan puoleensa.
[/quote]Niinkö? Minulla on kuulemma jollain tasolla maskuliiniset kasvot ja itse juurikin viehätyn pyörempikasvoisista ja ehkä siten vähän feminiinisemmistä miehistä. Mutta onkin toisaalta vaikea kuvata mikä on feminiininen ja maskuliininen kasvonpiirre. -ap
Ihan huuhaata tuollanen. Tässä teille totuus:
1. Miehet viehättyy tisseistä ja perseistä.
2. Naiset viehättyy $$$:sta.
Näin on.
Itseäni viehättää nykyään leveäkasvoiset ja pienileukaiset naiset. Nuorempana viehätti eniten sellaiset kapeakasvoiset näätänaamat. Oma nassu lienee sellainen leveähkö.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:08"]
Eli viehättykö esim kapeakasvoiset, pitkänenäiset tai vahvaleukaiset taasen pyöreäkasvoisista, leveänenäisistä ja leuattomista? Välillä näin kapeakasvoisena ja pitkänenäisenä sekä vahva leukasena mietin tällasta.
[/quote]
Estrogeeni ja testosteroni vetävät toisiaan puoleensa. Eräs ystäväni on melko kapeakasvoinen, vahvaleukainen, ns. terävähköt piirteet. Hän on ottanut miehen, jonka naama on pyöreän pullan muotoinen. Kuulemma komein mies ikinä hänen mielestään.
Nuorempana pidin pyöreäkasvoisia hyvin kauniina. Nykyisin ne, joita nuorena olisin pitänyt rumana (voimakkaat kasvonpiirteet) näyttävät jopa hyvältä. Samalla, kun oma olemus on pyöristynyt, on naismakukin muuttunut. Tai sitten vanhenemisen myötä alkaa vain pitää vanhemman näköisistä.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:51"]
Tässä teille totuus:
1. kauniit ja komeat pariutuvat keskenään
2. vähemmän kauniit ja komeat pariutuvat myös keskenään.
Näin on.
[/quote]ei oo objektiivinen fakta olla kaunis/komea. Oot varmaan tosi nuori tai sitten lassukka? -ap
Tässä teille totuus:
1. kauniit ja komeat pariutuvat keskenään
2. vähemmän kauniit ja komeat pariutuvat myös keskenään.
Näin on.
Olen huomannut, että tietynnäköiset miehet kiinnostuvat helposti minusta ja minä heistä, kun taas tietynnäköisten kanssa molemmat jotenkin hylkivät toisiaan. Kuitenkaan kyse ei minusta ole varsinaisesti siitä, että vastakohdat viehättäisivät, vaan jostain muusta. Ainakaan maskuliinisen piirteet naisella ja feminiiniset miehellä eivät kyllä vedä toisaan puoleensa.